#165
  1. Київський зоопарк
  2. Stanfy
  3. L’Oreal
  4. Компанія «МАCТЕРПАЙП»
  5. Henkel Ukraine
  6. PwC Job Opportunities:
28 січня

День відкритих новин НаУКМА
Культурно-мистецький центр НаУКМА, вул. Іллінська, 9, початок о 9:30
30 січня

Презентація Біобібліографічного покажчика "Андрій Миколайович Гірник" [уклад. О. М. Клоченок], до 60-річного ювілею викладача кафедри зв'язків з громадськістю, психології та педагогіки Національного університету "Києво-Могилянська академія", кандидата філософських наук, професора, відомого українського науковця Андрія Миколайовича Гірника.
Бібліотека Антоновичів НаУКМА, читальна зала 22, 2 поверх.
Початок о 15-00
Київський зоопарк

Інженер з охорони навколишнього середовища

Вимоги
• вища освіта;
• необхідні знання:
- законодавство, нормативно-правові акти України у сфері поводження з відходами, охорони водних ресурсів, атмосферного повітря та природно-заповідного фонду;
- порядок оформлення екологічних дозвільних документів;
- установлена звітність з охорони навколишнього середовища, порядок і строки її складання;
- правила ділового листування;
• впевнений користувач ПК;
• мови: українська, російська – вільно;
• комунікабельність, врівноваженість, вміння працювати з колективом і в колективі;
• бажання навчатись та розвиватись.

Обов'язки
• контроль за дотриманням екологічного законодавства в підрозділах організації;
• ведення статистичного обліку з питань охорони навколишнього середовища;
• проведення розрахунків екологічних податків;
• організація природоохоронних заходів;
• складання графіків аналітичного контролю за станом навколишнього середовища, та контроль за їх дотриманням;
• оформлення дозвільних документів (дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, дозвіл та ліміт на розміщення відходів, дозвіл на спеціальне водокористування, тощо), та відповідний повний супровід;
• підготовка текстів (довідки, плани, звіти);
• надання інформаційно-методичної допомоги з питань охорони навколишнього середовища керівникам та технологічному персоналу;
• ведення ділового листування з органами державної влади і не тільки.

Контакти
Контактна особа: Ганна Загородня
e-mail: niaou@rambler.ru, (067)509-45-36.

Додаткова інформація
Офіс розташований в районі ст.м. «Політехнічний інститут».
Повний робочий день (900-1800), офіційне працевлаштування.

Stanfy

Аккаунт менеджер

Додаткова інформація
Stanfy займається розробкою мобільних програм (iOS та Android) і зараз активно розвиває напрямок розробки власних продуктів. Ми шукаємо кмітливого (кмітливу :) Аккаунт менеджера, для продуктового відділу.

Контакти
Деталі про вакансію на сайті компанії: http://stanfy.com.ua/blog/

L’Oreal

Customer Service Responsible

Requirements
• Master or Bachelor (current studies on Master) degree preferably in Logistic or General economic
• Strong attention to details

• Responsibility
• Capacity to learn
• Networking skills

• Entrepreneurial spirit and taste for challenge.
• English speaking
• Excel proficient user

Responsibilities
• To be available to respond to requests from customers and salespeople.
• To ensure that all orders received are entered daily.
• To follow-up the processing, picking and shipping of orders to ensure they have been carried out correctly. To conduct surveys on the quality of the delivery to the customer.
• To ensure payment by customers of all invoices with priority given to the most sizeable and the oldest.
• To handle all requests and claims concerning deliveries, conditions of sale and returns.
• To transmit to the sales force and sales managers all information relating to the customer.
• To ensure that each customer account is clearly and well kept: reconciliation and entry of items, reversal of amounts incorrectly charged...
• To control the general running procedures of Customer Service, particularly with the aim of ensuring the consistency of the service and alleviating the impact of occasional absences within the service.
• To conduct preventive action among the customers in the event of an identified problem (shortage, delay, fault...).

We offer
• An inspiring challenge within the n.1 Cosmetic Company in the world.
• Competitive remuneration and worldwide profit sharing.
• Career opportunities and personalized development.
• Professional and social benefits.

Contact
BESHA Olga
OBESHA@ua.loreal.com

the Internship program in Marketing team

Requirements
Only for students who have a high level of English.
Internship duration of 6 months.
Work Schedule - full time.
Start internships in December and January.

Responsibilities
If you are ready to accept this challenge and you’ll be able to:
1. Actively participate and assist in marketing and education activities of the brands department:
• Implementation of new product launches and strive to maintain growth on pillar products
• Local adaptation of advertising creative material;
• Development and implementation of promotional and trade marketing plan for products
• Analysis of market (competitors) and consumer data
2. Assist the managers with organization, coordination and communications in strict compliance with relevant procedures, schedules and lead times.
3. Interact efficiently with other departments (sales, trade marketing, education) to support marketing objectives
4. Track purchase orders with international and local suppliers
5. Develop and maintain PR relations with the magazines
6. Maintain the stock of products for marketing and education needs
7. Prepare and organize education seminars, marketing and education events
8. Coordinate Marketing materials for export countries with respect to local stock.
Then join our team!

Contact
BESHA Olga
OBESHA@ua.loreal.com

Компанія «МАCТЕРПАЙП»

Аналітик з дослідження ринків

Вимоги
Освіта: Вища, економічна, маркетинг, фінанси

Знання мов:
- Українська - вільне володіння
- Російська - вільне володіння
- Англійська - вільне володіння
- Французька - додаткова перевага
- Володіння іншими іноземними мовами - додаткова перевага

Володіння ПК
- Пакет MS Office - досвідчений користувач
- MS Excel-вільне володіння
- MS Access - вільне володіння
- Інтернет-серфінг - високі навички
- Робота з програмами 1С, CRM

Необхідні знання та навички
- Знання методів статистичного та економічного аналізу
- Знання методів прогнозування
- Знання основних економічних показників
- Знання інструментів маркетингового аналізу

Необхідні особисті якості:
- Цілеспрямованість
- Здатність швидкої адаптації та включення в роботу
- Аналітичне мислення
- Креативність - швидкий пошук рішення
- Кмітливість
- Високий рівень самоорганізації
- Старанність
- Результативність
- Комунікабельність
- Уміння працювати в команді
- Неконфліктність

Обов'язки
• Аналітика інформації про ринок
• Аналітичний супровід продажів
• Інформаційна підтримка відділу продажів
• Моніторинг широкого спектра джерел інформації для вироблення стратегії продажів
• Участь у стратегічному плануванні
• Вивчення тенденцій на світових ринках
• Моніторинг дій конкурентів

Контакти
Співбесіда відбудеться після розгляду письмових резюме
Резюме приймаються в електронному вигляді на адресу електронної пошти hr@masterpipe.com
Відправляючи резюме, переконайтеся, що заголовок вкладеного резюме відповідає вимогам Ф.І. англійською мовою
Контактний номер телефону: 067 401 45 90 Ірина

Маркетолог

Вимоги
- вища освіта в галузі маркетингу
- знання англійської мови
- високий рівень самоорганізації
- комунікабельність, вміння знаходити спільну мову з різними типами людей
- досвід роботи на аналогічній посаді вітається

Обов'язки
- збір та аналіз інформації про ринок
- участь у стратегічному плануванні
- вивчення тенденцій на світових ринках
- моніторинг дій конкурентів
і- нформаційна підтримка відділу продажів
- управління інтернет-проектами компанії;
- розробка презентаційних матеріалів компанії

Контакти
Співбесіда відбудеться після розгляду письмових резюме. Резюме буде розглядається тільки при відповідності вимогам і наявності фото.
Резюме приймаються в електронному вигляді на адресу електронної пошти hr@masterpipe.com
Контактний номер телефону: 067 401 45 90 Ірина

Henkel Ukraine

Internship in Marketing

We offer
• A great opportunity to start your Marketing career with Marketing Department will give you deep insights into Henkel, our strategy, divisions and functions
• You will be working on marketing projects giving you the possibility to broaden your experience in a multifunctional and multinational team and building up a large communication network within Henkel
• Your personal development is the key: we will support you with professional, personal and intercultural support
• Your internship will last from February till September 2012
• After your successful traineeship in Marketing you will have a visibility and career opportunities within Henkel Ukraine

Contact
If this sounds like your next challenge please send your CV with the subject Marketing Trainee
E-mail: ua.hr@henkel.com

Contact: +38 044 569 96 00, HR Department, Henkel Ukraine

Discover our winning culture: henkel.com / careers

PwC Job Opportunities:

Graduates 2012 / 2013 - Kyiv, Donetsk, Dnipropetrovsk

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in finance, economics, accounting.
• Strong working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose “Current vacancies” section in our Career page.

Tax intern, Accounting group

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in accounting, finance, economics
• Excellent working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly

We offer
Part-time job

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose “Current vacancies” section in our Career page.

Tax intern, Human Resources Consulting

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in psychology, linguistics, economics etc.
• Excellent working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded
• Interest and willingness to work with HR matters
• Strong analytical and communication skills

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose “Current vacancies” section in our Career page.

Part-time receptionist

Requirements
• Higher education
• Experience in a similar role with a reputable company
• Fluent English, Russian and Ukrainian
• PC literate (MS Office)
• Quick-learner, excellent team-player, pressure-resistant, tactful, initiative and organized, strong communication and interpersonal skills

Responsibilities
The Role
Front Desk Reception operations:
• Answering and distributing phone calls
• Greeting visitors
• Booking conference rooms for meetings
• Working with office equipment
• Assisting in organizing internal meetings
• Coordinating mail/courier/drivers services, etc.

We offer
We offer interesting & challenging work within a multinational environment.

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose “Current vacancies” section in our Career page.


_______________________________________________________________________________________


Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/