#129
  1. HealthRight International
  2. Школа вищого корпусу державної служби
  3. John Deere
  4. American Agricultural Company
  5. PwC
  6. ДТЕК
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
09 лютого, середа

Тренінг «Результат співбесіди – престижна робота». Ділова гра «Співбесіда»
Час 15:00 - 17:30
Місце проведення — 4-ий корпус НаУКМА, ауд. 425, вул. Волоська, 8/5.

10 лютого, четвер

Круглий стіл «Небезпеки нової концепції літературної освіти»
Час 15:00

Місце проведення — 1-ий корпус НаУКМА, ауд. 301, вуд. Г. Сковороди, 2.

HealthRight International

Соціальний працівник (із функцією аутріч-працівника)

Вимоги
• Знання в обсязі вищої/незакінченої вищої освіти за спеціальністю «Соціальна робота»;
• Основи законодавства України щодо державної політики з питань дітей, молоді та сімей;
• Постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали з практичної соціальної роботи;
• Передовий вітчизняний і світовий досвід роботи соціальних працівників;
• Структуру, основні функції та повноваження органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо соціально-правового захисту та соціального забезпечення дівчат, молодих жінок та їх сімей;
• Повноваження посадових осіб і функції закладів, установ, організацій соціального захисту і забезпечення, освіти і навчання, здоров’я, культури і дозвілля, спорту, правового захисту тощо, які входять до соціальної інфраструктури міста.

Обов'язки
• Збереження конфіденційної інформації про клієнтів Центру та їх родини;
• Своєчасне, чітке й акуратне виконання функціональних обов'язків;
• Своєчасне інформування про захворювання або інші обставини, що перешкоджають виходу на роботу;
• Участь в організаційних зборах і заходах;
• Ведення звітної документації й форм по випадку відповідно до встановлених в Центрі правил.
• Здійснення виїзду до місць перебування дівчат, які живуть та працюють на вулиці
(1 раз на тиждень з 18:00 до 21:00 разом із іншими членами аутріч-бригад);
• Картування місць знаходження дівчат та молодих жінок, які мешкають на вулиці;
• Встановлення контакту з безпритульними й бездоглядними дівчатами та молодими жінками у віці 14-24 років, залучення їх для отримання допомоги в Центр;
• Надання інформації дівчатам та молодим жінкам про цілі профілактичної роботи, проведення консультацій з метою зниження ризику, надання соціальної допомоги;
• Інформування дівчат та молодих жінок про можливість участі в експрес-тестуванні на наявність ВІЛ інфекції, гепатитів та ІПСШ;
• При необхідності, соціальний супровід дівчат та молодих жінок, до державних та недержавних установ;
• Участь в розробці та здійснення сервісного плану дівчат та молодих жінок разом з членами міждисциплінарної команди Центру;
• Ведення випадків клієнтів Центру;
• Ведення облікової документації Центру;
• Збір даних і щомісячне надання їх керівникові Центру;
• Взаємодія зі співробітниками партнерських установ і організацій для полегшення доступу дівчатам та молодим жінкам, які опинилися в складних життєвих обставинах, до медичних і соціально-психологічних послуг. Спільне з керівником Центра обговорення результатів взаємодії;
• Проведення навчальних і профілактичних занять для клієнтів Центру;
• Виконувати свої функціональні обов’язки своєчасно та на високому професійному рівні.

Ми пропонуємо
Заробітна платня – 1 660 грн (після відрахування податків), працевлаштування по контракту, офіційне.

Контакти
Резюме та мотиваційний лист надсилайте, будь-ласка, за електронною адресою: Nataliia.Grytsaienko@healthright.org

Додаткова інформація
• Графік роботи: 5 днів на тиждень:
4 дні з 10:00 до 18:00;
1 день з 13:00 до 21:00 (виїзд у місця перебування вуличної молоді разом із аутріч командами);

Школа вищого корпусу державної служби

Консультант відділу координації заходів у сфері європейської та світової інтеграції

Вимоги
• вища гуманітарна освіта,
• вільне володіння українською та англійською мовами,
• вміння якісного аналізу та складання узагальнюючих документів,
• організаторські та комунікативні здібності,
• досвід у співпраці з вищими навчальними закладами та міжнародними організаціями,
• або робота у системі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту, ВНЗ із організації навчального процесу, закладах підвищення кваліфікації державних службовців чи інших працівників.

Ми пропонуємо
Під час роботи на посаді надається можливість кар’єрного росту, безоплатного навчання на курсах іноземної мови у тому числі з поглиблення знань. У разі якісних результатів на вакантній посаді можлива участь у навчальних поїздках до країн-членів ЄС та інших країн.

Контакти
Будь ласка, надсилайте свої CV до 15:00 25 лютого 2011 року на е-пошту alla.kot@school.gov.ua з темою повідомлення "ВАКАНСІЯ КОНСУЛЬТАНТА ВІДДІЛУ КООРДИНАЦІЇ ЗАХОДІВ У СФЕРІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА СВІТОВОЇ ІНТЕГРАЦІЇ".

Додаткова інформація
Кандидатам з навичками роботи з нормативно-правовими актами та підготовки пропозицій до їх розробки і удосконалення надається перевага. Оплата праці визначатиметься за результатами співбесіди.

John Deere

Receptionist

Requirements
• English, good skills in speaking and writing
• Solid Microsoft office skills are a must
• An education in Administration would be a benefit
• Good organizational as well as communication skills
• Experience in accomplishing administrative tasks
• Good team player
• Friendly and open manner
• Flexibility

Responsibilities
• Calls receiving and forwarding
• Organizing meetings (prepare meeting room, welcome attendees, prepare coffee and soft drinks, meeting calendar handling)
• Handling office materials including the ordering and delivery control, coordinating the office maintenance
• Post receiving, forwarding and sending, official correspondence preparation and registration
• Flights and hotels booking, arranging pick up, taxi, or driver service
• Supporting in reporting, gathering documents for bookkeeping reports, preparing official orders due to requirements of Ukrainian legislation
• Translation of general information
• Supporting in Supply Management
• Maintaining addresses and general data, as well as several internal systems
• Supporting company staff in different administrative tasks

Contact
If you are interested in this opportunity and think that you are the right candidate, please, send your CV to dmitriy.liakhovich@hudson.com stating reference code RECEPTIONIST in the e-mail subject line

American Agricultural Company

Financial Intern

Requirements
- higher education background (finance, economics);
- excellent knowledge of English;
- participate in the international student’s exchanging programmes;
- good analytical skills;
- grain market knowledge as a plus;
- good PC user.

We offer
- professional and career development in a international company;
- official employment and salary;
- medical insurance.

Contact
Please send your resumes to an e-mail ok@powerpact.com.ua, tel. 583-00-45,
Olga Konforovich.

PwC

Tax intern, Lviv

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in accounting, finance, economics
• Excellent working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly

We offer
Part-time job

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Consultants in Corporate Tax group, Kyiv / Lviv

Requirements
• Degree in Accounting/Finance/Economics/Taxation/Law
• 1-2 years of experience in taxation would be a plus
• Strong working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Developed communication and interpersonal skills
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to adapt to an intensive work environment and travel on business within Ukraine and abroad
• Ability to work in a team and learn quickly
• Analytical mind
• Ambitious and career-minded

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Tax intern, Kyiv

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in finance, economics, accounting
• Knowledge of Taxation is a plus
• Excellent working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded
• Ability to work full time during 3-5 days a week. You will be able to sit all your exams at university. As for attending courses and seminars, our flexibility is subject to the assignments you will be working on.

We offer
Being a 4-5th year student you have an excellent opportunity to start your career. Experience that you will gain during internship program is invaluable and will help you to find your way in business life.

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Additional information
Once you entered the Firm you will be involved in different, interesting tax related projects under supervision of senior staff. You will have a unique opportunity to see how to apply your theoretical knowledge gained during your University studies in real business cases.

Intern / Associate in Audit and Assurance

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in finance, economics, accounting
• Strong working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Additional information
Once you entered the Firm you will be involved in different, interesting projects under supervision of senior staff. You will have a unique opportunity to see how to apply your theoretical knowledge gained during your University studies in real business cases

ДТЕК

Аналітик в області стратегії, злиттів і поглинань

Вимоги
студенти 5 - 6 курсу
Впевнений користувач MS Excel (вміння використовувати функції системного аналізу, сортування масивів даних, елементи управління формами і ActiveX, написання макросів)
Англійська - intermediate
орієнтація на результат
вміння працювати в команді
відповідальність
• Знання в області економіки підприємства, макроекономіки;
• Знання методів оцінки інвестиційних проектів;
• Базові знання бухгалтерського обліку;
• Знання принципів прогнозування (методи економетрії та регресійного аналізу).

Обов'язки
• Складання аналітичних оглядів
• Оцінка вартості компаній
• Планування програм в області розширення бізнесу
• Участь у due diligence цільових активів, складання звітів за результатами аудитів

Ми пропонуємо
повний робочий день

Контакти
Saenko.Olga@dtek.com