#173
  1. Samsung Electronics Ukraine
  2. Благодійний фонд Ріната Ахметова «Розвиток України»
  3. PwC
7 квітня 2012 року

Свято Благовіщення — храмове свято Києво-Могилянської академії
10 квітня 2012 року

День пам’яті гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного — покровителя Києво-Могилянської академії
Samsung Electronics Ukraine

Fresh Graduate Recruitment 2012

Вимоги
- Вища освіта (бакалавр, спеціаліст, магістр: диплом 2012 року).
- Спеціалізація: маркетинг, економіка, менеджмент, а також математичні та технічні спеціальності.
- Бажання працювати у сфері комерції, маркетингу, менеджменту.
- Вільне володіння англійською мовою.
- Середній бал: 4.0 та вище (з 5.0 максимальних).

Ми пропонуємо
- Унікальний досвід роботи за спеціальністю у транснаціональній компанії-лідері;
- Розвиток навичок кросс-культурного спілкування;
- Можливість проявити свої лідерські якості та професійні знання;
- Офіційне працевлаштування, конкурентноспроможна заробітна плата та соціальний пакет.

Контакти
Для участі у кампанії необхідно скласти розгорнуте резюме англійською мовою (особисті дані, освіта, досвід роботи тощо) та супровідний лист і надіслати на адресу
seu-hr@partner.samsung.com з темою листа “Fresh Graduate Recruitment”.

Додаткова інформація
Мета – працевлаштування успішних випускників у київському офісі компанії. Основні напрямки діяльності – маркетинг, комерція, логістика, менеджмент, фінанси.
- Прийом резюме: до 30 квітня 2012 року;
-Тестування 14 травня 2012 року;
- Співбесіди з кандидатами: 28-31 травня 2012 року;
- Вихід на роботу: 9 липня 2012 року.

Благодійний фонд Ріната Ахметова «Розвиток України»

Консультант з систем програмної звітності Програми «Зупинимо туберкульоз в Україні» за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією

Вимоги
1. Вища освіта (бажано, в сфері громадської охорони здоров'я);
2. Досвід роботи в тематиці ВІЛ / СНІД, туберкульоз та / або управління в охороні здоров'я (бажано);
3. Аналітичні здібності, зокрема навички аналізу даних (у тому числі статистичного);
4. Робота з базами даних від 1 року (бажано), аналіз і підготовка звітів;
5. Знання принципів розробки систем рутинного збору даних (бажано, досвід такої роботи);
6. Навики проведення навчання з організації процесу збору та аналізу даних (бажано);
7. Підготовка технічних завдань для розробки баз даних: знання принципів і досвід роботи (бажано);
8. Рівень володіння ПК - експерт, знання спеціальних програм: MS Access, MS Excel;
9. Володіння англійською мовою на рівні не нижче проміжного

Обов'язки
- Розробка та підтримка системи програмної звітності в рамках реалізації програми, включаючи такі процедури і форми: розробка та підтримка систем збору даних (первинна реєстраційна документація, бази даних, звітні форми та процедури), як для Фонду так і для партнерів, збір, аналіз та перевіркапрограмних даних і підготовка звітності за певними показниками;
- Участь у розробці та впровадженні стандартних процедур і форм звітності, необхідних для забезпечення ефективного моніторингу, повноти та правильності даних у програмних звітах;
- Участь в оцінці програмних заходів на всіх рівнях, де буде вимагатися рутинний збір та аналіз даних;
- Забезпечення ефективного впровадження системи звітності через тренінги та рекомендації партнерам і спеціалістам Фонду;
- Розробка та підтримка бази даних звітності до Глобального Фонду (і звітності суб-реципієнтів), збір та аналіз даних, підготовка відповідних звітів;
- Надання суб-реципієнтам технічної допомоги в розробці та адаптації проектної документації і звітних форм з метою забезпечення відповідності вимогам і політикам Глобального Фонду;
- Надання суб-реципієнтам рекомендацій і детальних вказівок щодо Проектної звітності та відповідних процедур;
- Проведення регулярного навчання суб-реципієнтів по оновлень у звітних формах, та ін
- Підготовка звітів за показниками та описових частин, пов'язаних з їх аналізом;
- Регулярна перевірка наданої первинної документації суб-реципієнтами з метою підтвердження даних в квартальних звітах від суб-реципієнтів та забезпечення правильності та повноти наданих даних;
- Виконання інших обов'язків, не зазначених вище, відповідних ролі консультанта з питань систем програмної звітності, узгоджені з керівником і спрямовані на досягнення цілей програми.

Ми пропонуємо
- Робота в офісі на повний 8-годинний робочий день, 5 днів на тиждень;
- Працевлаштування за цивільно-правовим договором;
- Офіційна оплата консультативних послуг;
- Відрядження по Україні (30%);

Контакти
Конкурс проходить у 2 етапи:
Надання розширеного резюме на електронну пошту:
mtarnavskiy@fdu.org.ua Тарнавському Мар'яну.Співбесіда з керівником відділу моніторингу та звітності.Термін подачі резюме: 09.04.2012 до 12,00

Додаткова інформація
Терміни надання послуг - до 31 грудня 2012 року.

PwC

PwC Students Academy

We offer
PwC Students Academy is a great way for students to explore the work we do, to discuss ‘hot’ business topics, to address questions to professionals.
PwC Students Academy upcoming topics:
7 April 2012, 11:00 - The auditor's report on financial statements: structure and types
9 April 2012, 17:00 - PwC open evening for students

Contact
www.pwc.com/ua
“Careers events” section in our Career page

Senior Consultant / Assistant Manager in Advisory / Consulting / Operations

Requirements
- University Degree in Economics/ Management/ Marketing/ Finance/ Accounting or similar;
- Professional qualifications such as Six Sigma, Lean, PMI are preferable;
- Good knowledge of statistical methods and tools (variance analysis, benchmarking, deviations etc)
- 3-5 years of experience in Strategy/Operations consulting (Big 4 or others) is desirable
- Ukrainian/Russian – native/fluent, English – advanced/fluent
- Profound practical knowledge of various managerial approaches and practices (project management, process management, re-organization, re-engineering, centralisation etc)
- Experienced in project management, understanding organizational structures, business process re-engineering, productivity and cost-benefit analysis

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose “Current vacancies” section in our Career page.

IT Specialist

Requirements
- Degree in IT related areas;
- Profound knowledge and relevant experience of work with Windows XP/Windows 7, main applications of MS Office;
- Basic knowledge of applying ITIL (foundation level) would be a plus;
- Practical knowledge and experience with Lotus Notes is preferable;
- Profound knowledge of Excel (including writing Macros) is preferable;
- Intermediate English;
- Good interpersonal and communication skills;
- Ability to work under pressure;
- Initiative and ability to learn quickly

Responsibilities
- IT help desk support of internal users (mostly over the phone);
- Billing and paperwork related to suppliers’ services;
- Monitoring of IT equipment used by employees;
- Participation in other IT projects;

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose “Current vacancies” section in our Career page..


_______________________________________________________________________________________


Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
www.jcc.ukma.kiev.ua
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/