#140
  1. adidas Group
  2. Ancor SW Agency
  3. BOSCH Service «Автолайф-Центр»
  4. BTB SOFT INC
  5. iVOX
  6. Piraeus Bank Україна
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
17 травня

kmbs запрошує на відкриту подію «Процеси мислення ТОС – як здійснити глибинний аналіз компанії та знайти проривне рішення для її розвитку»

4-ий корпус НаУКМА, ауд. 410, вул. Волоська, 8/5. Початок о 18:00.
17 травня

Зустріч новообраного Глави УГКЦ Блаженнішого Святослава Шевчука з молоддю Києва.

Вул.Іллінська 9, КМЦ НаУКМА, Актова зала, 3 поверх. Початок о 18:30.
18 травня

kmbs запрошує на cемінар з лідерства "The Power to change"

4-ий корпус НаУКМА, 4-ий поверх (Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs]), вул. Волоська, 8/5. Час проведення: 14.00 - 19.00.
21 травня

Науково-педагогічний центр доуніверситетської підготовки НаУКМА запрошує майбутніх абітурієнтів на Пробне тестування

9-ий корпус НаУКМА, ауд. 29, вул. Набережно-Хрещатицька, 27. Початок о 10:00.
adidas Group

Асистент підрозділу HR

Вимоги
- Бажання розвиватися в напрямку HR
- Хороша здатність до навчання
- Повна або часткова зайнятість

Обов'язки
- Рекрутинг
- Робота з офісним персоналом
- Участь в HR проектах

Ми пропонуємо
- Офіційна заробітна плата
- Часткова компенсація обідів
- Можливість навчання англійської мови
- Медична страховка
- Знижка на продукцію компанії
- Безкоштовний фітнес-зал

Контакти
Igor.Zakharchenko@adidas-group.com

Аналітик

Вимоги
- Відмінне знання Excel
- Робота з VBA code
- ПОВНА ЗАЙНЯТІСТЬ

Обов'язки
- Аналіз роботи відділу
- Оптимізація та автоматизація бізнес процесів
- Робота з базами даних і великими обсягами інформації

Ми пропонуємо
- Офіційна заробітна плата
- Часткова компенсація обідів
- Можливість навчання англійської мови
- Медична страховка
- Знижка на продукцію компанії
- Безкоштовний фітнес-зал

Контакти
Igor.Zakharchenko@adidas-group.com

Ancor SW Agency

Sales Representative (Division Manager)

Requirements
Professional Qualifications:
. University degree.
. Qualification does not play a decisive role.
. Preferred experience in positions of assistant, secretary, sales manager or customer service at least 1 year.

Additional Requirements:
. Good PC skills, knowledge and skills in operating system Windows7.
. Contacts in printing industry are welcome.
. Preferred experience in databases maintaining.
. Candidates are expected to be not older than 40 years old, preferably female. If they have small
children, who need care, it is necessary to have relatives who could be with the child.
. Proactive position, attention, openness, adequacy, ability to communicate with people.
. Ability to set priorities.
. Ability to switch from task to task.
. Fluency in English.

Responsibilities
Key tasks:
. Development and maintenance of contacts both with existing and potential customers.
. Development of customer data base.
. Precision and accuracy of order entry in an internal database.

Responsibilities:
. Receiving and registering incoming calls.
. Providing communication with clients and providing advice on products and companies in general at their request.
. Ability to build, maintain and improve relationships with customers.
. Coordinating contacts between factory, the manufacturer, and the customer.
. Checking-up customs terminal on the status of delivery.
. Correcting and accurate data entry of the order to the relevant database
. Preparing supporting documentation (invoices, contracts, technical specifications).
. Translating documents if necessary from / to Russian / Ukrainian / English.
. Assisting to delegations as an interpreter-assistant.
. Conducting product presentation to the customer.

Contact
Olga Karasevych
olga@ancor-sw.com

Additional information
Subordinates to:
Administratively - Head of Representation.
Functionally to Division Manager and Customer Service Manager.

Customer Service Coordinator

Requirements
Professional Qualifications:
. University degree.
. Qualification does not play a decisive role.
. Preferred experience in positions of assistant, secretary, sales manager or customer service at least 1 year.

Additional Requirements:
. Good PC skills, knowledge and skills in operating system Windows7.
. Contacts in printing industry are welcome.
. Preferred experience in databases maintaining.
. Candidates are expected to be not older than 40 years old, preferably female. If they have small
children, who need care, it is necessary to have relatives who could be with the child.
. Proactive position, attention, openness, adequacy, ability to communicate with people.
. Ability to set priorities.
. Ability to switch from task to task.
. Fluency in English.

Responsibilities
Key tasks:
. Development and maintenance of contacts both with existing and potential customers.
. Development of customer data base.
. Precision and accuracy of order entry in an internal database.

Responsibilities:
. Receiving and registering incoming calls.
. Providing communication with clients and providing advice on products and companies in general at their request.
. Ability to build, maintain and improve relationships with customers.
. Coordinating contacts between factory, the manufacturer, and the customer.
. Checking-up customs terminal on the status of delivery.
. Correcting and accurate data entry of the order to the relevant database
. Preparing supporting documentation (invoices, contracts, technical specifications).
. Translating documents if necessary from / to Russian / Ukrainian / English.
. Assisting to delegations as an interpreter-assistant.
. Conducting product presentation to the customer.

Contact
Olga Karasevych
olga@ancor-sw.com

Additional information
Subordinates to:
Administratively - Head of Representation.
Functionally to Division Manager and Customer Service Manager.

BOSCH Service «Автолайф-Центр»

Бухгалтер

Вимоги
- Студентка випускного курсу, до 25 років
- Економічний факультет
- Без досвіду роботи
- Вітається добре знання 1С та офісних пакетів
- Уважність, відповідальність, грамотність

Обов'язки
- Прибуткові накладні
- Видаткові накладні
- Аналіз руху ТМЦ

Ми пропонуємо
Графік роботи:
З 9.00 до 18.00

Зп: на повний день 2000 грн. з подальшим збільшенням по мірі навчання

Контакти
тел. 067-225-52-18
Більш детальну інформацію Ви можете отримати на сайті
www.avto-life.соm.ua

Додаткова інформація
Компанія знаходиться на Лівому березі, біля Троєщинського ринку.

BTB SOFT INC

Client Support Expert

Requirements
• Must be able to Communicate well with the English language
• Good customer service and communication skills
• Good problem solving skills
• Proficient with Windows operating systems
• Skilled with Microsoft Office products
• Knowledge of PC hardware and software configurations
• Knowledge of remote desktop troubleshooting
• Attention to detail

Responsibilities
• Provide telephone and email technical support, addressing procedural, configuration and software-related issues
• Troubleshoot customer issues relating to company POS software
• Provide clear and concise data entry of all customer interactions
• Professionally interact with existing and potential customers

We offer
We offer you work on the stable developing company with a possibility of career growth and increase of a level of wages.
Work hours are at night-time (US business hours 9AM ET to 9PM PT) and may include the weekend.

Contact
You can receive the information on the company on our website: http://www.b2bsoft.com
Please send your resume (in English) to the email: hire@b2bim.com or Tanyab@b2bim.com

Additional information
Please specify a desirable wage level.

iVOX

Project manager

Вимоги
- Вік: 21-30 років;
- Освіта: вища (соціологічна, математична, економічна, бажано
маркетингова спеціалізація);
- Професійні навички: розуміння принципів організації та здійснення
маркетингових і соціологічних досліджень, навики взаємодії з клієнтом;
- Знанння комп'ютерних програм: MS Office, Open Office, SPSS;
- Впевнене володіння англійською, українською, російською мовами;
- Велике бажання та готовність працювати, здатність координувати кілька досліджень одночасно;
- Особисті якості: уважність до деталей, посидючість, старанність,
організованість, стійкість у стресових ситуаціях, аналітичний склад розуму ;
- Досвід роботи у сфері маркетингових та соціологічних досліджень: буде
перевагою, але не обов'язковий.

Обов'язки
- Управління процесом реалізації дослідницьких проектів
- Програмування анкет для опитувань із застосуванням інноваційних програмних інструментів.
- Клієнтський сервіс і підтримка під час реалізації проектів
- Контроль за процесом збору даних, їхньої якості. Розробка заходів щодо поліпшення якості первинних даних досліджень
- Статистична обробка масивів даних у програмі SPSS
- Підготовка стандартних звітів за результатами дослідження

Ми пропонуємо
Компанія пропонує навчання у сфері
інноваційного наряму маркетингових досліджень - опитувань за допомогою онлайн-панелі, в тому числі бельгійськими фахівцями компанії.

Контакти
Ірина Гаркуша, iryna@ivox.com.ua
www.ivox.com.ua

Piraeus Bank Україна

Treasury Analyst

Requirements
• University Degree in Finance/Economics
• Strong computing skills especially in Spreadsheet Processing Software
• Ability to carry out projects of multitasking nature
• Advanced analytical and numerical capabilities
• Excellent command of English

Responsibilities
• Elaborates analyses concerning markets on which the Treasury conducts business.
• Creates and dispatches regular (daily, weekly, monthly) financial bulletins and reports to internal and external recipients.
• Participates in Treasury investment decision-making in the form of opinions and provision of analyses
• Supports the Treasury Sales Desks and other Bank units in contacts with large customers
• Assists in Treasury Reporting Requirements

Contact
Olga Arhangel'ska
E-mail: OArhangelska@piraeusbank.ua

Call- center Operator

Requirements
• Bachelor/Master degree in Economics, Finance, Banking, Philology; students of last courses are welcome to apply as well
• experience within call center will be an advantage
• confident PC user
• readiness to work in night- and day-shifts
• excellent oral communication skills
• fluent Russian, Ukrainian, good command of conversational English

Responsibilities
• handling inbound calls
• handling outbound calls
• handling all customers’ requests via phone communication

Contact
Olga Arhangel'ska
E-mail: OArhangelska@piraeusbank.ua

Additional information
Call- center Operator (full time, in shifts) for the international bank (Kyiv)