#81
  1. Imperial Tobacco
  2. Advanced International Translations
  3. KPMG
  4. PricewaterhouseCoopers
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
4 квiтня, субота

День відкритих дверей для абітурієнтів бакалаврських програм.
Організатор - Національний університет «Києво-Могилянська академія».
КМЦ НаУКМА, 3-й поверх, вул. Іллінська, 9. Початок о 9:00.
7 квiтня, вiвторок

Презентація організації «Пан-Європейський союз» Генеральним Секретарем Пан-Європи Райнхардом Клочеком (Австрія).
Організатор – Ліга політологів-міжнародників «Дипкорпус».
Староакадемічний корпус НаУКМА, Конґреґаційна зала, вул. Г. Сковороди, 2.
Початок о 17:00.
10 квiтня, п'ятниця

Благодійна акція «Квітковий бал».
Організатор – Спудейське Братство НаУКМА.
Культурно-мистецький центр НаУКМА, 3-й поверх,
вул. Волоська, 8/15.
Час проведення: з 18:00 до 21:00.
Imperial Tobacco

Спеціаліст відділу планування виробництва

Вимоги
• Вища освіта або останній рік навчання (економіка, фінанси, соціологія)
• Аналітичні здібності
• Уважність при обробці великих масивів інформації, точність в роботі
• Вміння приймати рішення та аргументувати їх в рамках своєї компетенції
• Досвідчений користувач ПК (Microsoft Office)
• Знання іноземних мов: англійська – обов’язково (середній рівень)
• Комунікабельність, вміння працювати в команді, організованість, гнучкість
• Здібність до швидкого навчання, вміння швидко орієнтуватися в умовах безперервного виробничого процесу

Обов'язки
• Участь в довготривалому та поточному плануванні виробництва
• Координація проектів з відділами головного офісу
• Тісна співпраця з відділами дистрибуції, збуту, постачання і виробничими відділами з метаю своєчасного забезпечення ринку необхідною продукцією
• Ведення та супровід документації зі специфікацій на випуск продукції
• Створення і ведення виробничо-технологічного паспорту

Контакти
Резюме надсилайте, будь-ласка, на електронну адресу: Olga.Krisevich@ua.imptob.com факсом 201 29 40

Додаткова інформація
Компанія пропонує офіційне працевлаштування, конкурентноздатний рівень заробітної плати, медичне страхування та інші пільги.

Advanced International Translations

Позаштатний англо-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і української мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на українську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов'язково включіть код вакансії: AIT108-UKRTRA-VNESH

Додаткова інформація
Менеджери проектів запитуватимуть Вас індивідуально по кожному проекту, які об'єми перекладу ви зможете виконати за певний термін. Таким чином Ви зможете гнучко планувати Вашу зайнятість. Але якщо Ви бажаєте гарантовано бути зайнятими роботою і мати можливість кар'єрного зростання, рекомендуємо подати запит на вакансію штатного перекладача або менеджера перекладацьких проектів.
Оплата:
Ми здійснюємо оплату зручним для Вас способом. Вкажіть бажаний розмір заробітної плати при подачі заяви. Враховуйте як комфортність роботи із заявленою ставкою, так і конкуренцію з боку інших позаштатних перекладачів.

Штатний англо-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і української мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на українську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов'язково вкажіть код вакансії AIT108-UKRTRA-SHTAT в запиті.

Додаткова інформація
Умови праці:
Кандидати, що пройдуть конкурсний відбір, з перших днів роботи братимуть участь в проектах для провідних світових компаній (Microsoft, Nokia, Canon, Panasonic, Sony Ericsson, Panasonic і так далі):
+ локалізація програмних продуктів і веб-сайтів;
+ переклад технічної документації до програм;
+ переклад дисплейних повідомлень високотехнологічних пристроїв.
При перекладі Ви використовуватимете новітні технології у сфері практичного перекладу, яким ми Вас навчимо. За бажанням, Ви зможете взяти участь в проектах відділу Advanced International Translations по розробці різноманітного інноваційного ПО для перекладачів.
Відпустка: Оплачувана компанією, 24 календарних дні..
Кар'єрне зростання:
Перекладачам, що показали відмінні результати в роботі, після закінчення періоду від 6 до 12 місяців надається можливість стати менеджером проектів з перекладу і локалізації.
Можливість вибору гнучкого графіку. Офіційне оформлення за трудовою книжкою. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Штатний англо-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і російської мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на російську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Контакти
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com вказуйте в темі листа код вакансії AIT108-RUSTRA-SHTAT

Додаткова інформація
При перекладі Ви використовуватимете новітні технології у сфері практичного перекладу, яким ми Вас навчимо. За бажанням, Ви зможете взяти участь в проектах відділу Advanced International Translations по розробці різноманітного інноваційного ПО для перекладачів.
Відпустка: Оплачувана компанією, 24 календарних дні.
Кар'єрне зростання:
Перекладачам, що показали відмінні результати в роботі, після закінчення періоду від 6 до 12 місяців надається можливість стати менеджером проектів з перекладу і локалізації.
Можливість вибору гнучкого графіку. Офіційне оформлення за трудовою книжкою. Зручне розташування офісів в центрі Києва.
Звертаємо увагу претендентів на те, що потреба в англо-українських штатних перекладачах зараз в кілька разів вище. Тому радимо вам подати запит, в першу чергу, на англо-українського штатного перекладача.

Позаштатний англо-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і російської мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на російську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com вказуйте в темі листа код вакансії AIT108-RUSTRA-VNESH

Додаткова інформація
Менеджери проектів запитуватимуть Вас індивідуально по кожному проекту, які об'єми перекладу ви зможете виконати за певний термін. Таким чином Ви зможете гнучко планувати Вашу зайнятість. Але якщо Ви бажаєте гарантовано бути зайнятими роботою і мати можливість кар'єрного зростання, рекомендуємо подати запит на вакансію штатного перекладача або менеджера перекладацьких проектів.
Оплата:
Ми здійснюємо оплату зручним для Вас способом. Вкажіть бажаний розмір заробітної плати при подачі запиту. Враховуйте як комфортність роботи із заявленою ставкою, так і конкуренцію з боку інших позаштатних перекладачів.

Асистент з кадрів

Вимоги
1. Відмінне володіння російською і українською мовами.
2. Відмінні навики роботи з комп'ютером.
3. Досвід роботи не менше року.
4. Вільне володіння англійською мовою.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com Обов'язково вкажіть код вакансії AIT108-HRASSIST902

Додаткова інформація Умови праці:
З перших днів ви будете приймати участь в різних етапах відбору кадрів в компанії AIT (розміщення вакансій в ЗМІ і Інтернет, організація тестування, співбесід). По мірі того, як ви проявлятимете свої професійні навики, різноманітність і складність завдань збільшуватимуться.
Відпустка: Оплачувана компанією, 24 календарних дні. Оплачувані лікарняні. Можливість вибору гнучкого графіку. Офіційне оформлення за трудовою книжкою.
Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Графічний дизайнер

Вимоги
Ви підходите нам, якщо вже зараз ви:
- Маєте досвід не у вигляді «відсиджених років», а у вигляді напрацьованого портфоліо, за початок якого вам вже соромно, а за те, що покажете нам зараз – буде соромно через декілька років. Чому? Тому що ви постійно зростаєте і вдосконалюєтесь;
- Вмієте сприймати конструктивну критику і використовуєте її для зростання, а не для порожньої дискусії.
- Професійно володієте різними інструментами, необхідними вам в роботі і швидко освоюєте ті, які можуть підвищити вашу ефективність;
- Згодні працювати з метою максимально виконати технічні завдання та їх нюанси, підтримувати стиль компанії AIT («романтичний техномінімалізм»), а не орієнтуєтеся лише на своє бачення;
- Отримуєте задоволення від процесу але орієнтовані на результат.

та бажаєте:
відповідально виконувати завдання керівництва та маркетингу AIT з дизайну та редизайну дуже широкого спектру графіки:
• «одяг» для наших програмних продуктів;
• графіка і ілюстрації для веб-сайтів;
• електронні упаковки (software boxes).
Додаткові «плюсики», які ми будемо раді бачити в кандидатах:
• Знання HTML і веб-дизайну;
• Знання CMS (особливо, Joomla) і CSS;
• Захоплення фотографією;

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com, додайте не менше 5 зображень з портфоліо - в тему супровідного листа обов'язково включіть код вакансії AIT108-DES

Додаткова інформація
Менеджери проектів запитуватимуть Вас індивідуально по кожному проекту, які об'єми перекладу ви зможете виконати за певний термін. Таким чином Ви зможете гнучко планувати Вашу зайнятість. Але якщо Ви бажаєте гарантовано бути зайнятими роботою і мати можливість кар'єрного зростання, рекомендуємо подати запит на вакансію штатного перекладача або менеджера перекладацьких проектів.
Оплата:
Ми здійснюємо оплату зручним для Вас способом. Вкажіть бажаний розмір заробітної плати при подачі заяви. Враховуйте як комфортність роботи із заявленою ставкою, так і конкуренцію з боку інших позаштатних перекладачів.

KPMG

Planning Assistant

Requirements
• university degree (background in Linguistics is a plus)
• excellent planning, communication and organizational skills
• experience in a similar position is preferable
• fluent in English, Ukrainian and Russian both written and verbal
• PC proficient with good word processing and database skills
• proactive team-player, able to work under pressure
• able to learn quickly and apply new knowledge
• flexible, able to deal with more than one project simultaneously
• punctual, attentive to details

Main responsibilities
You will be a part of audit department, responsible for providing support to audit management team and Planning Coordinator in planning audit projects.
Provide planning support in the audit department:
• Support audit management group in finding staff resources for client engagements
• Keep staff planning schedule up-to-date
• Provide planning and monitoring of training sessions
• Monitor the adherence to risk management procedures
• Monitor the compliance with KPMG office procedures
• Participate in event organization for audit department if necessary
• Assist in preparing documentation if necessary

We offer
Challenging assignments, on-job training and development opportunities, work in a friendly international environment.

Contacts
Please register at our website www.kpmg.ua in our KPMG Recruitment System to apply for the vacancy. While filling in your application please choose the option “Audit – Operations” in the field “Business area”.

Additional information
Working hours: Monday-Thursday, 9:00-18:00

PricewaterhouseCoopers

Students Academy

Dear Students,
PricewaterhouseCoopers invites you to visit our PwC Students Academy!
PwC Students Academy is a great way for students to explore the work we do, to discuss ‘hot’ business topics, to address questions to professionals.
PwC Students Academy upcoming topics:
- April 2009 – Client relationships
Please visit our web site for full list of topics, events schedule and registration form: www.pwc.com/ua
(Careers events section in our Career page)

Accounting Specialist in the Global Compliance Services Group

Knowledge, Skills and Experience
• Working knowledge of English (both written and spoken);
• Degree in economics, accounting or finance;
• 2-3 years of accounting experience, preferred in companies with international transactions;
• Good communication (written and oral) and interpersonal skills;
• Strong organizational, multitasking, and time-management skills;
• Computer skills (1C Accounting, Excel, Word, etc.);
• Ability to work in a team and learn quickly;
Please apply online:
www.pwc.com/ua
(Current vacancies section in our Career page)