#240
  1. SysIQ UA Kiev Office
  2. Велика відома міжнародна компанія


SysIQ UA Kiev Office

Support Engineer

Requirements
• Unix-based systems administration skills
• Experience with Linux & Windows OS
• Experience with monitoring systems operations
• General network administration knowledge
• Relational database & SQL knowledge
• Basic HTML, XML, Perl knowledge
• English language at intermediate level as a minimum
• Shell scripting is a strong plus

Responsibilities
• Monitor proactively customers’ hardware and software infrastructure.
• Timely acknowledge and resolve customer incidents; communicate with and service the external company users.
• Review, analyze and determine the types of resolution or escalation paths for the incidents/cases according to the Knowledge Base, instructions and procedures.
• Properly escalate incidents to the appropriate level of Technical Service Support Team.
• Perform activities prescribed in the Knowledge Base regarding the known error situations in order to restore user services in the shortest time possible.
• Communicate with other Support Team members and development team in order to track and resolve current issues.
• Report on the results of the work performed to the Team supervisor.

We offer
• Unique Ecommerce Expertise: We provide ecommerce services to the biggest names and brands in the retail that are bringing the best shopping experience to the millions of online customers worldwide;
• Learning and Development: Company sponsored certifications, trainings, invitations to attend and organize internal and external events, extensive technical library;
• Personalized Approach: Semi-Annual Performance Review, Career Path Program, helpful and engaging international environment with numerous opportunities for professional growth;
• Comprehensive Social Package: Health insurance for employees and his/her family members, 100% paid sick leave, convenient office locations and much more.

Contact
Please,
apply here

Additional information
• The candidate will be located in a busy, open area office. The candidate will face the necessity to focus constantly on the current operations.
• 12 hrs work shift schedule is as follows: 1 week day shift, 1 week off, 1 week night shift, 1 week off.

Велика відома міжнародна компанія

Асистент (в майбутньому профільний спеціаліст) у відділ sell-out-management

Вимоги
- гарна англійська,
- кмітливість,
- відповідальність,
- гнучкість,
- нестримне бажання розвиватися,
- командний гравець,
- аналітичні здібності,
- володіння програмою ексель на високому рівні,
- стресостійкість,
- бажання працювати у дружньому колективі.
Бажаний вік: від 22 років.

Обов'язки
Робота для тих, хто готовий викладатися задля спільного командного результату і постійно самовдосконалюватися.

Ми пропонуємо
Оформлення згідно з чинним законодавством.
Офіс в центрі Києва.
Графік роботи: пн-пт, з 8:30.

Контакти
Направляйте резюме
Тетяні Домашевській.


_______________________________________________________________________________________


Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
www.jcc.ukma.kiev.ua
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/