#138
  1. Група компаній ІНТАЛЄВ
  2. Colgate
  3. Diamond Recruiters
  4. PwC
  5. Рекрутингова агенція «КІН ОН ПІПЛ»
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
21 квітня – 14 травня 2011 року

Великодня виставка «Світло свічок» Проект
Центру досліджень української сакральної культури при Культурно-
мистецькому центрі НаУКМА.
Галерея мистецтв ім. Олени Замостян, Культурно-мистецький центр, 1-й поверх, вул. Іллінська, 9.
29 квітня 2011 року

kmbs запрошує Вас відвідати відкритий семінар професора Грегорі Перельмана [California State University], керівника напряму стратегічних бізнес-ініціатив Wells Fargo Bank [США], одного з найбільших банків світу.
Київ, вул. Волоська 8/5,
4 корпус НаУКМА
[044] 490 6635, 425 7779
team@kmbs.com.ua
30 квітня 2011 року

Прем’єра вистави «Гедда Габлер» за п’єсою Г. Ібсена у постановці студійної групи «Театр у кімнаті». Режисер Гліб Афендик. Початок о 19.00.
Культурно-мистецький центр, 2-й поверх, вул. Іллінська, 9.
Група компаній ІНТАЛЄВ

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

Вимоги
• Від 24 до 38 років;
• Вища освіта в області інформаційних технологій, менеджменту, економіки, комерції, маркетингу;
• Додаткова освіта / тренінги: ефективні переговори, техніки продажів;
• Відмінне знання MS Office, E-mail, Internet, 1С: Підприємство.

Особисті якості:
• Комунікабельність;
• Націленість на досягнення високого результату в продажах;
• Уміння відстоювати свою позицію;
• Відповідальність;
• Орієнтація на результат.

Обов'язки
• Курирування та розширення існуючої бази клієнтів;
• Ведення переговорів з клієнтами;
• Проведення зустрічей / презентацій;
• Підписання договорів;
• Здійснення вторинних продажів і т.п.

Ми пропонуємо
• Конкурентоспроможна заробітна плата (оклад від 4500 грн.+ %% від обсягу особистих продажів + премія за виконання плану);
• Оформлення згідно з трудовим законодавством, соціальні гарантії;
• Оплата мобільного телефону;
• Оплата навчання: внутрішнє навчання + навчання в зовнішніх організаціях;
• Перспективи професійного та кар'єрного зростання.

Контакти
• Контактна особа: Євгенія
• Телефон: (044) 5377411,
• Е-мейл resume@intalev.com.ua
• Сайт www.intalev.ua

Colgate

Graduate/Pre Graduate Trainee Program

Requirements
• Fresh student graduates or those with 2 years of experience and below are encouraged to apply.
• Preferences given to candidates who are interested in Sales and Marketing.
• Must be able to demonstrate these competencies: analytical and decision making, influence and negotiation, effective execution and encouraging open dialogue.
• Candidate must be able to read, write and converse in English fluently.

We offer
• Commercial Experience within successful multinational company
• Systematic Internal (classroom and web-based) trainings
• Gaining strong commercial skills and competencies by a “learn by doing” approach

Contact
Recruiting_HR@colpal.com

Additional information
The application deadline is May 15, 2011.

Diamond Recruiters

Business System Analyst

Вимоги
• BS/MS Degree in engineering/IT/Telecom/Mathematics;
• Excellent computing skills: MS Office (Word, Excel, Access, VBA), DB: Oracle SQL, MS SQL;
• Be familiar with the general functioning of all kind of businesses;
• Enough problem solving skills for defining the alternate solutions to the system;
• 'Out-of-the-box' thinking;
• Upper-intermediate English.

Обов'язки
• Link IT and Operations by gathering requirements from the latter, developing the solutions and present exact design of the applications to the IT Department;
• Receive user's claims and requests and process them accordingly;
• Local development: data consistency monitoring, document workflow, business application analysis;
• Assist in system support, particularly by analysing business processes and daily operations and presenting own solutions;
• Some user service tasks.

Контакти
please send your updated CV in English to mp@diamondrecruiters.net

Database Architect @ professional finance service firm

Requirements
Qualifications:
• Expert knowledge of relational databases, data warehouses, multidimensional databases.
• Extensive experience in Database Design and Modeling.
• Expert knowledge of MS SQL Server (2005, 2008), MSIS .
• Experience designing and implementing business intelligence solutions.
• Expert at Developing strategies for data acquisitions, archive recovery, and implementation of a database.
• ETL experience with stored procedure and industry tools.Ability to analyze and design the system from the ground up.

Requirements:
• Ability to produce high quality results in the rapid and efficient manner.
• Good communication and interpersonal skills.
• Result-oriented person.Intermediate English level.

We offer
The company offers long-term interesting projects, international environment, competitive, salary, social package.

Contact
If you are interested in the position, please send your cv to mp@diamondrecruiters.net

PwC

Intern / Associate in Audit and Assurance

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in finance, economics, accounting
• Strong working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded

We offer
Once you entered the Firm you will be involved in different, interesting projects under supervision of senior staff. You will have a unique opportunity to see how to apply your theoretical knowledge gained during your University studies in real business cases

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Additional information
Kyiv / Donetsk

From summer 2011

Intern / Consultant in Systems & Process Assurance

Requirements
• Graduate from university or student in economic cybernetics, accounting, audit, economics, finance or IT with a very good academic record
• Strong knowledge of computer systems and information technologies
• Good working knowledge of English
• Able to work in a team, meet challenges and deliver outstanding results
• Possess good communication skills
• Ready to travel on business around Ukraine and abroad
• Quick Learner

Responsibilities
• Analyse and document clients' business processes
• Participate in IT assurance and due diligence
• Perform application controls testing
• Provide ERP assurance
• Consult on General IT and application controls

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Cyprus Auditor / Trainee

Requirements
• Degree in Accounting/Economics/Finance with a good academic record;
• Fluent English;
• Good interpersonal and communication skills;
• Leadership qualities and responsibility;
• Energy and ability to work hard;
• Ready to travel.

We offer
• This is a unique opportunity to gain international experience at the very start of your career!
• PwC in Cyprus is the largest and fastest growing professional services provider, with 800 experienced people, and a fully integrated member of the international PwC Network.
• We offer you work in the world's largest professional services organization and the chance to become a Chartered Accountant.

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Additional information
Starting from summer 2011

Recruitment intern

Requirements
• Excellent communication and negotiating skills
• Tact and diplomacy
• Proficiency in English
• Excellent time management skills

Responsibilities
• Provide support in selection process
• Invite candidates for interviews
• Ensure feedback to candidates at all stages
• Arrange internal recruitment events
• Maintain the recruitment statistics
• Take part in recruitment-related projects

We offer
• Friendly atmosphere and professional working environment
• Interesting and challenging experience in an international environment

A challenging opportunity of 3-month internship in Human Capital department

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Corporate Training Consultant

Requirements
• PC proficiency (Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook)
• Strong working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Excellent administrative skills
• Good communication skills
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ability to handle multiple tasks
• Self-motivated, hard-working, responsible and punctual
• Professional experience in purchasing, accounting etc. would be an advantage

Responsibilities
• Administrative support of seminars and events – organisation / development
• Business contacts database maintenance
• Marketing and PR activities (internet advertising, development of other canals for advertising corporate trainings, development and preparation of presentations for advertising corporate training activity etc.)
• Start up open and corporate trainings, develop and prepare training materials (e.g. logistics, sales)
• Documents processing (contracts, invoices, clients requests etc)

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Рекрутингова агенція «КІН ОН ПІПЛ»

Спеціаліст з пошуку та відбору персоналу

Вимоги
• Вища або незакінчена вища освіта
• Добре володіння англійською мовою
• Вміння і бажання працювати з великими обсягами інформації
• Вміння і бажання контактувати з великою кількістю людей
• Добрі комунікативні навички, базові навички ділового спілкування і листування

Ми пропонуємо
• Навчання основам професії та постійну підтримку з боку більш досвідчених колег
• Комфортні умови роботи у дружньому колективі
• Соціальний захист згідно Законодавству України

Контакти
Резюме приймаються на адресу: yulia@kop.com.ua
Детальніше про компанію на сайті: www.kop.com.ua