Вплив іміджу України на розвиток бізнесу

11 листопада 2009 року на порталі Innovations відбудеться Інтернет-конференція з Наталією Попович, Президентом PRP Group, a Weber Shandwick Affiliate Company (Україна-Росія-СНД), випускницею НаУКМА 2001.

Тема конференції: "Вплив іміджу України на розвиток бізнесу"
Наскільки взаємопов’язаний імідж українського бізнесу з іміджем України на світовій арені? Чи є репутація бізнесу складовою репутації країни?

Запитайте Наталку!

Наталія Попович працює у сфері PR та Public Affairs понад 13 років. Свою кар’єру вона розпочала в Leo Burnett, одному з найсильніших гравців на світовому рекламному ринку, потім працювала в Romyr & Associates, канадській агенції зі зв’язків із громадськістю та з державними установами. Після отримання маґістерського ступеня та стажування у США, очолила PRP Ukraine, філію міжнародної мережі Weber Shandwick в Україні, а через рік стала Президентом PRP Group, партнера Weber Shandwick на усіх ринках СНД.

Наталія активно впроваджує міжнародні професійні стандарти PR на ринках СНД, будучи співзасновником і членом Правління Української Асоціації зв’язків із громадськістю (UAPR) та співголовою PR Комітету Американської Торгової Палати. Маючи досвід роботи на ринках Росії, України та США, Наталія – перший спеціаліст з пострадянського простору, що входить до складу журі Європейської професійної премії SABRE Awards.
Вона є також засновником і головою організаційного комітету Національного Форуму Корпоративної Соціальної Відповідальності у Росії та засновником і співавтором PlaceID, провідного ресурсу з маркетингу територій в СНД.

Архів новин



сайт розроблено веб-групою UKMA