##96
  1. Apply Strategy
  2. MBA Strategy
  3. The British Embassy
  4. Advanced International Translations
  5. Advanced International Translations
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
25 вересня, п’ятниця

Презентація книжки визначного італійського сучасного поета Коррадо Калабро «Я не скажу тобі, що це любов» Книга «Я не скажу тобі, що це любов» – вибрані поезії Коррадо Калабро, одного з найоригінальніших авторів у панорамі сучасної італійської літератури, унікального поета доби постмодерну.
У презентації візьмуть учать Коррадо Калабро, Оксана Пахльовська, Микола Жулинський, Андрій Содомора.
Конґреґаційна зала Староакадемічного корпусу НаУКМА. Початок о 15.00
23-29 вересня

Виставка світлин та архівних матеріалів «Українська Повстанська Армія: історія нескорених». Організатори - Служба безпеки України; Центр досліджень визвольного руху; Український інститут національної пам'яті; Культурно-мистецький центр НаУКМА.
КМЦ НаУКМА, Галерея мистецтв ім. О. Замостян, вул. Іллінська, 9
27-28 вересня

Театральний центр НаУКМА представляє: Прем’єра вистави «Одруження» за М. Гоголем. Режисер Ксенія Ромашенко.
КМЦ НаУКМА, 2-й поверх, вул. Іллінська, 9. Початок о 19:00.
Apply Strategy

Product Manager /Essay writer

Requirements
1. Full-time job in an office (Kiev, city centre)
2. Brilliant level writing English is a must .High results proven by tests and international certification (TOEFL, FCE, CAE, IELTS) will be a great plus.
3. Examples of writing work need to be provided, or you will be asked to complete such work.
4. International experience or exchange program experience is a plus.
5. PC competency: Excel, Word, Access, Outlook.
6. Punctuality, honesty, ability to work under time pressure and under strict deadlines with a high level of client-orientation.

Responsibilities
• Application consulting: writing essay/recommendation/CV; brainstorming and advising;
• After a year you would have become proficient to coordinate/check quality of junior application consultant’s work;
• Managing www.applystrategy.com processes: billing process, on-line system for the work with clients, web-site performance etc.

We offer
We offer unique career opportunities with Apply Strategy, one of the leading international Admission Companies that is part of the MBA Strategy group of companies (www.mbastrategy.com,ua , www.mbastrategy.ru ). Our company has worked in the MBA admission consulting market since 2003. We have an impressive number of clients that have been admitted to top Business schools. If you would like to work in a small, high-paced international company where your career success fully depends on your results and where entrepreneurial spirit really matters, please be so kind to consider the following position.

Short Description: We are seeking a qualified Project Manager/Essay Writer, who will be responsible for full management (marketing and promotion, sales targets, selection of best editors/writers) as well as a senior editor who will guarantee the quality of work and manage the most difficult orders.

• Salary 4000 hrn.
• Work in an international company with a good reputation in the market and providing a high level of professional services
• Small and close-knit team where your growth is not limited. Internal training and education.
• Career growth at the company (vertical and horizontal).

Contact
Please, send your detailed resume to kuleshova@mbastrategy.com.ua, or call: 8(050) 351 02 54.

Additional information
Information about the Company:
Apply Strategy is an international start-up company, based in Ukraine. The Company offers consulting services related to MBA (Master of Business Administration) and preparing application packages to international business schools (Harvard, Stanford, Wharton, Kellogg, Chicago etc.).

MBA Strategy

GMAT Consultant/Teacher

Requirements
• Teaching and Consulting GMAT clients on-line
• Teaching and Consulting GMAT clients at our office
• Updating teaching materials, answers client inquires regarding GMAT
• Updating of GMAT on-line system and developing and search of new tasks and solutions.
• Search of best GMAT questions for weekly newsletters.

Responsibilities
• English proficiency. High results proved by tests and international certificates (TOEFL, FCE, CAE, IELTS).
• Experience in teaching English at least 2-3 years (very desirable).
• PC competency: Excel, Word, Access, Outlook.

We offer
Short Description: We are seeking for qualified GMAT consultant (verbal section). You will be responsible for consulting our on-line and off-line clients and teaching GMAT (gmat.com) for groups. MBA Strategy GMAT-online is popular in many CIS countries including Ukraine, Russia, Kazakhstan, Uzbekistan, China.

You will get:

• 60 hrn per hour (60 min). Depending on your weekly workload, you can get more or less.
• You will be provided by intensive one-month GMAT training before first lesson.
• Work in company with good reputation on the market and high level of professional services
• Close connections with many students of leading top business-schools and top Ukrainian companies
• International opportunities and services for global market.

Contact
Please, send you detailed resume to kuleshova@mbastrategy.com.ua or contact by phone: 8(050) 351 02 54

The British Embassy

Estate Supervisor

Requirements
• Fluent English, Ukrainian and Russian language skills
• Flexibility and ability to manage and motivate an experienced team
• Self motivator and able to work without supervision
• Able to maintain professionalism under pressure
• Previous experience in similar role is useful
• Good IT skills

Responsibilities
The Estate Supervisor will assist the Estate Manager in management of the Embassy's owned and rented estate.

Specific duties will include:
• Supervise Technical Works Group, set up a plan for the day and week as per the requests. Arrange emergency works during the day. Control of the works.
• Deal with local contractors for repairing and minor construction works. Supervision of works and arranging payments.
• To assist Estate Manager and MO in resolving property issues, running of the embassy estate, comprising two offices, Residence and twenty residential properties. Contact local authorities, utilities' providers and others for property matters.
• Prism requisitioner for purchases and supplies.
• Ad hoc minor furniture purchases for accommodation and offices.
• Duty on non-working time and weekends. Contact local emergency services, housing and communal services. Supervise non-working time works.

Competences
Competences are a set of personal attributes, skills and knowledge that, combined with professional skills, enable staff to fulfil their duties effectively and efficiently. The following are required for this vacancy:

• Managing Self, Others and Resources – Plans ahead and prioritises, follows set procedures and guidelines, provides support when required
• Delivering Results – Finds out what is expected and takes the responsibility for delivery, responds to changing priorities. Handles a variety of tasks, making progress on all fronts. Takes responsibility knows who to contact and where to get the information to get things done.
• Customer Focus – Understands and focuses on customer needs.
• Problem Solving – Uses information, experience and judgement to solve day to day problems and complete routine tasks.
• Working with Others - Shows consideration for others' needs and motivations, values diversity and works effectively and supportively with colleagues and contacts in the immediate and wider teams.
• Communicating – Conveys information accurately and concisely. Expresses own views and contributes to team debate.
• Learning and Developing - Open and flexible approach to new ideas, drawing on them and on experience to improve results. Enthusiastic about personal development.

We offer
The British Embassy is seeking to recruit an Estate Supervisor to support the work of the Management Section.

Contact
Selection
A shortlist of candidates will be chosen based on the information provided on the application form. Selection will then take place from short-listed candidates by assessment by interview to test personal skills. The timetable is as follows:
• Deadline for receipt of applications: 09 October 2009
• Interviews to take place: week commencing 12 October 2009
• The successful candidate must be available to start work not later then 02 November 2009.

Terms and Conditions
• The position is full time and temporary and subject to completion of a probationary period of 3 months. Through registration of the successful candidate as an employee of the British Embassy, all relevant taxes and social contributions will be deducted at source. If the successful candidate is not liable for local income tax their salary will be abated by a suitable amount to offset this (this is a mandatory requirement of the FCO).

The deadline for applications is on Friday 9 October.

Applications should be submitted to vacancy.kyiv@fco.gov.uk

Advanced International Translations

Менеджер з продажу програмного забезпечення

Вимоги
• Досвід роботи не менше 2-х років;
• Вільне володіння письмовою англійською мовою;
• Навички ведення ділового листування;
• Відповідальне відношення до роботи;
• Активна і позитивна життєва позиція.

Обов'язки
- Нарощування об'ємів продажу програмних продуктів для бюро перекладів;
- Розсилка комерційних пропозицій потенційним клієнтам;
- Аналіз ринку ПЗ і переваг конкурентів.

Ми пропонуємо
Умови праці: Відпустка оплачувана компанією, 24 календарних дні. Оплачувані лікарняні. Офіційне оформлення. Зручне розташування офісів в центрі Києва.
Заробітна плата – ступінчаста ставка + відсотки.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:

Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов’язково вкажіть код вакансії AIT108-SALES-SOFT в темі листа.

Менеджер з продажу послуг з перекладу та локалізації

Вимоги
- Досвід роботи не менше 2-х років;
- Вільне володіння письмовою англійською мовою,
- Навички ведення ділового листування;
- Відповідальне відношення до роботи;
Особисті якості:
- Комунікабельність;
- Орієнтація на результат;
- Логічне мислення.

Обов'язки
- Нарощування об'ємів продажу послуг з перекладу і локалізації корпоративним клієнтам. - Розробка пропозицій і презентацій.
- Розсилка пропозицій по цільовим групам і ведення переговорів;
- Ведення документації по замовленням і т.д.

Ми пропонуємо
Умови роботи: Висока заробітна плата - ступінчаста ставка плюс відсотки. Оплачувана компанією відпустка, 24 календарних дні. Оплачувані лікарняні. Офіційне оформлення. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов’язково вкажіть код вакансії AIT108-SALES-TRAN в темі листа.

Advanced International Translations

Позаштатний англо-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і української мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на українську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Обов'язки
Менеджери проектів запитуватимуть Вас індивідуально по кожному проекту, які об'єми перекладу ви зможете виконати за певний термін. Таким чином Ви зможете гнучко планувати Вашу зайнятість. Але якщо Ви бажаєте гарантовано бути зайнятими роботою і мати можливість кар'єрного зростання, рекомендуємо подати запит на вакансію штатного перекладача або менеджера перекладацьких проектів.

Ми пропонуємо
Ми здійснюємо оплату зручним для Вас способом. Вкажіть бажаний розмір заробітної плати при подачі заяви. Враховуйте як комфортність роботи із заявленою ставкою, так і конкуренцію з боку інших позаштатних перекладачів.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов'язково включіть код вакансії: AIT108-UKRTRA-VNESH

Додаткова інформація
Advanced International Translations - український лідер з локалізації програмного забезпечення і перекладу технічної документації.

Штатний англо-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і української мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на українську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Обов'язки
Кандидати, що пройдуть конкурсний відбір, з перших днів роботи братимуть участь в проектах для провідних світових компаній (Microsoft, Nokia, Canon, Panasonic, Sony Ericsson, Panasonic і так далі):
+ локалізація програмних продуктів і веб-сайтів;
+ переклад технічної документації до програм;
+ переклад дисплейних повідомлень високотехнологічних пристроїв.

Ми пропонуємо
При перекладі Ви використовуватимете новітні технології у сфері практичного перекладу, яким ми Вас навчимо. За бажанням, Ви зможете взяти участь в проектах відділу Advanced International Translations по розробці різноманітного інноваційного ПО для перекладачів.
Відпустка: Оплачувана компанією, 24 календарних дні..
Кар'єрне зростання:
Перекладачам, що показали відмінні результати в роботі, після закінчення періоду від 6 до 12 місяців надається можливість стати менеджером проектів з перекладу і локалізації.
Можливість вибору гнучкого графіку. Офіційне оформлення за трудовою книжкою. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов'язково вкажіть код вакансії AIT108-UKRTRA-SHTAT в запиті

Додаткова інформація
Advanced International Translations - український лідер з локалізації програмного забезпечення і перекладу технічної документації.

Штатний англо-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і російської мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на російську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Ми пропонуємо
При перекладі Ви використовуватимете новітні технології у сфері практичного перекладу, яким ми Вас навчимо. За бажанням, Ви зможете взяти участь в проектах відділу Advanced International Translations по розробці різноманітного інноваційного ПО для перекладачів.
Відпустка: Оплачувана компанією, 24 календарних дні..
Кар'єрне зростання:
Перекладачам, що показали відмінні результати в роботі, після закінчення періоду від 6 до 12 місяців надається можливість стати менеджером проектів з перекладу і локалізації.
Можливість вибору гнучкого графіку. Офіційне оформлення за трудовою книжкою. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com вказуйте в темі листа код вакансії AIT108-RUSTRA-SHTAT
Звертаємо увагу претендентів на те, що потреба в англо-українських штатних перекладачах зараз в кілька разів вище. Тому радимо вам подати запит, в першу чергу, на англо-українського штатного перекладача.

Позаштатний англо-російський перекладач

Вимоги
Вимоги до кандидатів:
1. Відмінне знання англійської і російської мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на російську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com вказуйте в темі листа код вакансії AIT108-RUSTRA-VNESH

Позаштатний французько-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання французької та російської мов.
2. Вміння перекладати з ідеальною якістю з французької на російську.
3. Відповідальне ставлення до роботи.
4. Досвід перекладів – не менше 3-х років.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов’язково включіть код вакансії: AIT108- FRRUS-VNESH, а також зазначте Ваш досвід роботи за спеціальністю та бажаний розмір заробітної плати.

Додаткова інформація
Бюро перекладів Russian Translation Lab компанії Advanced International Translations

Позаштатний французько-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання французької та української мов.
2. Вміння перекладати з ідеальною якістю з французької на українську.
3. Відповідальне ставлення до роботи.
4. Досвід перекладів – не менше 3-х років.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов’язково включіть код вакансії: AIT108-FRUKR-VNESH, а також зазначте Ваш досвід роботи за спеціальністю та бажаний розмір заробітної плати.

Додаткова інформація
Бюро перекладів Russian Translation Lab компанії Advanced International Translations

Позаштатний німецько-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання німецької та російської мов.
2. Вміння перекладати з ідеальною якістю з німецької на російську.
3. Відповідальне ставлення до роботи.
4. Досвід перекладів – не менше 3-х років.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов’язково включіть код вакансії: AIT108- GMRUS-VNESH, а також зазначте Ваш досвід роботи за спеціальністю та бажаний розмір заробітної плати.

Додаткова інформація
Бюро перекладів Russian Translation Lab компанії Advanced International Translations

Позаштатний німецько-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання німецької та української мов.
2. Вміння перекладати з ідеальною якістю з німецької на українську.
3. Відповідальне ставлення до роботи.
4. Досвід перекладів – не менше 3-х років.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов’язково включіть код вакансії: AIT108-GMUKR-VNESH, а також зазначте Ваш досвід роботи за спеціальністю та бажаний розмір заробітної плати.

Додаткова інформація
Бюро перекладів Russian Translation Lab компанії Advanced International Translations

Позаштатний іспансько-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання іспанської та російської мов.
2. Вміння перекладати з ідеальною якістю з іспанської на російську.
3. Відповідальне ставлення до роботи.
4. Досвід перекладів – не менше 3-х років.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов’язково включіть код вакансії: AIT108-SPRUS-VNESH, а також зазначте Ваш досвід роботи за спеціальністю та бажаний розмір заробітної плати.

Додаткова інформація
Бюро перекладів Russian Translation Lab компанії Advanced International Translations

Позаштатний іспансько-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання іспанської та української мов.
2. Вміння перекладати з ідеальною якістю з іспанської на українську.
3. Відповідальне ставлення до роботи.
4. Досвід перекладів – не менше 3-х років.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов’язково включіть код вакансії: AIT108-SPUKR-VNESH, а також зазначте Ваш досвід роботи за спеціальністю та бажаний розмір заробітної плати.

Додаткова інформація
Бюро перекладів Russian Translation Lab компанії Advanced International Translations

Позаштатний італійсько-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання італійської та російської мов.
2. Вміння перекладати з ідеальною якістю з італійської на російську.
3. Відповідальне ставлення до роботи.
4. Досвід перекладів – не менше 3-х років.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов’язково включіть код вакансії: AIT108-ITRUS-VNESH, а також зазначте Ваш досвід роботи за спеціальністю та бажаний розмір заробітної плати.

Додаткова інформація
Бюро перекладів Russian Translation Lab компанії Advanced International Translations

Позаштатний італійсько-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання італійської та української мов.
2. Вміння перекладати з ідеальною якістю з італійської на українську.
3. Відповідальне ставлення до роботи.
4. Досвід перекладів – не менше 3-х років.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов’язково включіть код вакансії: AIT108-ITUKR-VNESH, а також зазначте Ваш досвід роботи за спеціальністю та бажаний розмір заробітної плати.

Додаткова інформація
Бюро перекладів Russian Translation Lab компанії Advanced International Translations