#126
  1. Digital Ventures
  2. Відділ зв'язків з громадскістю НаУКМА
  3. Procter & Gamble
  4. PwC
  5. Nielsen Ukraine
  6. МВС України. Головне управліня в м.Києві
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
22-23 жовтня

виставка INVESTFUNDS & INternet TRADING EXPO – 2010: Інструменти фондового ринку для населення.
Український дім (Київ, вул. Хрещатик, 2)
26 жовтня, вівторок

Дискусія про сучасну українську літературу за участю авторів альманаху «Ар’єргард» Антона Санченка та Євгенії Чуприної
Бібліотека Антоновичів НаУКМА (читальна зала 25)
до 26 жовтня 2010 року

Набір на 2010-2011 навчальний рік на програму “Журналістика цифрового майбутнього”
За більш детальною інформацією звертайтеся:
fdu.org.ua; j-school.kiev.ua
Digital Ventures

Менеджер проектів

Вимоги
Ініціативність, відповідальність, вміння працювати в команді, самоорганізованість, розуміння принципів створення та роботи інтернет проектів.

Досвід роботи на аналогічній посаді, перевага - кандидатам зі списком онлайн проектів, за які вони відповідали (або відповідають).

Обов'язки
Управління створенням, розвитком і супроводом інтернет проекту, координація робіт проектних груп, аналіз бізнес ефективності проекту.

Ми пропонуємо
- Можливість роботи в сильній, динамічною, висококонкурентної компанії
- Міжнародні тренінги в якості інвестицій в професійний ріст
- Медична страховка
- Чудові умови праці

Контакти
Резюме надсилайте на адресу: o.bosovych @ digital-ventures.net

Додаткова інформація
Ця вакансія має 2 позиції

Відділ зв'язків з громадскістю НаУКМА

Керівник

Вимоги
1. теоретичні знання та досвід роботи в pr
2. грамотна українська мова (письмова, усна)
3. впевнений користувач ПК
4. організаторські здібності
5. націленість на результат
6. вміння одночасно вести декілька проектів

Обов'язки
1. розробка і координація впровадження pr-кампаній
2. розробка концепції, координація організації та проведення special events
3. забезпечення присутності НаУКМА в інформаційному просторі
4. координування виготовлення іміджеві-рекламних матеріалів
5. аналіз громадської думки
6. підтримка баз даних
7. організація роботи співробітників у відділі

Контакти
Чекаємо ваші резюме до 1 листопада на ref-development@ukma.kiev.ua

Pr-менеджер

Вимоги
1. грамотна українська мова (письмова, усна)
2. впевнений користувач ПК
3. організаторські здібності
4. націленість на результат
5. вміння одночасно вести декілька проектів

Обов'язки
1. участь в організації та проведенні special events
2. робота з інформацією:
• збір та опрацювання матеріалів,
• формування та поширення запитів і повідомлень,
• написання новин та анонсів подій на web-сторінці;
3. підготовка та розміщення іміджевої інформації в профільних виданнях;
4. координування дополіграфічної підготовки іміджеві-рекламних матеріалів;
5. наповнення баз даних;
6. організація роботи стажерів у відділі.

Контакти
Чекаємо Ваше резюме до 1 листопада на скриньку ref-development@ukma.kiev.ua

Procter & Gamble

Менеджер із розвитку бізнесу клієнтів

Вимоги
- українське громадянство
- вища освіта (бакалавр, спеціаліст, магістр)
- англійська мова на розмовному рівні
- водійські права категорії «В»

Обов'язки
- розробка бізнес-планів для розвитку системи продажів
- розвиток ефективних та партнерських стосунків з клієнтами
- управління (від ідеї до реалізації) проектами, спрямованими на зростання бізнесу клієнта
- успішне просування ідей, процесів і нововведень компанії у клієнта

Ми пропонуємо
- конкурентна заробітна плата
- службовий автомобіль
- медичне страхування
- гнучкий графік роботи

Контакти
Дізнатись більше і подати заявку можна на сайті www.joinPG.com.ua

PwC

3-month Internship in Assurance department

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in finance, economics, accounting.
• Strong working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded

We offer
Challenging opportunity for candidates interested in career within Assurance department.
Once you entered the Firm you will be involved in different, interesting projects under supervision of senior staff. You will have a unique opportunity to see how to apply your theoretical knowledge gained during your University studies in real business cases

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Paralegal

Requirements
• Studying/Completion of studying or University degree in law
• 1 year of legal consulting experience and/or in-house legal practice with major companies, leading financial organizations or legal firms would be a distinctive advantage
• Excellent knowledge of Ukrainian law
• Excellent working knowledge of the English language: both verbal and written
• Positive attitude, strong interpersonal skills
• Ability to work in a team, meet challenges and deliver outstanding results
• Career- and success-oriented

We offer
Being a 4-5th year student of Law faculty you have an excellent opportunity to start your career with our Legal department. Experience that you will gain during part-time work is invaluable and will help you to find your way in business life.

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Travel & Accommodation Specialist

Requirements
• Higher education
• Fluent English, Russian and Ukrainian
• Excellent team-player, quick-learner, responsible, pressure-resistant, tactful and customer-oriented
• Experience in business travel / real estate would be an advantage

Responsibilities
• Process travel requests
• Handle visa issues
• Work with real estate agencies in respect to apartment rental
• Organise accommodation
• Track contracts
• Billing

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Group Secretary

Requirements
• Experience in a similar role as a secretary/ administrator/assistant with a corporate or professional services firm
• Excellent written and verbal English in addition to Ukrainian
• Strong PC user skills (MS Office)
• Strong time management and organizational skills
• Good communication and interpersonal skills
• Ability to work under the pressure

Responsibilities
• Complex and extensive diary management including production and maintenance of schedule of meetings/ conference calls etc
• Making travel arrangements
• Management of all forms of incoming mail, telephone calls (replying, taking messages, forwarding)
• Preparation of correspondence, presentations, reports etc
• Administration of time and expense reports
• Assistance with billing procedures

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Indirect Tax Consultants / Senior Consultants

Requirements
• Excellent understanding and practical experience in application of Indirect taxes regulations and compliance (with emphases on Value Added Tax)
• 2-4 years experience in tax or accounting sphere (experience with Big 4 firm is a plus)
• Higher education in Finance, Economics, Mathematics, Numerical matters
• Strong analytical abilities
• Ability to work in a team, meet challenges and deliver outstanding results
• Existing people management experience is a plus
• Working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Communication and presentation skills
• Strong motivation and success orientation

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
Choose 'Current vacancies' section in our Career page.

Nielsen Ukraine

Спеціаліст по роботі з роздрібними мережами

Вимоги
1. Бажаний досвід роботи у відділах маркетингу / закупівель мереж будь-якого формату.
2. Необхідна готовність до відряджень по Україні.
3. Вища освіта.
4. Знання англійської мови - Upper Intermediate / Advanced level.
5. Впевнений користувач MSOffice, в тому числі PowerPoint.

Обов'язки
1. Налагодження ділових контактів з роздрібними мережами, укладення договорів про співпрацю.
2. Проведення переговорів та презентацій.
3. Підготовка аналітичних звітів за даними Nielsen.

Контакти
Якщо Вас зацікавив саме цей напрямок роботи, надсилайте резюме українською / російською та англійською мовами на адресу Oksana.Zarva @ nielsen.com, обов'язково вказавши назву вакансії в темі листа

Фахівець з роботи з клієнтами

Вимоги
* Закінчена вища освіта (маркетинг, економіка, фінанси, менеджмент).
* Знання англійської мови на рівні Advanced / Upper Intermediate.
* Досвід постійної роботи з програмами MS Office, в тому числі PowerPoint.
* Досвід роботи, пов'язаний з продажами послуг, наданням послуг у сфері B2B бажаний.

Обов'язки
* Підготовка звітів для клієнтів на підставі даних Nielsen.
* Проведення презентацій.
* Консультації клієнтів, відповіді на запити.
* Участь у переговорах.

Контакти
Якщо Вас зацікавив саме цей напрямок роботи, надсилайте резюме українською / російською та англійською мовами на адресу Oksana.Zarva @ nielsen.com, обов'язково вказавши назву вакансії в темі листа

The Data Acquisition Leadership Program (DALP)

Requirements
* Degree in business, engineering, supply chain management or similar field.
* Approximately 2 years work of experience.
* Strong record of academic achievement.
* Disposition to learn from different cultures and new ways of thinking.
* Initiative, creativity and a passion to deliver results that make a difference to our clients.
* Ability to work independently as well as within a team.
* Demonstrated skill in project management.
* Demonstrated analytical approach to problem solving.
* Strong interpersonal, written and communication skills.
* Leadership role in college (extra-curricular activities).
* Strong PC skills.
* Enthusiasm for streamlining and simplifying processes.
* Interest in technology to deliver business results.
* Strong desire to enter and develop within the marketing information and media industries.
* Enthusiasm and flexibility to pursue a challenging career in various locations.
* Open to relocation on completion of program.
* Must be able to speak and write business English.

Responsibilities
Assignments will include exposure to many aspects of market research data collection methodologies, process management, productivity improvement, logistics, panel management, quality assurance and people management.

We offer
You will receive focused training during the program in the following areas:

* Leadership
* Professional Development
* Business Process Improvement

Contact
To apply now, please send your CV to Oksana.Zarva@nielsen.com

Additional information
The DALP rotational assignments provide on-the-job training and help to develop a wide breadth of knowledge. Through four, 6-month rotational assignments, participants gain invaluable practical work experience that can span across different geographical areas and business segments.

МВС України. Головне управліня в м.Києві

Оператор служби "102"

Вимоги
Поглиблене знання англійської, французької та німецької мов.

Обов'язки
- прийняття від громадян повідомлень про злочини та правопорушення
- реєстрація повідомлень в електронній кртці та передача повідомлень для реагування нарядам міліції

Ми пропонуємо
З/п 1800-2000 грн/міс

Режим роботи добовий чотирьохзмінний (доба чергування, три доби відпочинок). На період служби працівники забезпечуються форменним одягом, медичним обслуговуванням та користуються пільгами, які передбачені діючими законодавством України.

Контакти
За детальною інформацією звертатись за тел.: 271-67-76 та 271-67-32

Додаткова інформація
У зв’язку з підготовкою та проведенням чемпіонату з футболу «Євро-2012» в службу «102» міліції міста Києва оголошується відбір кандидатів на вакантні посади операторів служби «102».