#85
  1. Advanced International Translations
  2. MBA Strategy
  3. Apply Strategy
  4. ТИЖНЕВИЙ ЖУРНАЛ КРАЇНА
  5. PwC
  6. The Twinning Programme Administration Office (PAO)
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
21 травня, четвер

Лекція Адама Міхніка, відомого польського журналіста і громадського діяча, Почесного професора НаУКМА, у рамках циклу лекцій пам’яті Броніслава Геремека «Спадок 1989 р.: погляд з 2009».
Організатор – Центр польських та європейських студій НаУКМА, тел.: 425-13-51.
Бібліотека Тетяни та Омеляна Антоновичів, читальна зала 25, вул. Сковороди 2. Початок о 16.30.
21-23 травня

До 90-річчя з дня народження видатного українського історика та мовознавця, засновника Українського наукового інституту Гарвардського університету, іноземного члена Національної Академії наук України Омеляна Пріцака: II Міжнародна наукова конференція, присвячена пам’яті видатного вченого: пленарне засідання.
Організатор – НаУКМА.
Культурно-мистецький центр НаУКМА, 2 поверх, вул.Іллінська, 9.
21 та 22 травня

Прем’єра вистави «Розмова...» – комедія за оповіданням А. П. Чехова «Розмова п’яного з тверезим чортом». Режисер Олександр Журавель.
Організатор – Культурно-мистецький центр НаУКМА, тел.: 425-21-54.
КМЦ НаУКМА, «ПідWALL», вул. Іллінська, 9. Початок о 19:00.
Advanced International Translations

Позаштатний англо-український перекладач Позаштатний англо-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і української мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на українську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Обов'язки
Менеджери проектів запитуватимуть Вас індивідуально по кожному проекту, які об'єми перекладу ви зможете виконати за певний термін. Таким чином Ви зможете гнучко планувати Вашу зайнятість. Але якщо Ви бажаєте гарантовано бути зайнятими роботою і мати можливість кар'єрного зростання, рекомендуємо подати запит на вакансію штатного перекладача або менеджера перекладацьких проектів.

Ми пропонуємо
Оплата:
Ми здійснюємо оплату зручним для Вас способом. Вкажіть бажаний розмір заробітної плати при подачі заяви. Враховуйте як комфортність роботи із заявленою ставкою, так і конкуренцію з боку інших позаштатних перекладачів.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою
http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов'язково включіть код вакансії: AIT108-UKRTRA-VNESH

Додаткова інформація
International Translations - український лідер з локалізації програмного забезпечення і перекладу технічної документації

Штатний англо-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і української мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на українську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Ми пропонуємо
Умови праці:
Кандидати, що пройдуть конкурсний відбір, з перших днів роботи братимуть участь в проектах для провідних світових компаній (Microsoft, Nokia, Canon, Panasonic, Sony Ericsson, Panasonic і так далі):
+ локалізація програмних продуктів і веб-сайтів;
+ переклад технічної документації до програм;
+ переклад дисплейних повідомлень високотехнологічних пристроїв.
При перекладі Ви використовуватимете новітні технології у сфері практичного перекладу, яким ми Вас навчимо. За бажанням, Ви зможете взяти участь в проектах відділу Advanced International Translations по розробці різноманітного інноваційного ПО для перекладачів.
Відпустка: Оплачувана компанією, 24 календарних дні..
Кар'єрне зростання:
Перекладачам, що показали відмінні результати в роботі, після закінчення періоду від 6 до 12 місяців надається можливість стати менеджером проектів з перекладу і локалізації.
Можливість вибору гнучкого графіку. Офіційне оформлення за трудовою книжкою. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою
http://www.rabota3000.com
Обов'язково вкажіть код вакансії AIT108-UKRTRA-SHTAT в запиті.

Додаткова інформація
Advanced International Translations - український лідер з локалізації програмного забезпечення і перекладу технічної документації

Штатний англо-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і російської мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на російську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Обов'язки
При перекладі Ви використовуватимете новітні технології у сфері практичного перекладу, яким ми Вас навчимо. За бажанням, Ви зможете взяти участь в проектах відділу Advanced International Translations по розробці різноманітного інноваційного ПО для перекладачів.

Ми пропонуємо
Відпустка: Оплачувана компанією, 24 календарних дні..
Кар'єрне зростання:
Перекладачам, що показали відмінні результати в роботі, після закінчення періоду від 6 до 12 місяців надається можливість стати менеджером проектів з перекладу і локалізації.

Можливість вибору гнучкого графіку. Офіційне оформлення за трудовою книжкою. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою
http://www.rabota3000.com вказуйте в темі листа код вакансії AIT108-RUSTRA-SHTAT

Додаткова інформація
Advanced International Translations - український лідер з локалізації програмного забезпечення і перекладу технічної документації
Звертаємо увагу претендентів на те, що потреба в англо-українських штатних перекладачах зараз в кілька разів вище. Тому радимо вам подати запит, в першу чергу, на англо-українського штатного перекладача.

Позаштатний англо-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і російської мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на російську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Обов'язки
Менеджери проектів запитуватимуть Вас індивідуально по кожному проекту, які об'єми перекладу ви зможете виконати за певний термін. Таким чином Ви зможете гнучко планувати Вашу зайнятість. Але якщо Ви бажаєте гарантовано бути зайнятими роботою і мати можливість кар'єрного зростання, рекомендуємо подати запит на вакансію штатного перекладача або менеджера перекладацьких проектів.

Ми пропонуємо
Оплата:
Ми здійснюємо оплату зручним для Вас способом. Вкажіть бажаний розмір заробітної плати при подачі запиту. Враховуйте як комфортність роботи із заявленою ставкою, так і конкуренцію з боку інших позаштатних перекладачів.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою
http://www.rabota3000.com вказуйте в темі листа код вакансії AIT108-RUSTRA-VNESH

Графічний дизайнер

Вимоги
Ви підходите нам, якщо вже зараз ви:

- Маєте досвід не у вигляді «відсиджених років», а у вигляді напрацьованого портфоліо, за початок якого вам вже соромно, а за те, що покажете нам зараз – буде соромно через декілька років. Чому? Тому що ви постійно зростаєте і вдосконалюєтесь;
- Вмієте сприймати конструктивну критику і використовуєте її для зростання, а не для порожньої дискусії.
- Професійно володієте різними інструментами, необхідними вам в роботі і швидко освоюєте ті, які можуть підвищити вашу ефективність;
- Згодні працювати з метою максимально виконати технічні завдання та їх нюанси, підтримувати стиль компанії AIT («романтичний техномінімалізм»), а не орієнтуєтеся лише на своє бачення;
- Отримуєте задоволення від процесу але орієнтовані на результат.

та бажаєте:
відповідально виконувати завдання керівництва та маркетингу AIT з дизайну та редизайну дуже широкого спектру графіки:
• «одяг» для наших програмних продуктів;
• графіка і ілюстрації для веб-сайтів;
• електронні упаковки (software boxes).

Додаткові «плюсики», які ми будемо раді бачити в кандидатах:
• Знання HTML і веб-дизайну;
• Знання CMS (особливо, Joomla) і CSS;
• Захоплення фотографією.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою
http://www.rabota3000.com, додайте не менше 5 зображень з портфоліо - в тему супровідного листа обов'язково включіть код вакансії AIT108-DES

MBA Strategy

Client Manager

Requirements
We are seeking for qualified Client Mangers, person who will be in close touch with our main asset – our clients. You will be involved in pre-sales, consulting activity, managing company’s services and preparation courses, supporting clients needs and replying their inquires

• Full-time job in Kyiv.
• At least 1 years in service oriented business /business education /consulting companies. Previous experience on the same position is not strict requirement, but will be benefit.
• Excellent communication skills. To feel good on this position you should be very client oriented and industrious.
• English proficiency. High level of business writing, speaking and presentation English. High results proved by tests and international certificates (TOEFL, FCE, CAE, IELTS) will be benefit.
• PC proficiency on advanced level: Excel, Word, Access, Outlook.
• Punctuality, honesty, ability to work under time pressure and under strict deadlines, communicativeness; to be respectful to clients.
• Graduate students could apply but only on the full-time job conditions.

Responsibilities

• Getting and managing clients inquires trough email, phones, meeting on top MBA events.
• Groups coordination: pre-sales activity, registrations, notification, financial issues.
• Promotion and Business development of services on: web-sites, MBA events, partners.
• CRM update and adding new contacts. Analytical reports regarding c - activity, new services.
• Preparation of advertisement materials, promotional booklets etc. Organization of top MBA and career events for prospective clients;
• Verbal, writing English translation.

We offer
We offer unique career opportunities with MBA Strategy (
http://www.mbastrategy.com.ua/), the leading MBA/Top universities Admission Company in Ukraine and CIS countries. If you would like to work in a small, close-knit, high-pacing company where your career success will fully depend on your results and where entrepreneurial spirit really matters, please, be so kind to consider the following position.
You will get:
• Salary 3500 hrn, salary revision is possibly based on your half-year performance.
• Work in a company with good reputation on the market and high level of professional services.
• Small and close-knit team where your growth is not limited. Internal trainings and education.
• Close connections with many students of leading top business-schools and top Ukrainian companies.
• International opportunities and services for the global market.

Contact
Please, send your detailed resume to apply@mbastrategy.com.ua (Attention of Dmitriy Bondar) or contact us by phone +38(050) 4628414, +38(044) 2793063.

Additional information
Information about the Company: MBA Strategy is #1 company on Ukrainian market that offers consulting services related to MBA (Master of Business Administration) and getting into world-class business schools (Harvard, Stanford, Wharton, Kellogg, Chicago), as well as preparation for GMAT, TOEFL, GRE, LSAT exams. More details on www.mbastrategy.com.ua. We operate on the market from 2004 and have a great list of clients from leading Ukrainian companies.

Apply Strategy

Product Manager /Senior Consultant

Requirements
We are seeking a qualified Project Manager/Senior Consultant who will be responsible for full management (marketing and promotion, sales targets, selection of best editors/writers) as well as a senior editor who will guarantee the quality of work and manage the most difficult orders.

1. Full-time job in an office (at least 6 months). Kiev, Ukraine
2. Brilliant level writing English is a must (natives, preferably). If you are non native speaker you will have to provide us with examples of your work (essays, articles or any other paper works). High results proven by tests and international certification (TOEFL, FCE, CAE, IELTS) will be great plus.
3. Examples of writing work or you will be asked to complete such work.
4. International experience or exchange program experience.
5. PC competency: Excel, Word, Access, Outlook.
6. Punctuality, honesty, ability to work under time pressure and under strict deadlines with a high level of client-orientation;
7. Ready to sign at least a one year long employment contract after probation period.

Responsibilities
• During the first part of the year until experienced you will do application consulting: editing of essay/recommendation/CV, in depth editing; brainstorming and advising;
• After half a year you should have become proficient to coordinate/check quality of junior application consultant’s work;
• Managing
http://www.applystrategy.com processes: billing process, on-line system for the work with clients functioning, web-site performance etc;
• Business development and promotion of site among prospective clients, world MBA community.

We offer
You will get:
• Competitive salary, based on interview results and personal project results (2500 hrn + payment for essays (each essay 180-300 hrn), professional skills and experience.
• Work in an international company with a good reputation in the market and providing a high level of professional services
• Small and close-knit team where your growth not limited. Internal training and education.
• Career growth at the company (vertical and horizontal)

Contact
Please, send your detailed resume to bondar@mbastrategy.ru or bondar@mbastrategy.com.ua (Attention of Dmitriy Bondar) or contact us by phone +7 499 9210217 (Russia) or +38 (044) 279 30 63 (Ukraine).

Additional information
We offer unique career opportunities with Apply Strategy (http://www.applystrategy.com), one of the leading international Admission Companies that is part of the MBA Strategy group of companies (http://www.mbastrategy.com.ua , http://www.mbastrategy.ru). Our company has worked in the MBA admission consulting market since 2003. We have an impressive number of clients that have been admitted to top Business schools. If you would like to work in a small, high-paced international company where your career success fully depends on your results and where entrepreneurial spirit really matters, please be so kind to consider the following position.
Apply Strategy is an international start-up company, based in Ukraine. The Company offers consulting services related to MBA (Master of Business Administration) and preparing application packages to international business schools (Harvard, Stanford, Wharton, Kellogg, Chicago etc.). More details at http://www.applystrategy.com.

ТИЖНЕВИЙ ЖУРНАЛ КРАЇНА

Журналіст

Вимоги
- досвід роботи у ЗМІ
- активна зацікавленість подіями в країні і в світі
- легкий стиль письма
- знання однієї-двох іноземних мов

Ми пропонуємо
ТИЖНЕВИЙ ЖУРНАЛ КРАЇНА запрошує до співпраці журналістів.

Контакти
Резюме надсилайте на адресу shof@gpu.ua

PwC

Accounting Specialist

Requirements
We are looking for independent accountant with complex knowledge of all bookkeeping processes and 2-3 years of accounting experience, preferred in companies with international transactions.

We also expect the right candidate to posses:

• Working knowledge of English (both written and spoken);
• Computer skills (1C Accounting, Excel, Word, etc.);
• Degree in economics, accounting or finance;
• Strong organizational, multitasking, and time-management skills;
• Ability to work in a team and learn quickly;
• Good communication (written and oral) and interpersonal skills;
• Sense of responsibility

We offer
Accounting Specialist in the Global Compliance Services Group

Contact
Please apply online:
http://www.pwc.com/ua (Current vacancies section in our Career page)

The Twinning Programme Administration Office (PAO)

Project Coordinator, Assistant

Requirements
The Twinning Programme Administration Office (PAO) is seeking for proactive persons to deal with coordination of EC technical assistance projects.

Qualifications and skills:

- University degree in Political Sciences, Law, Economic or equivalent.

- Computer literacy (minimum: Word, Excel, Power Point, Internet).

- Proven fluency in oral and written English. Fluent in Ukrainian.

- Excellent communication skills. Analytical skills. Project management skills. Ability to deal with tact and diplomacy with the EU and Ukrainian counterparts. Ability to work in autonomy and collectively.

- Sense of responsibility.

- General professional experience

- Minimum 2 years experience in civil service or technical assistance projects.

- Knowledge of the programming and decision-making processes of EU support programmes would be an asset.

Responsibilities
- Providing analytical and informational support for Ukrainian administrations to identify projects

- Drafting project documentation

- Assistance to framework experts in their missions to Ukraine

- Quality control of all documentation

- Communication with all stakeholders concerning main issues of the projects

- Monitoring of implementation technical assistance projects

We offer
- Full-time job

- State organisation

- Additional trainings concerning Twinning special procedures will be provided.

Contact
Please, contact to Natalia Kyrychenko (nataliya.kyrychenko@center.gov.ua).

Additional information
PAO provides technical support to the line ministries and other stakeholders involved in the identification, programming and implementation of the activities to be funded by the Twinning programme.