##98
  1. Київська міська державна адміністрація
  2. Marketing Media Review
  3. Компанія «Ефект»
  4. МГО "СІОПЗ"
  5. The British Embassy
  6. PricewaterhouseCoopers
  7. Advanced International Translations
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
2 листопада, понеділок

Презентація міжнародної стипендійної програми Erasmus Mundus для отримання ступенів Master/ PhD за кордоном у 2010-2011 навчальному році
Центр польських і європейських студій, 6 корпус, підвал. Початок о 15.00.
4-7 листопада

Школа Фінансів для нефінансових менеджерів.
Києво-Могилянська Бізнес Школа
6 листопада, п’ятниця

Благодійний шоу-конкурс "Містер КМА-2009"
Актова зала КМЦ, вул. Іллінська, 9. Початок о 18.00.
Київська міська державна адміністрація

Заступник начальника Головного управління - начальник управління формування екологічної політики, контролю та стратегічних програм

Вимоги
• Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста.
• Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
• Стаж роботи за фахом у державній службі на подібних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом не менше 5 років.
• Вільне користування ПК.
• Вільне володіння українською мовою.
• Вільне володіння письмовою та розмовною англійською мовою є перевагою

Особисті якості:
• Аналітичні здібності, системне мислення.
• Прагнення до професійного росту, висока працездатність та відданість роботі.
• Відповідальність, цілеспрямованість, ініціативність, чесність, порядність, комунікабельність, уміння працювати в команді.
• Висока виконавча дисципліна.
• Готовність працювати понаднормово та у напруженому ритмі

Обов'язки
• виконує обов’язки згідно розподілу повноважень між першим заступником та заступником начальника Головного управління;
• здійснює керівництво діяльністю управління формування екологічної політики, контролю та стратегічних програм, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань;
• забезпечує виконання покладених на управління завдань щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства, реалізації рішень органів місцевого самоврядування та виконавчої влади м. Києва щодо охорони навколишнього природного середовища, поліпшення екологічного стану міських територій, раціонального використання природних ресурсів місцевого значення;
• опрацьовує скарги, звернення громадян з питань, які відносяться до його компетенції.

Ми пропонуємо
• Гідна оплата праці, премії, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі.
• Підвищений розмір пенсії.
• Оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів.
Адреса майбутнього місця роботи: м. Київ, вул. Дегтярівська, 31

Контакти
Ярослава Заворотько
intensedinah@gmail.com
amilka@ukr.net
тел. 235 85 67
097 954 54 72

Заступник начальника управління – начальник відділу регулювання зелених територій управління екологічної експертизи та регулювання зелених насаджень

Вимоги
• Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста.
• Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
• Стаж роботи за фахом у державній службі на подібних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом не менше 5 років.
• Вільне користування ПК.
• Вільне володіння українською мовою.
• Вільне володіння письмовою та розмовною англійською мовою є перевагою.

Особисті якості:
• Аналітичні здібності, системне мислення.
• Прагнення до професійного росту, висока працездатність та відданість роботі.
• Відповідальність, цілеспрямованість, ініціативність, чесність, порядність, комунікабельність, уміння працювати в команді.
• Висока виконавча дисципліна.
• Готовність працювати понаднормово та у напруженому ритмі

Обов'язки
• забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства, реалізації рішень органів місцевого самоврядування та виконавчої влади м. Києва дотримання та здійснення природоохоронної політики у сфері регулювання зелених насаджень та біоресурсів, спрямованої на поліпшення екологічного стану міських територій, раціонального використання місцевих природних ресурсів;
• здійснює контроль за використанням та охороною зелених насаджень та біоресурсів в межах компетенції відділу;
• забезпечує розгляд та погодження висновків обстеження знесення зелених насаджень міста, крім тих, що розміщені на заповідних території та на землях державного лісового фонду;
• забезпечує підготовку проектів розпоряджень Київської міської державної адміністрації про надання дозволу на видалення зелених насаджень на території міста;
• забезпечує підготовку та видачу ордерів на видалення зелених насаджень на території міста;
• опрацьовує скарги, звернення громадян з питань, які відносяться до компетенції відділу та ін.

Ми пропонуємо
• Гідна оплата праці, премії, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі.
• Підвищений розмір пенсії.
• Оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів.
• Адреса майбутнього місця роботи: м. Київ, вул. Дегтярівська, 31

Контакти
Ярослава Заворотько
intensedinah@gmail.com
amilka@ukr.net
тел. 235 85 67
097 954 54 72

Начальник відділу екологічної експертизи землевпорядної документації управління екологічної експертизи та регулювання зелених насаджень.

Вимоги
• Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста.
• Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
• Стаж роботи за фахом у державній службі на подібних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом не менше 5 років.
• Вільне користування ПК.
• Вільне володіння українською мовою.
• Вільне володіння письмовою та розмовною англійською мовою є перевагою.

Особисті якості:

• Аналітичні здібності, системне мислення.
• Прагнення до професійного росту, висока працездатність та відданість роботі.
• Відповідальність, цілеспрямованість, ініціативність, чесність, порядність, комунікабельність, уміння працювати в команді.
• Висока виконавча дисципліна.
• Готовність працювати понаднормово та у напруженому ритмі.

Обов'язки
• забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства, реалізації рішень органів місцевого самоврядування та виконавчої влади м. Києва, дотримання та здійснення екологічної політики, підготовки обґрунтованих і незалежних висновків щодо відведень земельних ділянок з точки зору екологічної безпеки, спрямованої на забезпечення збереження і розвиток навколишнього природного середовища м. Києва.
• розгляд матеріалів щодо погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (погодження місця розташування об’єктів);
• опрацьовує скарги, звернення громадян з питань, які відносяться до компетенції відділу та ін.

Ми пропонуємо
• Гідна оплата праці, премії, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі.
• Підвищений розмір пенсії.
• Оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів.
• Адреса майбутнього місця роботи: м. Київ, вул. Дегтярівська, 31

Контакти
Ярослава Заворотько
intensedinah@gmail.com
amilka@ukr.net
тел. 235 85 67
097 954 54 72

Начальник відділу формування екологічної політики щодо водних ресурсів, атмосферного повітря та поводження з відходами управління формування екологічної політики, контролю та стратегічних програм

Вимоги
• Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста.
• Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
• Стаж роботи за фахом у державній службі на подібних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом не менше 5 років.
• Вільне користування ПК.
• Вільне володіння українською мовою.
• Вільне володіння письмовою та розмовною англійською мовою є перевагою.

Особисті якості:

• Аналітичні здібності, системне мислення.
• Прагнення до професійного росту, висока працездатність та відданість роботі.
• Відповідальність, цілеспрямованість, ініціативність, чесність, порядність, комунікабельність, уміння працювати в команді.
• Висока виконавча дисципліна.
• Готовність працювати понаднормово та у напруженому ритмі.

Обов'язки
• забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства, реалізації рішень органів місцевого самоврядування та виконавчої влади м. Києва щодо охорони навколишнього природного середовища, поліпшення екологічного стану міських територій, раціонального використання природних ресурсів місцевого значення;
• розглядає ліміти використання водних ресурсів місцевого значення, а також ліміти на утворення та розміщення відходів для підприємств, установ та організацій – суб’єктів господарської діяльності;
• організовує ведення обліку утворення, оброблення, знешкодження, утилізації та видалення відходів;
• опрацьовує скарги, звернення громадян з питань, які відносяться до компетенції відділу та ін.

Ми пропонуємо
• Гідна оплата праці, премії, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі.
• Підвищений розмір пенсії.
• Оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів.
• Адреса майбутнього місця роботи: м. Київ, вул. Дегтярівська, 31

Контакти
Ярослава Заворотько
intensedinah@gmail.com
amilka@ukr.net
тел. 235 85 67
097 954 54 72

Marketing Media Review

Кореспондент

Ми пропонуємо
Журнал Marketing Media Review оголошує конкурс на вакантну посаду кореспондента.

Якщо Вам цікаві події та тенденції в сфері маркетингу, медіа, реклами, якщо Ви маєте бажання розвиватись у сфері професійної журналістики, якщо Ви амбіційні та динамічні.

Можлива часткова зайнятість.

Контакти
Чекаємо на Ваше резюме: hr@investgazeta.net

Контактна особа: Ольга Ковальчук, тел. 585-58-90

Компанія «Ефект»

Менеджер з продажу

Вимоги
- Вільне володіння мовами: українська, російська. Бажане володіння англійською, але не є обов’язковим.
- Студент 4 чи 5 курсів, не хворіє (робота на повний робочий день,
з понеділка по п’ятницю включно, цікава);
- Впевненість у собі.
- Бажання стати професіоналом та досягти успіху, котре виражається в діях.
- Старання и працелюбність.
- Неприйняття «халтури» та посередності у своїй роботі.

Обов'язки
1. Пошук Клієнтів (дзвінки до компаній, пропозиції про співпрацю, продаж сайтів).
2. Ведення проектів "з нуля" та наступне супроводження сайтів (навчимо).

РЕЗУЛЬТАТ:
1. Нові Клієнти, котрі підписали договір і внесли передплату за наші послуги.
2. Клієнти, котрі задоволені співпрацею з нами. Сайти Клієнтів приносять їм значну користь.

Контакти
Ольга Томілович
тел. (44) 575-15-45, моб. (067) 346-51-41
E-mail: pc-215@effect.com.ua

Додаткова інформація
Компанія «Ефект» з’явилася на ринку Інтернет-послуг у березні 2004 року.

Мета компанії: Забезпечити мешканців планети якісними сайтами, які будуть приносити їм значну користь та задоволення, і які вони зможуть легко розвивати та вдосконалювати.

На сьогоднішній день у Компанії існує 7 Відділень і 21 Відділ.
У тому числі діють такі відділи як Відділ Контролю Якості та Відділ Кваліфікації (Навчання персоналу).

Детальніше про послуги компанії: http://www.effect.com.ua

МГО "СІОПЗ"

Програмний менеджер

Вимоги
- Вища освіта (гуманітарна, бажано соціальна робоча, соціологія або медична освіта).
- Досвід роботи програмним менеджером – від 1 року;
- Бажано досвід роботи програмним менеджером в неприбутковій організації;
- Володіння мовами: українська, англійська;
- Володіння комп’ютером (Microsoft Excel, Word, Outlook, PowerPoint) та оргтехнікою;
- Акуратність, пунктуальність, організованість, комунікабельність, відповідальне ставлення до завдань.

Обов'язки
• організація та впровадження субгрантової діяльності партнерів проекту у регіонах;
• підтримка постійного контакту з регіональними партнерами організації (у телефонному та електронному режимі);
• забезпечення організаційно-документального супроводу діяльності проекту в регіонах;
• зв'язок між керівником організації/проекту, програмним та фінансовим персоналом;
• забезпечення надходження звітності з проектів організації;
• збір та первинний аналіз звітності від регіональних спеціалістів;
• вирішення поточних адміністративно-технічних питань (організація відряджень, круглих столів, тренінгів тощо);
• участь у підготовці програмних звітів;
• систематизація документообігу за проектом;
• виконання інших завдань, поставлених керівником організації та координатором проекту.

Ми пропонуємо
МГО "СІОПЗ" в рамках проекту «Профілактика інфікування ВІЛ з метою залучення до профілактичних програм Державної служби для сім’ї, дітей та молоді» відкриває вакансію програмного менеджера.

Контакти
Просимо надсилати Ваші резюме на електронну скриньку office@lhsi.org.ua з поміткою «програмний менеджер», або на тел./факс: (044) 537-36-76, 536-03-62.

The British Embassy

Consular Assistant

Requirements
• Fluent English, Ukrainian and Russian, both spoken and written
• Strong service delivery and interpersonal skills
• Quick to learn, pragmatic and patient
• Able to work without close supervision;
• Previous experience in administrative work would be useful
• Good IT skills

Responsibilities
The Consular Assistant will assist Pro Consul, Vice Consul and Consul in dealing with consular casework.
Specific duties will include:
• Respond to general enquiries received by phone, e-mail and in person;
• Process fees and prepare basic notarial work and passport applications;
• Maintain consular databases;
• Support colleagues in handling consular assistance cases;
• Overall responsibility for the section's administrative tasks.

We offer
The British Embassy is seeking to recruit a Consular Assistant to support the work of the Consular Section.

Contact
A shortlist of candidates will be chosen based on the information provided on the
application form. Selection will then take place from short-listed candidates by assessment by interview to test personal skills. The timetable is as follows:
• Deadline for receipt of applications: 06 November 2009
• The successful candidate must be available to start work not later then 14 December 2009.

Terms and Conditions

The position is part-time permanent and subject to completion of a probationary period of 3 months. The successful candidate should be willing to work out of office hours occasionally. Through registration of the successful candidate as an employee of the British Embassy, all relevant taxes and social contributions will be deducted at source. If the successful candidate is not liable for local income tax their salary will be abated by a suitable amount to offset this (this is a mandatory requirement of the FCO).

Applications should be submitted to vacancy.kyiv@fco.gov.uk

Additional information
Competencies are a set of personal attributes, skills and knowledge that, combined with professional skills, enable staff to fulfil their duties effectively and efficiently. The following are required for this vacancy:

• Managing Self, Others and Resources – Plans ahead and prioritises, follows set procedures and guidelines, provides support when required
• Delivering Results – Finds out what is expected and takes the responsibility for delivery, responds to changing priorities. Handles a variety of tasks, making progress on all fronts. Takes responsibility knows who to contact and where to get the information to get things done.
• Customer Focus – Understands and focuses on customer needs.
• Problem Solving – Uses information, experience and judgement to solve day to day problems and complete routine tasks.
• Working with Others - Shows consideration for others' needs and motivations, values diversity and works effectively and supportively with colleagues and contacts in the immediate and wider teams.
• Communicating – Conveys information accurately and concisely. Expresses own views and contributes to team debate.
• Learning and Developing - Open and flexible approach to new ideas, drawing on them and on experience to improve results. Enthusiastic about personal development.

PricewaterhouseCoopers

PwC Students Academy

We offer
Dear Students,
PricewaterhouseCoopers invites you to visit our PwC Students Academy!

PwC Students Academy is a great way for students to explore the work we do, to discuss ‘hot’ business topics, to address questions to professionals.

PwC Students Academy upcoming topics:

• 14 November 2009 - How to write a legal advice

Contact
Please visit our web site for full list of topics, events schedule and registration form:
www.pwc.com/ua
(Careers events section in our Career page)

Interns, Tax and Legal, Kyiv

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in finance, economics, accounting, law
• Knowledge of Taxation is a plus
• Excellent working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded
• Ability to work full time during 3-5 days a week. You will be able to sit all your exams at university. As for attending courses and seminars, our flexibility is subject to the assignments you will be working on.

Responsibilities
Once you entered the Firm you will be involved in different, interesting tax related projects under supervision of senior staff. You will have a unique opportunity to see how to apply your theoretical knowledge gained during your University studies in real business cases.

We offer
Being a 4-5th year student you have an excellent opportunity to start your career. Experience that you will gain during internship program is invaluable and will help you to find your way in business life.

Contact
Please apply online: http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=16405

Translator / Interpreter in Assurance

Requirements
• Degree in Translation or Linguistics from a reputable university
• Proficient knowledge of written and verbal Ukrainian, Russian and English
• Extensive computer skills (MS Word, PowerPoint, Internet)
• Good communication and interpersonal skills
• Ability to adapt to an intensive work environment and work under pressure
• Travel on business and work long hours
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded

Responsibilities
• Perform translations from and to English, Ukrainian and Russian with the focus on accounting and business terminology
• Interpret at client meetings

We offer
PricewaterhouseCoopers is looking for a translator/interpreter for an entry-level position in Assurance practice in Ukraine. We offer a challenging career in a multinational environment and exciting opportunities for learning and personal development.

Contact
Please apply online: http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=16589

Advanced International Translations

Позаштатний англо-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і української мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на українську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Обов'язки
Менеджери проектів запитуватимуть Вас індивідуально по кожному проекту, які об'єми перекладу ви зможете виконати за певний термін. Таким чином Ви зможете гнучко планувати Вашу зайнятість. Але якщо Ви бажаєте гарантовано бути зайнятими роботою і мати можливість кар'єрного зростання, рекомендуємо подати запит на вакансію штатного перекладача або менеджера перекладацьких проектів.

Ми пропонуємо
Оплата:
Ми здійснюємо оплату зручним для Вас способом. Вкажіть бажаний розмір заробітної плати при подачі заяви. Враховуйте як комфортність роботи із заявленою ставкою, так і конкуренцію з боку інших позаштатних перекладачів.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов'язково включіть код вакансії: AIT108-UKRTRA-VNESH

Додаткова інформація
Advanced International Translations - український лідер з локалізації програмного забезпечення і перекладу технічної документації.

Штатний англо-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і української мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на українську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Обов'язки
Кандидати, що пройдуть конкурсний відбір, з перших днів роботи братимуть участь в проектах для провідних світових компаній (Microsoft, Nokia, Canon, Panasonic, Sony Ericsson, Panasonic і так далі):
+ локалізація програмних продуктів і веб-сайтів;
+ переклад технічної документації до програм;
+ переклад дисплейних повідомлень високотехнологічних пристроїв.

Ми пропонуємо
При перекладі Ви використовуватимете новітні технології у сфері практичного перекладу, яким ми Вас навчимо. За бажанням, Ви зможете взяти участь в проектах відділу Advanced International Translations по розробці різноманітного інноваційного ПО для перекладачів.
Відпустка: Оплачувана компанією, 24 календарних дні..
Кар'єрне зростання:
Перекладачам, що показали відмінні результати в роботі, після закінчення періоду від 6 до 12 місяців надається можливість стати менеджером проектів з перекладу і локалізації.
Можливість вибору гнучкого графіку. Офіційне оформлення за трудовою книжкою. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов'язково вкажіть код вакансії AIT108-UKRTRA-SHTAT в запиті.

Штатний англо-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і російської мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на російську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Ми пропонуємо
При перекладі Ви використовуватимете новітні технології у сфері практичного перекладу, яким ми Вас навчимо. За бажанням, Ви зможете взяти участь в проектах відділу Advanced International Translations по розробці різноманітного інноваційного ПО для перекладачів.
Відпустка: Оплачувана компанією, 24 календарних дні..
Кар'єрне зростання:
Перекладачам, що показали відмінні результати в роботі, після закінчення періоду від 6 до 12 місяців надається можливість стати менеджером проектів з перекладу і локалізації.

Можливість вибору гнучкого графіку. Офіційне оформлення за трудовою книжкою. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com вказуйте в темі листа код вакансії AIT108-RUSTRA-SHTAT
Звертаємо увагу претендентів на те, що потреба в англо-українських штатних перекладачах зараз в кілька разів вище. Тому радимо вам подати запит, в першу чергу, на англо-українського штатного перекладача.

Позаштатний англо-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і російської мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на російську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com вказуйте в темі листа код вакансії AIT108-RUSTRA-VNESH

Менеджер з продажу програмного забезпечення

Вимоги
• Досвід роботи не менше 2-х років;
• Вільне володіння письмовою англійською мовою;
• Навички ведення ділового листування;
• Відповідальне відношення до роботи;
• Активна і позитивна життєва позиція.

Обов'язки
- Нарощування об'ємів продажу програмних продуктів для бюро перекладів;
- Розсилка комерційних пропозицій потенційним клієнтам;
- Аналіз ринку ПЗ і переваг конкурентів.

Ми пропонуємо
Умови праці: Відпустка оплачувана компанією, 24 календарних дні. Оплачувані лікарняні. Офіційне оформлення. Зручне розташування офісів в центрі Києва.
Заробітна плата – ступінчаста ставка + відсотки.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов’язково вкажіть код вакансії AIT108-SALES-SOFT в темі листа.

Менеджер з продажу послуг з перекладу та локалізації

Вимоги
- Досвід роботи не менше 2-х років;
- Вільне володіння письмовою англійською мовою,
- Навички ведення ділового листування;
- Відповідальне відношення до роботи;

Особисті якості:
- Комунікабельність;
- Орієнтація на результат;
- Логічне мислення.

Обов'язки
- Нарощування об'ємів продажу послуг з перекладу і локалізації корпоративним клієнтам. - Розробка пропозицій і презентацій.
- Розсилка пропозицій по цільовим групам і ведення переговорів;
- Ведення документації по замовленням і т.д.

Ми пропонуємо
Умови роботи: Висока заробітна плата - ступінчаста ставка плюс відсотки. Оплачувана компанією відпустка, 24 календарних дні. Оплачувані лікарняні. Офіційне оформлення. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов’язково вкажіть код вакансії AIT108-SALES-TRAN в темі листа.