#171
  1. Ювілейний 20-й ЯРМАРОК КАР’ЄРИ в Могилянці!
  2. ДТЕК
  3. Action Global Communications
  4. DANONE Ukraine
  5. Willard
  6. Міжнародна юридична фірма
  7. VIP Sportstravel AG
  8. PwC Job
17 березня 2012 року

День відкритих дверей
Організатори: відділ PR, приймальна комісія.
Тел.: 425-60-22.
Початок о 9:00.
Актова зала КМЦ,
вул. Іллінська, 9.
Ювілейний 20-й ЯРМАРОК КАР’ЄРИ в Могилянці!

Безліч вакансій

Ми пропонуємо
Компанії – учасники:
- Advanced International Translations
- GfK Ukraine
- Адідас-Україна
- Лореаль Україна
- Ernst&Young
- KPMG
- PricewaterhouseCoopers
- Делойт
- JT International Company Ukraine (JTI)
- Імперіал Тобако Юкрейн
- Філіп Морріс Україна
- Agropolis Food Industries
- Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед
- Крафт Фудз Україна
- САН ІнБев Україна
- ТОВ «КМ Партнери»
- Юридична фірма «Василь Кісіль і Партнери»
- Юридична фірма «Ілляшев та партнери»
- Юридична фірма Sayenko Kharenko

Контакти
Ірина Картавцева
Ірина Котелевець
Центр кар’єри та працевлаштування студентів та випускників НаУКМА,
тел.: 462 51 95
jcc@ukma.kiev.ua
www.jcc.ukma.kiev.ua/

Додаткова інформація
16 березня 2012 року
з 13.00 до 16.00
в Культурно-Мистецькому Центрі, 2 поверх (вул.Волоська, 8/5)

ДТЕК

Фахівець фінансово-аналітичного департаменту

Вимоги
- Вища освіта в області математики (прикладної математики, економічної кібернетики, фінансової математики).
Розглядаються випускники, студенти останніх курсів, аспіранти.
- Досвід роботи не обов'язковий, але є перевагою для кандидатів (досвід моделювання економічних систем)
- Знання та досвід застосування методів та інструментів статистичного та технічного аналізу
- Знання основ теорії ймовірностей
- Знання та досвід застосування стандартних алгоритмів лінійного програмування, навички розробки власних
- Навики моделювання методом Монте-Карло
- Навики пошуку, обробки та систематизації інформації
- Навики програмування (VBA, C + +)
- Знання математичних та статистичних пакетів (Statistica, Maple)
- Відмінні навички роботи в Excel
- Англійська мова - навички у письмовій (бажано і усній) комунікації

Обов'язки
- Розробка комплексних моделей прогнозування кон'єктури ринків в короткостроковій і довгостроковій перспективі
- Стохастичне моделювання еволюції економічних систем
- Розробка оптимізаційних моделей, в т.ч. методами стохастичного програмування
- Підготовка розрахунків та аналітичних матеріалів для розробки стратегії компанії, бізнес-планів

Ми пропонуємо
Повна зайнятість, повний робочий день

Контакти
Резюме можна надсилати за адресою електронної пошти:
pozdnyakovmm@dtek.com, з поміткою «на вакансію аналітика «ДТЕК Пауер Трейд».
www.dtek.com

Додаткова інформація
Компанія ДТЕК входить в найбільшу фінансово-промислову групу СКМ
Компанія ДТЕК є переможцем конкурсу «HR-бренд» в 2011 році.
Вакансія відкрита в м.Київ, в компанії ТОВ «ДТЕК Пауер Трейд». Дана компанія відповідає за розвиток експорту і торгівлі електроенергією на цільових ринках Європи і СНД. Компанія володіє ліцензією постачальника електроенергії за нерегульованим тарифом, є членом оптового ринку електроенергії. Офіс компанії знаходиться за адресою м. Київ, вул.Жилянська 110, Бізнес Центр «Карат», там же буде проходити тестування кандидатів.

Action Global Communications

Interns

Requirements

- perfect communications skills
- creative approach to the tasks
- fluent English, Ukrainian and Russian (Spanish will be a plus)
- punctuality and accuracy
Experience in PR, media communications, etc. will be a distinct advantage, but is not a compulsory requirement.

We offer
International PR agency with presence in 40 countries and solid client portfolio is looking for part-time internships – last year students.
Prospective candidates are expected to impress us with:
- priceless experience with a strong team of PR professionals
- work with reputable international clients
- employment prospect (starting from June 2012)
- working place in the centre of Kyiv
- supportive atmosphere, coffee, tea and cookies

Contact
Submit your CV (1) with cover letter (2) and links to your social networks profiles (3) to Tetiana at
tetiana.b@actionprgroup.com

Additional information
Deadline for applications is March, 20

DANONE Ukraine

MARKETING SPECIALIST

Requirements
- University degree (preferably in economics)
- Previous experience within marketing team of FMCG company would be an advantage
- Advanced English is a must
- Proficiency in MS Office is a must
- Accuracy with documents and numbers
- Sense of urgency and self-organization
- Presentation, analytical, organizational skills.

Responsibilities
- Implementing and controlling ATL/BTL activities to ensure that brand objectives are achieved
- Product development and planning; controlling the launch of new products
- Conducting the brand related research to assess the brand performance
- Management of external agencies and internal departments to ensure activities are in line with objectives, budget and timescale
- Support in strategic brand planning, agency briefing and development of special programs and brand related material for trade channels.

We offer
BRIEF DESCRIPTION OF THE ROLE: Implementation of ATL/BTL activities, conducting research, leading new product launches, understanding of strategic brand planning. The job implies participation in a number of projects both as a participant and a leader, close cross-functional collaboration (including production site).

Contact
To apply for the position please send your CV to
valeria.shaidenko@danone.com indicating vacancy title in the subject line of your e-mail.

Willard

INTERNSHIP opportunity

Requirements
We expect enthusiasm, passion for Communications industry and full-time commitment for a period from 1 to 3 months.
Your analytical skills and excellent language ability will be highly beneficial to the role.
Your knowledge of current political situation and business environment in Ukraine is also a plus.
Ideally, we would like to see a 4-th year student or a recent graduate.

We offer
- Challenging real-life tasks at the level of PR Manager (our interns’ duties go beyond photocopying and research, although there is some of that too)
- Professional training opportunities tailored to your needs and desires
- English classes
- A great dynamic environment

Contact
Please send your CVs to
katerina.komarova@twg.com.ua

Міжнародна юридична фірма

Асистент PR-департаменту

Обов'язки
1. Райтерство: розробка матеріалів для внутрішнього та зовнішнього використання (Прес-релізи, статті, коментарі, ньюзлеттери, профайли фірми, анкети тощо), роздаткових матеріалів
2. Налагодження та підтримка зв'язків зі ЗМІ в Україну
3. Налагодження та підтримка зв'язків із зарубіжними ЗМІ
4. Організація PR-заходів під ключ (семінари, круглі столи, конференції)
5. Забезпечення зовнішніх комунікацій (асоціації, ТПП, профільні організації)
6. Просування фірми в інтернеті
7. Моніторинг ЗМІ в розрізі PR-активності конкурентів

Ми пропонуємо
- Можливість стати частиною великого дружного колективу
- Роботу у затишному офісі і комфортні умови праці
- Регулярні атестації і перегляд заробітної плати
- Отримання досвіду в провідній міжнародній компанії
- Удосконалення професійних навичок
- Навчання і можливість кар'єрного розвитку
- Соціальні гарантії і мотиваційний пакет
- Відкриті можливості для підвищення професійного рівня

Контакти
Надія Мальцева
nadiya.maltseva@integrites.com
http://www.integrites.com

VIP Sportstravel AG

Tour guide / Assistant to the Venue Manager

Requirements
- Experience with Corporate Clients regarding Event / Incentive / Travel
- Experience regarding major sporting events (Football Euro or World Cup, Olympic Games, Tennis tournaments, etc.) is a plus
- At least 1 already passed internship in tourism, sports management or event business
- Ukrainian/Russian language ability, very good use of English written and spoken. Knowledge of French and/or German would be an asset
- Local staff preferred (Donetsk, Lviv, Kharkiv and/or Kyiv)
- High operational readiness, stress resistance, flexibility and strong organizational talent
- Sport affinity as an asset
- nowledge of MS Office products (Word, Excel, Outlook, Power Point)
- Driving license class B

Responsibilities
- Linguistical and functional connector between VIP Sportstravel AG and local partners
- Assistance to Venue Management in Poland and the Ukraine
- Client support
- Troubleshooting
- Administrative tasks

Contact
Please send your documents by E-mail (PDF up to maximum size of 2MB) to
personal@vip-sportstravel.com
For further enquires please contact us in Zurich (+41 – 44 – 20200040) or in our representative office in Berlin (+49 – 30 – 2647646646).

Additional information
VIP Sportstravel AG is part of the Zaechel Group and one of the leading agencies in Sports Travel & Hospitality Solutions in Europe. Our focus is on all kinds of sports events, mainly the UEFA EURO 2012™. Many renowned national and international companies are among our clients.

During UEFA EURO 2012™ we provide our 360° Hospitality & Travel solutions to German Companies, cooperating with SPORTFIVE in the context of the official Hospitality Programme of UEFA.

For the UEFA EURO 2012™, VIP Sportstravel AG was appointed as official travel agent in Germany, France and Monaco and also handles the Hospitality and Travel services for 3 official sponsors of the event.

In order to support our international and friendly team, we are looking for new staff in all host cities from 01st June -05th July 2012.
Please send us your convincing application in English and/or French until 23rd March 2012.
Expected location of action will be in Ukraine.

PwC Job

Senior Consultant / Assistant Manager in Advisory / Consulting

Requirements
- University Degree in Economics/ Management/ Marketing/ Finance/ Accounting or similar;
- Professional qualifications such as Six Sigma, Lean, PMI are preferable;
- Good knowledge of statistical methods and tools (variance analysis, benchmarking, deviations etc)
- 3-5 years of experience in Strategy/Operations consulting (Big 4 or others) is desirable
- Ukrainian/Russian – native/fluent, English – advanced/fluent
- Profound practical knowledge of various managerial approaches and practices (project management, process management, re-organization, re-engineering, centralisation etc)
- Experienced in project management, understanding organizational structures, business process re-engineering, productivity and cost-benefit analysis

Contact
Please apply online:
http://www.pwc.com/ua
Choose “Current vacancies” section in our Career page.

Marketing Specialist

Requirements
- University Degree in Marketing/Business or equivalent
- Experience in production of print materials and branded souvenirs
- Experience in organising events of various scale
- Knowledge of design programs (Adobe Illustrator, Adobe Indesign, etc)
- Fluent English, native Ukrainian and Russian
- Good organizational skills
- Outstanding interpersonal and influencing skills, together with strong written skills
- Advanced PC skills (MS Office)
- Ability to work under pressure and independently
- Team player and quick learner
- Professional services marketing background is preferable

Responsibilities
- Organising PwC events
- Production of all PwC print/online materials and souvenirs - all stages
- PwC brand and visual identity helpline and source of information, ensure consistency of PwC visual identity in Ukraine

Contact
Please apply online:
http://www.pwc.com/ua
Choose “Current vacancies” section in our Career page.

IT Specialist

Requirements
- Degree in IT related areas;
- Profound knowledge and relevant experience of work with Windows XP/Windows 7, main applications of MS Office;
- Basic knowledge of applying ITIL (foundation level) would be a plus;
- Practical knowledge and experience with Lotus Notes is preferable;
- Profound knowledge of Excel (including writing Macros) is preferable;
- Intermediate English;
- Good interpersonal and communication skills;
- Ability to work under pressure;
- Initiative and ability to learn quickly

Responsibilities
- IT help desk support of internal users (mostly over the phone);
- Billing and paperwork related to suppliers’ services;
- Monitoring of IT equipment used by employees;
- Participation in other IT projects

Contact
Please apply online:
http://www.pwc.com/ua
Choose “Current vacancies” section in our Career page.


_______________________________________________________________________________________


Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/