#118
  1. Міжнародний фонд “Відродження”
  2. Васильківський коледж НАУ
  3. Освітнє агентство «Бізнес-Лінк»
  4. Національний університет «Києво-Могилянська академія»
  5. Номінал
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
21 травня, п’ятниця

Святодухівські музейні вечори
Час: 18:00
Місце проведення — Музей НаУКМА (Церква Святого Духа та Поварня), вул.Сковороди, 2.
25 травня, вівторок

Презентація книжки Лариси Масенко «Нариси з соціолінгвістики»
Час: 17:00
Місце проведення — Староакадемічний корпус НаУКМА, Конґреґаційна зала (1-ий поверх), вул. Г. Сковороди, 2.
27-28 травня

Науково-практична конференція «Проблеми модернізації та систематизації законодавства про освіту України»
Час 09:00 - 15:00
Місце проведення — Культурно-мистецький центр НаУКМА, вул. Іллінська, 9.

Міжнародний фонд “Відродження”

Менеджер проектів

Вимоги
1. Вища освіта (бажано гуманітарна);
2. наявність досвіду чи/та знань щодо роботи шкіл/дошкільних закладів; досвіду співпраці або вміння працювати з неурядовими організаціями; розуміння соціальних та економічних наслідків фінансової кризи в Україні та зацікавленість у професійній допомозі людям, які зачеплені кризою;
3. добре володіння українською та англійською мовами;
4. основні навички роботи з Microsoft office;
5. готовність до відряджень в межах України,
6. готовність у разі необхідності працювати понаднормово.

Обов'язки
• Аналіз та оцінка проектних пропозицій громадських організації та благодійних фондів, що надійдуть на конкурси, оголошені в рамках реалізації проектів.
• Організація національних конференцій за участі директорів закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладів освіти.
• Забезпечення співпраці з профільними міністерствами та іншими державними й муніципальними інституціями, бізнесом, ЗМІ, міжнародними організаціями та донорами в ході реалізації проекту.
• Організація та проведення засідань Експертного комітету з відбору проектних пропозицій.
• Здійснення моніторингу та оцінки виконання підтриманих проектних пропозицій.
• Забезпечення інформаційно-комунікаційної діяльності за проектом.
• Підготовка публікацій у ЗМІ.
• Підготовка аналітичних звітів щодо проміжних та кінцевих результатів здійснення проекту.

Ми пропонуємо
Антикризова гуманітарна програма
Міжнародного фонду "Відродження” оголошує конкурс на заміщення посади менеджера проектів “Школа – мій дім і родина” та “Допомога дошкільним закладам освіти”.

Посада менеджера розрахована на термін до 2-х років.

Початок роботи: 25 червня 2010 року

Заробітна плата: конкурентноспроможна, залежатиме від кваліфікації кандидата та результатів співбесіди.

Контакти
Для участі у конкурсі, будь ласка, не пізніше 12 червня 2010 року надішліть своє детальне резюме (Сurriculum vitae) та мотиваційний лист українською та англійською мовами Христині Басілії basiliya@irf.kiev.ua з позначкою “Конкурс на заміщення посади менеджера Антикризової гуманітарної програми”.

Додаткова інформація
У 2009 році Міжнародний фонд “Відродження” започаткував нову Антикризову гуманітарну програму заради підтримки гуманітарної сфери України, збереження культурного та людського потенціалу держави та допомогти вразливим групам населення, що постраждали від наслідків фінансово-економічної кризи (безробітним, дітям та молоді, багатодітним сім’ям, неповним сім’ям, інвалідам, самотнім малозабезпеченим пенсіонерам, іншим групам населення, які потребують соціальної допомоги). Програма надає підтримку соціокультурним інституціям (закладам загальної середньої освіти, дошкільним закладам освіти, сільським клубам та бібліотекам), а також громадським та благодійним організаціям, які реалізують гуманітарні та соціальні проекти для дітей, що проживають у сільській місцевості та депресивних регіонах.
Докладніше з діяльністю “Антикризової гуманітарної програми” можна ознайомитись на веб-сайті Міжнародного фонду “Відродження” (http://www.irf.ua/).

Асистент проектів

Вимоги
• вища освіта (бажано гуманітарна);
• досвід співпраці або вміння працювати з неурядовими організаціями;
• розуміння соціальних та економічних наслідків фінансової кризи в Україні та зацікавленість у професійній допомозі людям, які зачеплені кризою;
• добре володіння українською та англійською мовами;
• відмінні навички роботи з Microsoft office;
• готовність у разі необхідності працювати понаднормово.

Обов'язки
• ведення програмного документообігу;
• здійснення технічного супроводу проведення різного роду заходів за програмою (семінарів, тренінгів, конференцій, прес-конференцій, круглих столів, тощо);
• участь у спілкуванні з грантерами щодо процедурних питань, відносин з МФВ та реалізації проектів;
• забезпечення вчасного отримання звітів, інформації про заходи, що проводяться в рамках проектів за підтримки МФВ;
• асистування в організації та проведенні засідань Експертного комітету з відбору проектних пропозицій;
• супровід проектів у базі даних; надсилання листів про підтримку чи відхилення проектів, підготовка нa пiдпис фінансових документів;
• участь у підготовці інформаційних матеріалів за проектами;
• участь у здійсненні комунікації із партнерами проектів;
• асистування у підготовці звітів щодо проміжних та кінцевих результатів реалізації проектів.

Ми пропонуємо
Антикризова гуманітарна програма
Міжнародного фонду “Відродження” оголошує конкурс на заміщення посади асистента проектів
“Школа – мій дім і родина” та “Допомога дошкільним закладам освіти”.

Посада асистента розрахована на термін до 2-х років.

Початок роботи: 25 червня 2010 року.

Заробітна плата: конкурентноспроможна, залежатиме від кваліфікації кандидата та результатів співбесіди.

Контакти
Для участі у конкурсі, будь ласка, не пізніше 12 червня 2010 року надішліть своє детальне резюме (Сurriculum vitae) та мотиваційний лист українською та англійською мовами Христині Басілії (basiliya@irf.kiev.ua) з позначкою “Конкурс на заміщення посади асистента Антикризової гуманітарної програми”.

Додаткова інформація
Програма знаходиться у стадії інтенсивного розвитку й шукає кваліфікованого асистента менеджера наступних проектів:

Проект “Школа – мій дім і родина” – спрямований на подолання негативних проявів кризи в освітній сфері: скорочення кількості груп подовженого дня в загальноосвітніх навчальних закладах та недофінансування (або закриття) соціальних установ позашкільної освіти і позакласної діяльності (клубів, тематичних гуртків, спортивних секцій) за причин зростаючого дефіциту Державного та місцевих бюджетів.

Проект “Допомога дошкільним закладам освіти” – має на меті підтримку проектів громадських організацій та благодійних фондів, що передбачають надання термінової антикризової допомоги дитячим садкам та яслам, а також збереження існуючих та розвиток альтернативних й інноваційних моделей дошкільної освіти в Україні.

Васильківський коледж НАУ

Викладачі кафедри розробки програмного забезпечення

Вимоги
Освітній рівень – бакалавр (можна студент випускного курсу), знання С++, С#, інших мов програмування.

Ми пропонуємо
Васильківький коледж Національного авіаційного університету запрошує на роботу викладачів кафедри розробки програмного забезпечення з дисциплін:

• основи програмної інженерії,
• конструювання програмного забезпечення,
• моделювання програмного забезпечення,
• алгоритми та структури даних,
• дискретні структури, людинно-машинний інтерфейс,
• архітектура комп’ютера,
• документування програмного забезпечення,
• об’єктно-орієнтоване програмування (С++ та С#),
• бази даних,
• комп’ютерна графіка,
• комп’ютерні мережі.

Контакти
0683574056 Тетяна Вікторівна –зав. кафедри, glavfok@mail.ru

0457123402 Михайло Анатолійович – зам. нач. з навчальної роботи

Додаткова інформація
Оплата погодинна. Зручний розклад.

Освітнє агентство «Бізнес-Лінк»

Менеджер по роботі з клієнтами

Вимоги
• вища освіта,
• широкий кругозір,
• досвід роботи з клієнтами від двох років,
• позитивне ставлення до життя,
• здатність до постійного навчання.
• англійська, російська та українська мови,
• правила ефективної роботи з клієнтами,
• теорію продажів і маркетингу,
• як можна більше за все про Британії, британську систему освіти.

Обов'язки
• підбирати навчальні заклади і програми в Англії за критеріями клієнта,
• вести переговори і листування з британськими партнерами від імені клієнта,
• організовувати поїздки до Великобританії,
• презентувати інформацію клієнтам,
• вести документообіг по клієнтах,
• організовувати та супроводжувати візити британських партнерів в Україну.
• вести ділове листування,
• проводити інтернет дослідження,
• зводити, аналізувати та презентувати інформацію клієнту,
• готувати і проводити презентації в PowerPoint,
• легко спілкуватися з людьми,
• виконувати завдання в строк.

Контакти
З умовами конкурсу можна ознайомитися тут http://www.edukation.com.ua/Tekushie_vakansii_.html

Про освітнє агентство «Бізнес-Лінк» http://www.edukation.com.ua/O_kompanii_Biznes-Link.html

Додаткова інформація
Імовірна дата виходу на роботу – 12 липня 2010 р.

Резюме приймаються до 8 червня 2010 р.

Національний університет «Києво-Могилянська академія»

Координатор по роботі з випускниками

Вимоги
• Вища або середня спеціальна освіта
• Досвід проектної діяльності в галузі PR
• Гарні організаторські та комунікативні навички
• Досвід підготовки ділової документації
• Здатність працювати в команді
• Досвід ведення ділових переговорів
• Вільне володіння англійською мовою
• Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, CMS, Google Docs).
• Активний учасник соціальних мереж

Обов'язки
1. Розробка та впровадження комунікаційної стратегії з різними цільовими аудиторіями
2. Забезпечення своєчасного інформування випускників доступними каналами (розсилка, сайт, блог, соціальні мережі)
3. Організація і проведення заходів для випускників
4. Наповнення та оновлення бази даних випускників
5. Адміністрування проекту «За кращий англомовний курс»

Контакти
Надсилайте резюме керівнику відділу PR Ользі Хоменко, khomenko_pr@ukma.kiev.ua
тел. 044 417 8215

Номінал

Software Engineer, Linux

Requirements
• Bachelor’s degree in Computer Science or Electrical Engineering.
• 0 - 3 years experience in software engineering with a mixed discipline background in embedded and systems controls engineering. Recent graduates with demonstrated proof of software development activities in academic projects will be considered.
• C/C++ development within an embedded environment required. Experience with Embedded Linux systems development, including device drivers desired, but not required. Python or UNIX shell scripting experience is desirable.
• Academic or work experience with embedded digital systems, microcontrollers, electronic components, hardware design, and digital circuit development. Ability to read an electrical schematic is a plus. Experience with 32-bit MCU architectures, especially ARM, is desirable.
• Experience using Subversion or comparable version control/software configuration management tools (CVS, ClearCase, etc.). Experience using web-based defect tracking tools is desirable (Trac, Bugzilla, Mantis, etc.)
• Demonstrated development or academic experience with at least three of the following peripherals/technologies: Ethernet (wired and wireless), I2C and SPI protocols, GUI development, XML, Bluetooth, Zigbee, Serial I/O, or USB Protocols.
• Unified Modeling Language (UML) and experience with analysis and design using Design Patterns. Object-Oriented design and development experience.

Office Skills:
- Qualified candidates must have strong technical English written communication skills. Competency in spoken English is desired and viewed favorably.
- Demonstrated experience using Microsoft Word, Excel, and PowerPoint is required. Microsoft Visio is highly desired.
- Experience with UML Modeling and Design Tools desired. Enterprise Architect (EA) is a plus

Responsibilities
1. Full-lifecycle software development – analysis & design, coding, testing, and debugging of application and systems programs in an embedded systems environment.
2. Development derived from a design document using appropriate development standards.
3. Unit testing of code and integration testing with other features and products within the system.

Contact
Олена Володимирівна
066 117 5579, 044 461 8905