#150
  1. Компанія - лідер на ринку харчових продуктів
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
1-2 жовтня

IV Всеукраїнський фестиваль «Гайдамака» Організатор — БКБЗ «Спас»
Поштова площа, Контрактова площа. Початок о 09:00
4 жовтня

Презентація книги Володимира В’ятровича «Друга польсько-українська війна, 1942-1947»
Організатор — Видавничий дім «Києво-Могилянська академія»; тел.: 425-60-92.
Конґреґаційна зала НаУКМА, Староакадемічний корпус. Початок о 17:00.
4-17 жовтня

Виставка творів графіки з фонду НаУКМА: колекції Галереї мистецтв ім. Олени Замостян та Меморіального кабінету-бібліотеки Омеляна Пріцака.

Культурно-мистецький центр, Галерея мистецтв ім. О. Замостян, вул. Іллінська, 9. Графік роботи: Вт-Сб, 11:00 – 19:00.
Компанія - лідер на ринку харчових продуктів

БРЕНД МЕНЕДЖЕР

Вимоги
Кваліфікаційні вимоги:
- вища освіта, бажано за напрямком маркетингу чи економіки;
- досвід роботи в міжнародних компаніях FMCG сектора, на менеджерських позиціях у відділі маркетингу не менше 3-х років;
- досвід розробки і самостійного управління проектами ;
- досвід розробки рекламної комунікації, телевізійних роликів;
- глибоке розуміння основних бізнес процесів;
- досвід роботи з базами даних (MEMRB, AC Nielson та інші)
- вміння працювати з PnL
- вільне володіння українською мовою, бажане володіння англійською мовою;
- вільне володіння ПК і стандартним програмним забезпеченням

Особисті якості:
- Лідерські якості
- Орієнтація на результат;
- Вміння працювати в команді,.
- Аналітичні здібності, навички планування;
- Вміння розставляти пріоритети і слідувати їм.

Обов'язки
- Аналіз ринку
- Управління брендом
- Розробка стратегії бренду
- Рекомендації з розвитку портфеля. Підготовка і запуск на ринок нових продуктів і марок.
- Створення рекламних роликів та іншої рекламної продукції

Контакти
Кандидатів, зацікавлених в створенні і швидкому зростанні бізнесу разом з молодою командою компанії, готових до професійних викликів і розвитку, запрошую надіслати резюме до Катерини Максим (випускник НаУКМА 1996 року) за адресою Kateryna_m@hotmail.com.

Додаткова інформація
Компанія - лідер на ринку харчових продуктів, одна з найбільших і найдинамічніших компаній України, для розвитку портфелю власних брендів шукає енергійних, мотивованих, орієнтованих на результат фахівців на позиції в маркетингу.

МОЛОДШИЙ БРЕНД МЕНЕДЖЕР

Вимоги
Кваліфікаційні вимоги:
- вища освіта, бажано за напрямком маркетингу чи економіки;
- досвід роботи не менше 1-го року на стартовій позиції в маркетингу;
- вільне володіння українською мовою, бажане володіння англійською мовою;
- вміння працювати з офісною технікою, вільне володіння

Особисті якості:
- Аналітичні здібності,
- Ініціативність;
- Лідерські якості;
- Вміння розставляти пріоритети і слідувати їм;
- Вміння працювати в команді.

Обов'язки
- Допомога в управлінні брендом ;
- Аналіз даних про ринок і стан марки на ринку,
- Рекомендації з розвитку портфеля. Підготовка запуску на ринок нових продуктів
- Підготовка, рекомендація і координація проведення заходів, що пов’язані з просуванням бренду і його продуктів і направлених на кінцевого споживача
- Участь в створенні рекламних роликів і іншої рекламної продукції
- Ведення процедур і документації пов’язаних з управлінням брендом

Контакти
Кандидатів, зацікавлених в створенні і швидкому зростанні бізнесу разом з молодою командою компанії, готових до професійних викликів і розвитку, запрошую надіслати резюме до Катерини Максим (випускник НаУКМА 1996 року) за адресою Kateryna_m@hotmail.com.

Додаткова інформація
Компанія - лідер на ринку харчових продуктів, одна з найбільших і найдинамічніших компаній України, для розвитку портфелю власних брендів шукає енергійних, мотивованих, орієнтованих на результат фахівців на позиції в маркетингу.