#202
  1. VERTICALLY INTEGRATED HOLDING
  2. Видання Корреспондент.net і Forbes.ua
  3. Автомобільна компанія "Автек"
  4. PricewaterhouseCoopers
  5. Kraft foods
  6. Консалтингова компанія
П’ятниця 22 Лютий 2013, 18:00

День факультету гуманітарних наук
вул. Волоська 8/5 КМЦ актова зала 3 поверх
VERTICALLY INTEGRATED HOLDING

A FINANCIAL CONTROLLER / ANALYST

Requirements
- Ability to work with figures and tables
- Ability to efficiently communicate people
- Knowledge and understanding of economics and finances and ability to apply
- Fluent English

Responsibilities
I. Group companies’ budgeting
II. Preparation of managerial decisions
- to manage current liquidity of the Group
- to increase the value of the Group
- by analyzing the markets, financial figures, macroeconomic scenarios
III. Group Development
- search, analysis, realization of investment opportunities
- business planning and financial modeling
- acquisition targets audit
- acquisitions

We offer
- Ambitious goals
- Competitive environment

Contact
Send your resume to
oleksii.isaienko@gmail.com

Видання Корреспондент.net і Forbes.ua

PHP-програмістів (Junior / Middle / Senior)

Вимоги
• PHP 5.3 + і ООП
• MySQL, Memcached
• JQuery
• HTML 5, Smarty 3 +
• Git / SVN
• повна занятість
Вітається:
• Doctrine 2, розуміння DDD;
• проектування, оптимізація / кешування динамічної інформації;

Контакти
Надсилайте резюме і пишіть на
job@forbes.ua

Автомобільна компанія "Автек"

Маркетолог-аналітик

Вимоги
• Вища освіта (маркетинг, економічна, інженерно-економічна, соціологія);
• Досвід планування і організації різних маркетингових заходів;
• Досвід в SEO просуванні є додатковою перевагою;
• Досвід в організації та проведенні опитувань;
• Просунутий користувач ПК;
• Випускник. Студент останнього курсу
Особисті якості:
• Аналітичні здібності
• Відповідальність
• Здатність до перспективного планування
• Активна життєва позиція

Обов'язки
• Підготовка оперативних аналітичних звітів. Аналіз ринку і конкурентів, продажів, асортименту та ціноутворення
• Складання плану опитувань в усіх напрямках. Підготовка анкет. Проведення опитувань
• Ініціація пропозицій щодо поліпшення функціоналу сайтів та поповнення сайту актуальною інформацією.
• Підвищення ефективності SEO просування. Контекстне просування
• Підготовка презентацій
• Оперативне ведення баз даних
• Організаційні питання, пов'язані з проведенням виставок
• Підготовка рекламних матеріалів, Проведення тендерів на закупівлю матеріалів

Ми пропонуємо
• Офіційне працевлаштування
• Стабільна виплата заробітної плати
• Компенсаційний пакет
• Місце розташування офісу Півд. Борщагівка
• Графік роботи: повний день з 9 00 до 18 00

Контакти
Резюме направляйте:
a.kolomiets@avtek.ua

PricewaterhouseCoopers

Paralegal

Requirements
• Studying/Completion of studying or University degree in law
• 1 year of legal consulting experience and/or in-house legal practice with major companies, leading financial organizations or legal firms would be a distinctive advantage
• Excellent knowledge of Ukrainian law
• Excellent working knowledge of the English language: both verbal and written
• Positive attitude, strong interpersonal skills
• Ability to work in a team, meet challenges and deliver outstanding results
• Career- and success-oriented

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose “Current vacancies” section in our Career page.

Intern/ Associate in Audit and Assurance, Kyiv

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in finance, economics, accounting
• Strong working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose “Current vacancies” section in our Career page.

Tax intern, VAT group

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in finance, economics, accounting, law
• Knowledge of Taxation is a plus
• Excellent working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded
• Ability to work full time during 3-5 days a week. You will be able to sit all your exams at university

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose “Current vacancies” section in our Career page.

Kraft foods

Програма стажування

Вимоги
- Повна вища освіта - бакалавр (бажано економіка, маркетинг або менеджмент), висока академічна успішність
- Знання української, російської та англійської мов
- Впевнений користувач: MS Word, Excel, PowerPoint
- Відмінні комунікативні та аналітичні
навички
- Активна життєва позиція
- Іновативність
- Презентаційні навички

Обов'язки
Програма стажування розрахована на 12 місяців, впродовж яких тебе очікує:
- введення на посаду (1-3 місяць)
- аналітика та прогнозування (4-12 місяць)
- співучасть у розробці стратегії розвитку брендів та її втілення у життя (6-12 місяць)

Ми пропонуємо
Продовжуючи успішну практику програм стажування у відділі збуту, пропонуємо твоїй увазі нову вакансію та нову можливість спробувати себе у ролі стажера в підрозділі торгового маркетингу.
Торговий маркетинг працює в тісній взаємодії з відділом маркетингу і польовою командою збуту та забезпечує якісну представленість нашої продукції на полицях найбільших національних й міжнародних супермаркетів та роздрібних мереж. Працюючи в команді однодумців, натхненних нашими брендами, ти будеш мати змогу проявити свої найкращі якості – аналітичні здібності, іновативність та націленість на результат! Якщо ти відчуваєш, що це про тебе – вперед! В нас працюють найкращі з найкращих, і ти можеш СТАТИ ЧАСТИНОЮ НАШОЇ КОМАНДИ - тоді разом ми станемо ще потужнішими!

Контакти
Дізнайся більше про нашу компанію, цінності, історії успіху та бренди на
www.kraftfoods.com.ua.

Додаткова інформація
- Заповни та відправ нам анкету, яку ти знайдеш на сайті в розділі "Студентам"
- Якщо твої дані відповідають вимогам посади, то з тобою проведуть телефонну співбесіду
- Наступний крок - тестування здібностей, яке проходитиме в нашому офісі
- Якщо твої результати будуть успішними, на тебе чекає особиста співбесіда з представником HR-відділу
- Етап підготовки та презентації бізнес кейсу, що спрямований на оцінку твоїх знань та умінь, чекає на тебе після успішної співбесіди
- Фінальна зустріч з майбутнім керівником дозволить підвести підсумки та познайомитися ближче
- Ти отримаєш офіційну пропозицію працевлаштування, яка гарантує умови роботи, рівень заробітної платні та додаткові пільги.
Прийом анкет кандидатів триває до 22 лютого 2013.
Орієнтовна дата початку стажування - 18 березня 2013.
При успішному проходженню програми ти отримаєш підвищення та зможеш працювати в компанії на постійній основі!

Консалтингова компанія

ПРОЕКТ-МЕНЕДЖЕР І PR-МЕНЕДЖЕР

Вимоги
- Освічені, комунікабельні та амбітні молоді люди, що бажають отримувати високий дохід завдяки роботі, яка повинна Вам подобатися
- Від 20 до 27 років
- Вища або незакінчена вища освіта за спеціальністю «маркетинг», «економіка», «менеджмент» та ін.
- Здатність до сприйняття та аналізу інформації
- Здатність до навчання та прагнення до вдосконалення
- Енергійність
- Позитивне мислення
- Товариськість
- Відповідальне ставлення до планування та виконання поставлених завдань
- Готовність працювати до запланованого результату
- Навички грамотного усного та письмового спілкування українською та російською мовою
- Володіння ПК на рівні користувача не менш ніж на 10 балів з 12 (офісні програми)

Ми пропонуємо
- Стабільну та високу заробітну плату: ставка + бонус, орієнтований на мотивацію (високий відсоток від
проекту)
- Навчання, розвиток і професійне зростання за рахунок компанії
- Можливість швидкого кар'єрного росту всередині компанії

Контакти
Резюме приймаються на адресу:
aphlegeartis@gmail.com, телефон: 050-380-81-27
Керівник: Альона Олександрівна


_______________________________________________________________________________________


Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
www.jcc.ukma.kiev.ua
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/