#235
  1. Deloitte Ukraine
  2. KYIV POST
  3. EY company
  4. Українське фулбрайтівське коло
  5. Japan Tobacco International (JTI)
  6. Компанія «МедЕксперт»
  7. Fozzy Group


Deloitte Ukraine

Business Analyst, Corporate Finance, Transaction Support

Requirements
Higher education: Accounting/Finance/Economics
• 1,5+ years of core accounting experience is a plus
• Solid understanding of corporate finance and financial statements
• Fluent written and spoken English, Ukrainian and Russian
• Advanced computer capabilities: Excel, Power Point
• Ability to work in a team and manage multiple engagements
• Willingness to travel within Ukraine and C.I.S.
• High degree of self-motivation and strong career aspirations
• Excellent communication skills
• Strong leadership skills
• Strong commitment to providing an excellent client service

Responsibilities
• The Corporate finance practice at Deloitte Ukraine advises clients ranging from multi-national corporate and leading global investment banks, to private equity, owner managed businesses, lenders, shareholders and governments.
• We work with a cross-functional team of corporate finance advisors and due diligence, valuation, tax and legal specialists to ensure that all your issues are dealt with seamlessly. In addition, we draw on industry expertise and the international Deloitte network as appropriate to each client assignment.

The role will include:
• Review and analysis of financial statements (statutory and management accounts, IFRS reports)
• Drafting analytical reports in course of Transaction support projects (sell-side / buy-side)
• Participating in multi-industry projects (FSI, FB&A, oil and gas, other)
• Conducting researches
• Participating in financial modeling

Contact
Please, apply through
careers.deloitte.com/jobs/ukr-UA

Additional information
Target start date March-April 2014

KYIV POST

Business reporter

Requirements
We are looking for somebody interested in writing about start-ups and small firms as well as about Ukraine’s largest companies.

We want someone who is comfortable meeting with CEOs and who is equally at ease in studying financial documents.

We need a trend-spotter and a go-getter who breaks stories and who is Internet savvy.

The ideal candidate should know how markets function and how the financial world works yet be able to convey these complexities in simple terms to the reader. Fluency in English, Ukrainian and Russian is mandatory.

Contact
Candidates should send their CVs, three story ideas and three writing samples to
Kyiv Post chief editor Brian Bonner

EY company

Transfer Pricing Intern

Requirements
• University degree in Finance or Mathematic-related subjects (last year student or recent graduate)
• Knowledge of tax laws is a big plus
• Good command of spoken and written English, Ukrainian and Russian
• IT literacy (MS Word, Excel and Power Point)
• Analytical and critical thinking
• Project and time management skills
• Ability to work in a team, flexibility
• Strong communication and interpersonal skills

Responsibilities
You will participates in transfer pricing engagements and other related activities as a member of the client service team
Work schedule: Full-time

Contact
Please send your CV at
student@ua.ey.com with the title “TP Intern”

Additional information
Should you have any questions, contact the Recruitment team at (044) 490 30 26

Українське фулбрайтівське коло

Волонтери для роботи з випускниками програми ім.Фулбрайта

Вимоги
• хороші навички спілкування, приємний голос (частина роботи відбуватиметься по телефону)
• Позитивний характер
• Володіння програмою Excell на рівні досвідченого користувача
• Початкові навички пошуку в пошукових системах інтернету
• Початкові навички ділового листування
• Студент 2-3 курсу

Ми пропонуємо
Успішні кандидати отримають цінний та цікавий досвід спілкування з українцями, випускниками американських вузів, та тими, які брали участь у програмах академічних обмінів; при бажанні, отримають нові знання та досвід роботи; отримають більше інформації про програми академічних обмінів США.

Контакти
Охочих просимо надсилати свої резюме чи CV або листи зацікавлення (в довільній формі, але щиро) на електронну пошту
tetiana.yaroshenko@gmail.com

Додаткова інформація
Більше про програму ім.Фулбрайта та про УФК тут
Програма ім.Фулбрайта в Україні
Сторінка УФК у facebook

Japan Tobacco International (JTI)

Стажер відділу Збуту

Вимоги
• Студент останніх курсів або випускник;
• Можливість працювати 20 або більше годин на тиждень;
• Вільне володіння українською та російською мовами, високий рівень володіння англійською;
• Впевнений користувач ПК; добре знання MS Excel;
• Уміння працювати над кількома завданнями водночас і ефективно планувати;
• Уміння працювати в команді
• Відмінні комунікативні навички
• Водійське посвідчення категорії В та досвід водіння від 1 року

Обов'язки
Функціональна та адміністративна підтримка регіональної команди відділу Продажів, а саме:
• Підготовка та аналіз звітів;
• Підготовка та затвердження торгівельних угод із клієнтами;
• Відвідування торгових точок, контроль за представленістю товару Компанії, мерчандайзинг;
• Підтримка стійких довгострокових відносин із клієнтами.

Ми пропонуємо
Програма триває 12 місяців. Компанія пропонує оплату у розмірі 5000 грн. до оподаткування за повний робочий день (у разі неповної зайнятості сума розраховуватиметься пропорційно), оплачувані відпустку та відпустку у разі хвороби, а також професійний розвиток та чудові кар’єрні можливості на локальному та глобальному рівнях.

Контакти
Адреса для резюме та CV –
cv.jtiukraine@gmail.com

Додаткова інформація
Japan Tobacco International (JTI) – міжнародна тютюнова компанія, один із лідерів світового тютюнового ринку і №1 в СНД. Ми виробляємо понад 90 всесвітньо відомих марок сигарет, а три з них входять в п’ятірку найпопулярніших сигарет у світі. Працюючи в Україні з 1993 року, ми є однією з найбільших міжнародних FMCG компаній у країні з сучасною фабрикою в Кременчуці, центральним офісом у Києві та 9-ма регіональними офісами у найбільших містах України.

Торгівельний представник

Вимоги
• Вища освіта
• 1-2 роки досвіду в сфері збуту або торговим представником буде перевагою
• Наявність водійських прав категорії B та досвід водіння не менше 1 року
• Вільна українська, російська мови; англійська мова – бажано
• Знання комп’ютерних програм (Word, Excel, PowerPoint)

Обов'язки
• Знати та розуміти систему збуту Компанії. Знати та розуміти особливості організації та ведення торгівлі на визначеній території, торгові марки, стратегію та особливості функціонування ринку тютюнових виробів. Забезпечувати рекомендований рівень дистрибуції та оптимальний товарний запас продукції Компанії
• Планувати розклад візитів в торгові точки. Відвідувати торгові точки та відслідковувати відкриття нових. Здійснювати пошук можливостей для розвитку території та бізнесу. Досягати поставлених цілей по мерчандайзингу. Визначати місце розташування матеріалів та торгового обладнання та слідкувати за правильним використанням
• Досягати індивідуальних бізнес-цілей та цілей з професійного розвитку. Досягати поточних цілей у відповідності до місячного брифу, цілей по дистрибуції, встановленню матеріалів мерчандайзингу та торгового обладнання. Інформувати та доводити до персоналу бізнес-партнера правила та стандарти мерчандайзингу Компанії
• Відповідати за побудову довгострокових та взаємовигідних відносин з бізнес-партнерами на відповідній території. Знати умови роботи дистрибутора та забезпечувати якісну комунікацію з представниками дистрибутора на визначеній території
• Забезпечувати якісне ведення документації. Забезпечувати внесення коректної інформації на щоденній основі у внутрішню систему звітності. Вчасно звітувати відповідно до визначених вимог

Контакти
Адреса для резюме та CV –
cv.jtiukraine@gmail.com

Компанія «МедЕксперт»

Аналітик

Вимоги
• Випускник або студент магістерської програми ФЕН або Школи Охорони Здоров’я.
• Англійська мова – високий рівень.
• Microsoft Excel – високий рівень.
• Бажання працювати і вчитися.

Обов'язки
• Аналіз ринку медичних послуг України з допомогою відкритої інформацію і всіх інших можливих методів.
• Планування, розробка і аналіз опитувань, фокус-груп, персональних інтерв‘ю тощо.
• Співпраця з клієнтами.

Ми пропонуємо
• Робота в офісі за адресою: м. Київ вул.Клименка 23.
• Працевлаштування офіційне.
• Графік – фул-тайм/парт-тайм. У випадку парт-тайм – індивідуальний робочий графік.
• Робота виключно з офісу.
• Компенсація – зарплата (за домовленістю) + бонуси від проектів.

Контакти
Якщо Вас зацікавила вакансія, надсилайте на адресу
vadym.zukin@medexpert.com.ua:
• Резюме
• Додаткову інформацію – за бажанням (рекомендаційні листи, супроводжувальний лист, приклади есе, рефератів, презентацій, тощо)

Додаткова інформація
Детальніше про компанію – на сайті

Fozzy Group

Експерт з оцінки введення назв товару в базу даних

Вимоги
• Вища освіта, бажано "Лінгвістика" або "Референт- перекладач"
• Знання іноземних мов обов'язково: українська, російська, англійська
• Впевнений користувач ПК (всі офісні програми)
• Аналітичні навички
• Бажано проживання: м. Київ (лівий берег), або м. Бровари
Особисті якості:
• Організаторські якості,
• робота на результат,
• відповідальність,
• аналітичний спосіб мислення,
• швидкий темп роботи,
• креативність,
• стресостійкість

Обов'язки
експертна оцінка введення в систему назв товарів

Ми пропонуємо
• Престижну з/п (за результатами співбесіди)
• Компенсація мобільного зв'язку
• Професійне зростання

Місце роботи: м. Київ, вул. Калачевська 13, р- н Ленінградської площі.
Графік роботи: Пн - Пт, з 9-00 до 18-00.

Контакти
Резюме висилати за адресою:
o.slabospytska@fozzy.ua
Контактний телефон: (067) 537-65-01

Додаткова інформація
Fozzy Group - одна з найбільших торгово-промислових груп України. Інвестиції в поліпшення бізнес-процесів допомагають групі компаній утримувати провідні позиції на ринку рітейлу. Завдяки логістиці торговельних мереж через власні розподільчі центри група компаній змогла налагодити своєчасне постачання магазинів продуктами харчування по всій Україні. Крім того, в Fozzy Group функціонує власна система контролю якості, що забезпечує дотримання стандартів зберігання, транспортування та продажу товарів. З початку свого заснування в 1997 році Fozzy Group фокусується на інноваційному вдосконаленні бізнесу, а також створює нові можливості для ринку і стимулює розвиток галузі в цілому.


_______________________________________________________________________________________


Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
www.jcc.ukma.kiev.ua
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/