#122
  1. PricewaterhouseCoopers
  2. PH International
  3. TNS
  4. Recruit Alliance
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
22 червня, вівторок

Круглий стіл «Українська повстанська армія: міфи та історичні реалії» та презентація книги Романа Маца «Крутими стежками до волі»
Час: 16:30
Місце проведення — Староакадемічний корпус НаУКМА, Центр «Музей української звитяги», вул. Г.Сковороди, 2.
28 червня, понеділок

Конвокація — XVI церемонія вручення дипломів випускникам НаУКМА
22-28 червня

Фотовиставка «День Землі–2010» Організатор — Студентська організація «ЕкоКлуб “Зелена Хвиля»
Місце проведення — Культурно-мистецький центр, Галерея мистецтв ім. О. Замостян, вул. Іллінська, 9.
PricewaterhouseCoopers

Corporate Finance Consultants / Senior Consultants

Requirements
• Recognized University degree with specialization in Business Administration / Finance / Economics
• CFA qualification is a plus (completed or in progress at advanced stage)
• At least 2 years of experience in finance (Big 4, investment bank or private equity fund experience is an advantage)
• Ability to operate in multitask environment
• Strong numerical, analytical and interpersonal skills
• Professional attitude and strong communication skills
• Excellent knowledge of MS Excel and PowerPoint
• Experience in valuation and financial modelling
• Fluent in English and Ukrainian/Russian

Contact
Please apply online: http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=17467

Consultants / Senior Consultants, Deals

Requirements
• Professional attitude and strong communication skills
• Strong analytical skills and business awareness
• Recognized University degree, with specialization in Finance, Economics, Accounting or Tax
• CPA / ACCA certification is a plus (completed or in progress)
• Big 4 experience is an advantage
• At least 2 years of experience in Audit or Accounting and Finance
• Good knowledge of IFRS, local accounting and taxation
• Excellent knowledge of MS Excel and Power Point
• Strong writing skills in English and Ukrainian / Russian
• Fluent English, Ukrainian/Russian

Contact
Please apply online: http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=17423

Graduates 2010 / 2011

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in finance, economics, accounting.
• Strong working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded

We offer
Challenging opportunity for candidates interested in career within Assurance, Tax or Advisory departments.

Once you entered the Firm you will be involved in different interesting projects under supervision of senior staff. You will have a unique opportunity to see how to apply your theoretical knowledge gained during your University studies in real business cases.

Contact
Please apply online: http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=15928

PH International

Program Coordinator based in Crimea

Requirements
- Bachelor degree or higher
- Minimum two years work experience
- Education in tourism will be an advantage
- Working experience in tourism, advertising or PR will be an advantage
- Language proficiency: Russian fluent; fluent English will be an advantage
- Mobility and ability to travel extensively throughout Crimea; driver’s license and car will be an advantage
- Self-starter, organized, efficient in time management, able to meet deadlines, goal oriented, able to work from home
- Familiar with standard office procedures and equipment, comfortable using Word and Excel programs, Internet browsers
- Excellent communication, cross-cultural and interpersonal skills

Start date: expected July 1st, pending confirmation of funding.

Responsibilities
- Establishing working relations with governmental, non-governmental and private institutions in Crimea for project promotion and implementation.
- Conducting detailed review of existing tourist sights in Crimea, analysis and systematization of information.
- Collection of information about less known tourist destinations, attractions and routes throughout Crimea.
- Organization of educational seminars on client relations for tourist industry personnel and communities throughout Crimea.
- Organization of promotional campaign in Crimea before and during the 2011 tourist season.
- Ongoing project monitoring and evaluation
Position reports to Project Manager and PH Country Director.

Contact
Please, send your CV and a cover page to olga.svyrydenko@ph-int.org by COB on Friday, June 25th, 2010

Additional information
PH International is a US-based non-profit organization that has implemented programs throughout Ukraine for over 15 years. The organization is looking for a Program Coordinator in Crimea to join a project team for the implementation of a 16-month long tourism development project in Crimea. The project will create a central data base of known and newly identified tourist attractions in Crimea which will be made available for public use through digital channels (web, wap, mobile, GPS).

TNS

Асистент менеджера кількісних досліджень

Вимоги
- вища або незакінчена вища освіта
- спеціальність: соціолог
- вік від 20 до 30 років
- бажаний досвід роботи на аналогічній посаді
- знання основ статистики, досвід роботи в PPT, SPSS
- знання комп’ютерних програм: MS Word, MS Excel, PowerPoint, Internet Explorer, Outlook Express, SPSS.
- гарне знання англійської мови
- велике бажання і готовність працювати
- особисті якості: старанність, цілеспрямованість, відповідальність, акуратність, спрямованість на результат, здібність до швидкого навчання

Обов'язки
- допомога менеджеру у веденні проектів
- участь у розробці та підготовці інструментарію маркетингових досліджень
- підготовка звітів і презентацій

Ми пропонуємо
- графік роботи: повний робочий день
- зарплата оговорюється за результатами співбесіди
- навчання і постійне підвищення професійного рівня
- офіс розташований біля станції метро «Поштова площа»

Контакти
Резюме надсилайте на адресу olena.kostetska@tns-ua.com, у темі повідомлення обов’язково вкажіть посаду, на яку Ви претендуєте.
Контактна особа - Олена Костецька, менеджер з персоналу, тел. (044) 201-10-51.

Менеджер кількісних досліджень

Вимоги
- вища освіта
- спеціальність: соціолог
- обов’язковий досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років
- професійні навики: статистичний аналіз даних у повному обсязі, знання принципів організації і проведення маркетингових досліджень, навики взаємодії з клієнтом
- знання комп’ютерних програм: MS Word, MS Excel, PowerPoint, Internet Explorer, Outlook Express, SPSS.
- відмінне знання англійської мови
- велике бажання і готовність працювати
- особисті якості: відповідальність, спрямованість на результат, цілеспрямованість, активність, старанність

Обов'язки
- організація і ведення проектів
- розробка інструментарію маркетингових досліджень
- контроль якості даних та аналіз даних
- підготовка аналітичних звітів і презентацій
- просування послуг компанії

Ми пропонуємо
- графік роботи: повний робочий день, з 10:00 до 19:00.
- зарплата оговорюється за результатами співбесіди
- навчання і постійне підвищення професійного рівня
- офіс розташований біля станції метро «Поштова площа»

Контакти
Резюме надсилайте на адресу olena.kostetska@tns-ua.com, у темі повідомлення обов’язково вкажіть посаду, на яку Ви претендуєте.
Контактна особа - Олена Костецька, менеджер з персоналу, тел. (044) 201-10-51.

Recruit Alliance

Секретар радника міністра

Вимоги
- вік від 22 років;
- знання англійської мови, достатнє для спілкування та розуміння ділової переписки;
- бажано досвід роботи: секретарем, офіс-менеджером, помічником тощо.

Обов'язки
- ведення документації;
- складання проектів документів;
- організація роботи офісу.

Ми пропонуємо
Наш клієнт, державна установа, відкриває вакансію Секретаря радника міністра

- офіційне працевлаштування;
- комфортабельне робоче місце в центрі Києва;
- посадовий оклад від 3000 грн. + премії та надбавки;
- соціальний пакет.

Контакти
Чекаю резюме до 5 липня 2010 з позначкою «Секретар» на адресу

lesia_putina@mail.ru (lesia_putina нижнє підкреслення)

Моб. (063) 33-70-70 (з 10.00 до 18.00), Олеся