#157
  1. SuperDeal.com.ua
  2. Планово-фінансовий відділ НаУКМА
  3. Адвокатська компанія
  4. Група маркетингових компаній AДВ, Медіа агентство Initiative
  5. Корпорація «Інформаційні технології»
  6. Visamax Ltd.
18 листопада

10 ювілейний День факультету економічних наук НаУКМА.Початок о 18.00, Культурно-мистецький центр НаУКМА, вул. Іллінська, 9.
20-29 листопада

На кафедрі екології НаУКМА буде перебувати з візитом Джеймс Гібс, знаний у світі фахівець з біорізноманіття та охорони природніх ресурсів.

У програмі перебування - англомовна лекція для студентів-екологів "Просто про складне: генетика у природоохороні" та відкрита лекція для студентів-природничників "Взаємодія між наукою та природоохороною: прикладтого, як наукові дослідження та менеджмент допомагають у збереженні біорізноманіття на Галапагоських островах".
25 листопада

Зустріч студентів з випускником НаУКМА, ФЕН-1997 р., Тарасом Лукачуком, віце-президентом Kraft Foods, генеральним директором компанії в Україна та нових ринках Східної Європи та Азії. Організатори – Асоціація випускників НаУКМА, відділ роботи з випускниками, ФЕН.
SuperDeal.com.ua

Контент-редактор

Вимоги
Кандидат на цю позицію повинен мати:
- Вищу або незакінчену вищу освіту
- Абсолютну грамотність (російська та українська мови)
- Навички роботи з Photoshop (інші графічні редактори – плюс)
- Хороший смак
- Відповідальність та уважність до деталей
- Активну життєву позицію
- Вміння працювати у команді
- Бажання вчитися та розвиватися
- Можливість працювати повний робочий день

Обов'язки
Ви готуватимете наповнення для сайту, а саме:
- Текстовий опис акцій
- Тексти для продажу
- Підбір привабливих зображень
- Обробка зображень та логотипів партнерів
- Завантаження текстів, зображень та фотографій на сайт

Ми пропонуємо
- Цікаву роботу як особливий стиль життя
- Навчання та безцінний досвід роботи в інтернет-компанії
- Динамічну та дружню робочу атмосферу
- Дотримання усіх норм трудового законодавства
- Офіс на Подолі
- Можливості кар’єрного розвитку
- Стабільний рівень доходу 3000-3500 грн.

Контакти
Контактна особа: Ольга Горобець o.gorobets@superdeal.com.ua

Стажер відділу маркетингу

Вимоги
Кандидат на цю посаду повинен мати:
- Вищу або незакінчену вищу освіту
- Грамотність (російська та українська мови)
- Знайомство з основними соціальними мережами
- Навички роботи з Photoshop – плюс (якщо ні – буде можливість навчитися вже у нас)
- Відповідальність
- Активну життєву позицію
- Вміння працювати в команді
- Бажання навчатися та працювати над самовдосконаленням

Обов'язки
Ви братимете участь у проектах відділу маркетингу, а саме:
- Розробка та підготовка рекламних текстів та зображень
- Маркетинг у соціальних мережах
- Моніторинг та аналіз діяльності конкурентів
- Участь у веденні рекламних кампаній в Інтернеті
- Дослідження споживчих мотивацій
- Генерація ідей для розвитку компанії
- Активна участь в інших проектах відділу маркетингу

Ми пропонуємо
- Цікаву роботу як особливий стиль життя
- Навчання та безцінний досвід роботи в інтернет-компанії
- Динамічну та дружню робочу атмосферу
- Дотримання усіх норм трудового законодавства
- Офіс на Подолі
- Можливості кар’єрного розвитку
- Можливість неповного робочого дня!
- Стипендію для програми стажування

Контакти
Контактна особа: Ольга Горобець o.gorobets@superdeal.com.ua

Менеджер з розвитку бізнесу

Вимоги
Кандидат на цю позицію повинен мати:
- Вищу освіту
- Досвід продажів у b2b сфері (business to business)
- Досвід складання комерційних пропозицій та презентацій
- Відмінні комунікаційні навички, грамотну письмову та усну мову
- Професіоналізм та вміння реагувати на потреби партнерів при проведенні переговорів по контракту та у подальшій підтримці
- Вміння приймати рішення у постійно змінній багатофакторній ситуації
- Відповідальність, рішучість та вміння переконувати
- Дружелюбність та клієнтоорієнтованість
- Висока мотивація на досягнення результатів у поєднанні з позитивним ставленням до роботи
- Відмінне знання офісних програм та любов до Інтернету

Обов'язки
Ви будете залучати нових партнерів, а саме:
- Аналізувати потреби потенційних партнерів у залученні нових клієнтів та просуванні нових продуктів чи послуг, а також потреби кінцевого споживача
- Оцінювати інфраструктуру та можливості потенційних партнерів
- Складати комерційні пропозиції та презентації
- Вести переговори та укладати контракти з новими партнерами щодо проведення акцій
- Створювати ті підтримувати довгострокові відносини ділового партнерства
- Координувати підготовку та проведення акцій іншими відділами
- Відстежувати обсяг та терміни проведення акцій
- Вести історії продажів у CRM-системі
- Складати звіти про проведені акції
- Відповідати за виконання кількісних та якісних показників

Ми пропонуємо
- Цікаву роботу як особливий стиль життя
- Відповідальність за свою область продажів у швидко зростаючій компанії
- Дуже привабливий продукт, який цікавить споживачів та партнерів щодня
- Швидке прийняття рішень
- Динамічну та дружню робочу атмосферу
- Дотримання усіх норм трудового законодавства
- Офіс на Подолі
- Безлімітний мобільний зв’язок
- Привабливий рівень доходу, що залежить від ваших досягнень (ставка + %) (орієнтир від – 7000 грн.)

Контакти
Контактна особа: Ольга Горобець o.gorobets@superdeal.com.ua

Спеціаліст служби підтримки клієнтів

Вимоги
Кандидат на цю посаду повинен мати:
- Відмінні комунікаційні навички
- Грамотну мову (письмову та усну) та хорошу дикцію
- Уважність до деталей
- Відповідальність
- Здатність працювати під тиском та адекватно реагувати у стресових ситуаціях
- Позитивний підхід
- Досвід роботи у кол-центрі або службі підтримки клієнтів - плюс
- Можливість працювати повний робочий день

Обов'язки
Ви працюватимете з клієнтами та командою компанії, а саме:
- Консультація клієнтів з питань щодо роботи SuperDeal, використання купонів, умов акцій, способів оплати.
- Комунікація з платіжними системами для контролю надходження оплат від клієнтів
- Асистентська допомога у проектах відділів маркетингу та продажів
- Турбота про позитивну репутацію та імідж компанії в очах клієнтів

Ми пропонуємо
- Цікаву роботу як особливий стиль життя
- Навчання та безцінний досвід роботи в інтернет-компанії
- Динамічну та дружню робочу атмосферу
- Дотримання усіх норм трудового законодавства
- Офіс на Подолі
- Можливості кар’єрного розвитку
- Навчання

Контакти
Контактна особа: Ольга Горобець o.gorobets@superdeal.com.ua

Планово-фінансовий відділ НаУКМА

Провідний економіст

Вимоги
Необхідні знання:
- законодавство, нормативно-правові акти України у сфері вищої освіти, планово-фінансової діяльності, методичні, нормативні та інші керівні матеріали з економічного планування;
- порядок складання фінансових планів, кошторисів; правила фінансування з державного бюджету, порядок залучення та використання власних коштів, нарахування та сплати платежів до державного бюджету, податкових органів, банківських установ і позабюджетних фондів;
- порядок фінансування послуг у сфері вищої освіти;
- порядок і форми фінансових розрахунків;
- установлену звітність про фінансову діяльність вищого закладу освіти, порядок і строки її складання;
- можливості застосування обчислювальної техніки для здійснення фінансових розрахунків та обліку коштів, правила її експлуатації; умови та порядок укладення господарських та фінансових договорів і контролю за їх виконанням;
- основи законодавства про працю;
- основи архівної справи;
- система ведення діловодства, систему організації контролю за виконанням документів.

Обов'язки
- аналіз комунальних послуг;
- робота з казначейством (довідки тощо);
- робота з МОНСМ (передача документів тощо);
- виконання доручень начальника відділу.

Контакти
Резюме надсилати на адресу: kudinali@ukma.kiev.ua, Кудіна Людмила Іванівна

Додаткова інформація
Повний робочий день,
оплачувана відпустка 31 день.

Адвокатська компанія

Юридичний секретар

Вимоги
• Вік: 23 - 30
• Освіта: вища юридична
• Досвід роботи помічником юриста (бажано)
• Висока працездатність, комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, бажання вчитися.
• Навички і теоретичні знання:
- господарське, цивільне право;
- досвід в перекладі документів та усному використанні англійської мови (рівень не нижче Upper Intermediate);
- відмінне володіння ПК.

Обов'язки
• Складання проектів документів;
• Пошук та аналіз законодавства;
• Переклад документів
• Адміністративні обов’язки

Контакти
Надсилайте, будь-ласка резюме на адресу: mak_hr@ukr.net, Наталії, (099) 215 17 89

Група маркетингових компаній AДВ, Медіа агентство Initiative

Асистент ТВ Баєра / ТБ Баєр

Вимоги
- Знання пакету Microsoft Office, особливо Excel і PowerPoint, вміння роботи з Outlook, Word обов'язково
- Якщо був досвід роботи на схожій позиції: те знання створення звітів в MMW, досвід роботи в SUPR, MediaClient, Smart1, VIMB,
- Англійська: Вище Intermediate
- Бажаний, але не обов'язковий досвід роботи: на схожій позиції
- Особистісні та професійні якості: аналітичний склад розуму, працьовитість, посидючість, комунікабельність, старанність, вміння володіти собою, цілеспрямованість, стресостійкість, почуття гумору, організаторські здібності, чесність.

Обов'язки
- Планування, розміщення реклами на ТБ
- Прогнозування основних параметрів кампанії
- Щоденний контроль за досягненням всіх основних параметрів кампанії

Ми пропонуємо
- Графік роботи з 9:30 до 18:30
- Офіційне працевлаштування
- Корпоративна знижка в спортклуб.

Контакти
Наші контакти для ваших резюме:
Email: Tatiana.Sviridyuk@advgroup.com.ua
Tel.: +38 044 495 29 62 Fax: +38 067 231 14 35

Додаткова інформація
Медіа агентство Initiative входить в П'ятірку лідерів з надання рекламних послуг на Україну

Корпорація «Інформаційні технології»

Креативний PR-менеджер

Вимоги
- Бажано, вища освіта (журналістика / філологія / реклама / PR);
- знати принципи планування PR-стратегій;
- навички написання статей, прес-релізів, рекламно-інформаційних матеріалів;
- наявність портфоліо – вітається;
- вільне володіння англійською, російською мовами.

Обов'язки
Напрямки роботи:
- Внутрішній PR
- Зовнішній PR
- Digital PR

Обов’язки:
- Розробка PR-стратегій компанії;
- Розробка рекламних PR-кампаній, заходів по просуванню продуктів та послуг;
- Оцінювати ефективність проведених заходів;
- Написання статей, прес-релізів;
- Написання рекламних матеріалів (вміти грамотно висловлювати думки)
- Моніторинг та взаємовідносини зі ЗМІ
- Інформаційна підтримка корпоративного сайту.

Контакти
Контакти для резюме та додаткової інформації:
Олексій
Тел. 067-506-40-24
e-mail: als@it.ua

Visamax Ltd.

PROJECT COORDINATOR

Requirements
• Be fluent in English and Ukrainian,
• Good communication skills,
• Be able to do work and undertake research independently,
• Be a team player, and be able to take directions with minimum of supervision.

Candidates should have a degree combined with at least two years of full time experience (or equivalent).

We offer
SALARY
The remuneration will be a combination of salary plus an annual bonus - depending on the contribution to the success of Visamax and overall performance of the company.

Contact
Interested candidates, please forward your resume to Randy Boldt at visamax1@gmail.com

Additional information
Visamax Ltd. is a company specializing in providing consulting and representation service to potential immigrants and international students to Canada. Its founder, Randy Boldt, was formerly Assistant Deputy Minster and Program Manager of two highly successful Canadian immigration programs. With his background, Visamax has been able to attract significant interest in their services since it was founded in 2008.
Visamax is currently planning to develop a market in Ukraine, with the primary goal of exploring the opportunity of assisting Ukrainian youth to work and possibly immigrate to Canada.
As such, Visamax has an opening for a full-time Project Coordinator based in Kiev.


_______________________________________________________________________________________


Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/