#147
  1. Комунікаційно-маркетингова агенція Willard
  2. Компанія X-Trade Brokers (XTB)
  3. ГО "Інститут масової інформації"
  4. ProFIX
  5. Lizard Soft
  6. Materialise Group
  7. American Agricultural Company
  8. Науково-практичний центр нейрореабілітації «НОДУС»
  9. Група AДВ, Медіа агентство Universal McCann
  10. Велика торгова компанія
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
12 – 23 вересня

Кафедра математики проводить спеціальний курс «Динамічні системи». Викладачі професори Мартіном Хаслером (Інститут технологій, Лозанна, Швейцарія) та Юрієм Майстренком (Інститут математики НАН України, Потсдамський університет, Німеччина)
27 вересня, Київ. Тільки раз на рік.

MBA25. КРАЩІ БІЗНЕС-ШКОЛИ СВІТУ В КИЄВІ Harvard, Stanford, INSEAD, Duke, IE, Chicago, Wharton - це далеко не повний склад, який відвідає Київ. Вибрати школу, задати питання про кар'єру після МВА, дізнатися про нюанси вступу, отримати консультацію про підготовку до GMAT, TOEFL, визначитися, що і як писати в есе і рекомендаціях – це Вам вдасться зробити під час виставки MBA Strategy «MBA25»

УМОВИ УЧАСТІ:
• Участь у події - тільки за попередньою реєстрацією, що проходить тільки он-лайн.
• Участь у події безкоштовна і не передбачає платежів до або під час події.

Реєструйтесь: http://www.mbastrategy.ua/mba25/index.php?partner=ukma

Дата проведення: Вівторок, 27 Вересня 2011
Час проведення: 17:00-20:00
Місце проведення: Київ, Хаятт Рідженсі, вул. Алли Тарасової 5,
З усіх питань звертайтеся до Валерії Радко
e-mail: v.radko (at) mbastrategy.com
Tel: +380 44 591 9541
Skype: Valeria Peppermint
Комунікаційно-маркетингова агенція Willard

Digital Specialist

Вимоги
• Добре володіння англійською (upper intermediate і вище)
• Навички веб-дизайну
• Активний блоґер та користувач соціальних мереж
• Чудове володіння PowerPoint
• Стресостійкість – здатність витримувати високий ритм роботи
• Багатозадачність – вміння працювати одночасно з кількома різними завданнями
• Досвід роботи у рекламній чи маркетинговій сфері (бажано)
• Досвід роботи у digital-агенції (дуже бажано)
• Зв’язки з веб-дизайнерами та програмістами

Обов'язки
• Організація комерційних digital-кампаній, зокрема кампаній в соціальних мережах
• Спілкування з блоґерами
• Розробка концепцій рекламних веб-сайтів
• Організація та підтримка спілкування між різними відділами своєї компанії та компанії-клієнта

Ми пропонуємо
• Навчання та розвиток
• Кар’єрне зростання
• Офіційне працевлаштування
• Конкурентоспроможну зарплату
• Роботу в центрі міста (м. Золоті Ворота)

Контакти
Резюме надсилайте на адресу oleh@twg.com.ua

Додаткова інформація
Повний робочий день

Executive Account Manager

Вимоги
• Добре володіння англійською (upper intermediate і вище)
• Можливість працювати повний і ненормований робочий день
• Організаційні навики – організація подій, заходів
• Стресостійкість – здатність витримувати високий ритм роботи
• Багатозадачність – вміння працювати одночасно з кількома різними завданнями
• Досвід роботи у рекламній чи маркетинговій сфері (бажано)

Обов'язки
• Підтримка роботи з клієнтами – споживацькими брендами
• Організація рекламних кампаній
• Організація та підтримка спілкування між різними відділами своєї компанії та компанії-клієнта

Ми пропонуємо
• Навчання та розвиток
• Кар’єрне зростання
• Офіційне працевлаштування
• Конкурентоспроможну зарплату
• Роботу в центрі міста (м. Золоті Ворота)

Контакти
Резюме надсилайте на адресу tatiana.spiridonova@twg.com.ua

Додаткова інформація
Повний робочий день

Компанія X-Trade Brokers (XTB)

Контент-мейкер / Аналітик

Вимоги
- Чоловік від 25-ти років.
-Досвід роботи аналітиком (фінансовим журналістом).
-Вища освіта.
- Грамотна мова.
- Презентабельна зовнішність.

Обов'язки
Регулярне написання якісних аналітичних статей, по світовому фінансовому ринку, фінансовому ринку України. Моніторинг економічної ситуації в Україні. Створення навчальних матеріалів та проведення навчання. Спілкування з клієнтами та пресою

Ми пропонуємо
Фіксований оклад + прогресивну бонусну систему.
Можливість кар’єрного росту. Соціальний пакет.

Контакти
vladimir@x-trade.com.ua
Тел.: 8 (067) 507 67 64, Володимир.
www.xtb.ua

Додаткова інформація
Прохання відправляти повне резюме з вказанням посади та бажаного рівня оплати на електронну адресу: vladimir[at]x-trade.com.ua
До резюме обов’язково докладайте зразки аналітичних статей по світовому валютному ринку та банківському сектору України.

ГО "Інститут масової інформації"

Юрист-медійник

Вимоги
- юридична освіта;
досвід роботи в медіа (хороше знання інформаційного права);
- володіння англійською мовою (особливо читання і письмо);
- комунікабельність.

Обов'язки
- аналіз роботи медіа (дотримання журналістських стандартів, рекламного законодавства, питання дифамації);
- надання консультацій (по телефону, електронкою, безпосередньо) з питань нового законодавства про доступ до інформації та Закону "Про інформацію";
- складання юридичних документів;
- написання для ЗМІ статей на юридичну тематику.

Контакти
golovenkor@gmail.com

Додаткова інформація
Повний робочий день

ProFIX

Developer ASP.Net

Вимоги
• вища технічна освіта (IT).
• Впевненні знання C#.
• глибокі знання .NET framework (Web Services, ADO.NET, ASP.NET, AJAX).
• не менше 2-х років досвід роботи з .Net framework 2.0 і вище.
• глибокі знання SQL та реляційних моделей
• не менше 2-х років досвіду роботи з СУБД MS SQL Server 2000 і вище, проектування включно, розробку та оптимізацію.

Ваші основні достоїнства:
• безконфліктність, пунктуальність, старанність та акуратність
• системний та відповідальний підхід до виконання поставлених задач

Ми пропонуємо
• адекватну заробітну плату
• соціальний и преміальний пакети
• комфортні умови праці в дружньому і професійному колективі
• довготривале співробітництво з можливістю професійного зростання

Контакти
hr@profix.kiev.ua

Lizard Soft

Junior ICT Business Analyst

Вимоги
• Вища освіта в галузі точних, природничих чи інженерних наук - обов'язково!
• Магістратура за спеціальністю «Математика» - бажано
• Робота в ІТ-проектах в ролі розробника, тестувальника або технічного письменника - бажано
• Наукова та / або інженерна робота - вітається
• Робота, пов'язана з аналізом даних на підприємствах банківського сектора, сфери Retail і т.п. - вітається

Особисті якості:
• розвинуте логічне і абстрактне мислення - обов'язково!
• здатність швидко освоювати нові знання: мови, нотації, методи - обов'язково!
• грамотна, акуратна усна і письмова мова - обов'язково!
• методичність – бажано
• ініціативність – бажано
• творчий підхід до вирішення проблем – бажано
• товариськість – вітається

Знання, вміння і навички:
• Розуміння ролі Аналітика у проекті з розробки ПЗ:
- у чому полягають його обов'язки?
- з якими труднощами пов'язана його професія?
- яка ціна його помилок? - обов'язково!
• Знайомство з класичними методологіями розробки ПЗ та відповідною термінологією - обов'язково!
• Англійська мова - на рівні, достатньому для читання англомовної літератури з професії і, в разі необхідності, проходження професійної сертифікації англійською мовою - обов'язково!
• Володіння інструментами MS Word, MS Excel, MS Visio на рівні просунутого користувача - обов'язково!
• Знайомство з UML на рівні, достатньому для побудови Use Case Diagrams, Classes Diagrams, Activity Diagrams – бажано
• Знайомство з поняттям Use Case. Уміння описувати Use Case відповідно до стандарту Джекобсона – бажано
• Навики ведення офіційно-ділового листування та оформлення ділової документації українською та російською мовами - бажано
• Знайомство з нотаціями для опису бізнес-процесів: IDEF0, IDEF3, DFD та ін. - вітається

Обов'язки
Молодший бізнес аналітик бере участь у проекті з розробки програмного забезпечення.
У складі аналітичної групи під керівництвом Ведучого аналітика виконує наступні види робіт:
• Аналіз та документування вимог замовника
• Управління змінами вимог
• При необхідності, суміжні види робіт: розробка ескізів екранних форм, оформлення документації користувача, тощо
У виняткових випадках молодший аналітик може замінювати провідного аналітика в комунікаціях із зацікавленими сторонами проекту.

Контакти
Кирило Стеценко
kyrylo.stetsenko@lizard-soft.com

Materialise Group

HR intern

Requirements
Excellent communication skills;
Active social networks user;
Well organized person with ability to meet deadlines and work in fast-paced environment;
Advanced MS Office user;
Upper-intermidiate level of English.

Responsibilities
Labor market research (social networks, job sites, references etc);
Interviewing arrangements with candidates;
HR databases maintenance;
Support in corporate events;
HR statistics & reporting
Participating in various HR projects.

Contact
If you are interested, please send your CV in English to job@materialise.kiev.ua

Additional information
Materialise Group is high-tech company and a market leader for 3D printing and Digital CAD software with its headquarters in Belgium and branches all over the world. Details about Materialise can be found at: http://www.materialise.kiev.ua, http://www.materialise.com.

Materialise is looking for HR intern for part- time work. Join us if you are young, active and positive person who would like to get experience in international company and find new opportunities for professional development!

American Agricultural Company

Intern in the commercial department

Requirements
- higher education background (finance, economics);
- excellent knowledge of English;
- participate in the international student’s exchanging programmes;
- good analytical skills;
- grain market knowledge as a plus.

Responsibilities
- Daily markets update
- Weekly market analysis, weekly/monthly supply/demand analysis.
- Liaison with customers/forwarding team.
- Sales/purchase contracts file management.
- Product logistics planning/supervision.
- Position reporting/risk valuation.
- Follow accounting documentation procedures

We offer
- professional and career development in a international company;
- official employment and salary;
- medical insurance.

Contact
Please send your resumes to an e-mail ok@powerpact.com.ua,
tel. 583-00-45, Olga Konforovich.

Науково-практичний центр нейрореабілітації «НОДУС»

ФАХІВЕЦЬ ПО РОБОТІ З ПАЦІЄНТАМИ (РЕЄСТРАТОР)

Вимоги
• Вільне володіння англійською мовою
• Навики роботи на комп'ютері (офісний пакет, електронна пошта)
• Вміння працювати з офісним обладнання
• Хороші навики управління стресом
• Відповідальність та акуратність
• Бажання бути успішним на посаді

Обов'язки
• Зустрічі та розташування пацієнтів у холі
• Введення довідкової інформації про пацієнтів у медичну інформаційну систему
• Прийом вхідних телефонних дзвінків, переведення відповідних дзвінків іншим працівникам всередині і за межами центру
• Загальні адміністративні обов'язки, включаючи копіювання, зберігання документів, замовлення канцтоварів, диспетчеризації, прийому та реєстрації вхідно-вихідної документації
• Замовлення таксі або автомобілів Центру для пацієнтів
• Інші обов'язки у межах відповідальності посади

Ми пропонуємо
Основні цінності НПЦНР «НОДУС»:

- Якість життя пацієнта
- Довіра та персональна відповідальність
- Командна робота
- Операційна ефективність

Ми пропонуємо професійну обстановку, привабливий компенсаційний пакет і можливості для розвитку. Ми очікуємо, надійність, точність, відповідальність і відданість до успіху.

Контакти
У разі зацікавленості, будь ласка, відправте своє резюме українською (російською) та англійською мовами на електронну адресу noduscenter@gmail.com якомога швидше.

Група AДВ, Медіа агентство Universal McCann

ОФІС-МЕНЕДЖЕР

Вимоги
Знання пакету Microsoft Office, Оutlook, всебічний розвиток у сфері IT.
Англійська: Вище upper Intermediate
Бажаний досвід роботи: на схожій позиції або на іншій, клієнтоорієнтованій позиції.
Працьовитість, комунікабельність, старанність, вміння володіти собою, цілеспрямованість, стресостійкість, почуття гумору, організаторські здібності, чесність.

Обов'язки
- Вести строковий контроль за дорученнями керівництва;
- Організовувати інформаційне обслуговування керівника і компанії;
- Організовувати прийом відвідувачів; встановлювати контакти;
- Організовувати та забезпечити проведення нарад;
- Складати і оформляти документи за допомогою ПК;
- Оперативно розмножувати документи;
- Забезпечувати швидку передачу інформації за допомогою факсу, електронної пошти
- Вести роботу з документами: прийом, відправка, первинна обробка документів, розподіл, реєстрація, контроль, поточне зберігання, знищення.
- Відповідь на вхідні дзвінки
- Координація роботи кур'єрів і водіїв
- Замовлення продуктів, канцтоварів, господарських товарів в офіс

Ми пропонуємо
Умови роботи:
- Графік роботи з 9:30 до 18:30
- Офіційне працевлаштування
- Дружний колектив.

Контакти
Email: Tatiana.Sviridyuk@advgroup.com.ua
Tel.: +38 044 495 29 62 Fax: +38 067 231 14 35

Додаткова інформація
Група АДВ Україна є частиною Групи маркетингових комунікацій AДВ, заснованої в 1995 році. До складу Групи АДВ входять 45 агентств, розташованих на території 7 країн - Росії, України, Білорусі, Молдови, Казахстану, Азербайджану та Узбекистану.
Медіа агентство Universal McCann, яке входить в П'ятірку лідерів з надання рекламних послуг на Україні.

Велика торгова компанія

Аналітик, розробник баз даних

Вимоги
• Вік: від 23
• Вища освіта
• Знання мови програмування VBA (Visual Basic for Application) використання з продуктами MS Office
• Вітається, але не є обов'язковим, знання PHP.
• Стаж роботи на аналогічній посаді: 1 рік
• MS Office (Високий рівень володіння): Excel - зведені таблиці, вбудовані функції, графічне представлення даних, написання макросів VBA. Access - створення таблиць, екранних форм, звітів, побудова SQL запитів. PowerPoint - створення презентацій. 1С 8.2 - на рівні користувача

Обов'язки
• Аналіз інформаційних потреб структурних підрозділів організації
• Збір даних, аналіз та підготовка інформації
• Розробка та написання баз даних в Excel і Access
• Здійснення комплексу робіт з впровадження програмних засобів
• Здійснення систематичного навчання працівників організації прийомам і навичкам роботи з впроваджуваними програмними засобами
• Забезпечення обміну інформацією між структурними підрозділами
• Доопрацювання та підтримка готових проектів

Ми пропонуємо
Умови роботи:
Графік: 8:30-17:00
Премії, пільги
Відряджень немає

Контакти
Резюме відправляйте на e-mail: zarickaya@orimi.com.ua

Додаткова інформація
Адреса фактичного місця роботи:
м. Київ вул. Ак. Білецького 30