#116
  1. Metro Cash and Carry Ukraine
  2. Альфа-Банк
  3. Санофі-Авентіс Україна
  4. PriceWaterhouseCoopers
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
24 квітня, субота

Пробне тестування
Організатор — Науково-педагогічний центр доуніверситетської підготовки.
тел.: (044) 425-10-47
Час — 10:00
Місце проведення — 9-ий корпус НаУКМА, ауд. 29, вул. Набережно-Хрещетицька, 27.
28 квітня, середа

«Танці в Могилянці» — майстер-клас традиційного українського народного танцю
Ведучий – Ілля Фетисов («Божичі»).
Час — 18:00
Місце проведення — Культурно-мистецький центр НаУКМА, 2-ий поверх, вул. Іллінська, 9.
29-30 квітня

Прем’єра вистави «Пригоди ведмедиків панда, про які розповів один саксофоніст, котрий мав подружку у Франкфурті»
Трагедія за п’єсою Матея Вішнека у постановці київського театру-студії «Міст». Режисер — Тетяна Огородова.
Час — 19:00
Місце проведення — Культурно-мистецький центр, 2-й поверх, вул. Іллінська, 9.
Metro Cash and Carry Ukraine

Business Application Specialist

Requirements
• IT/Economics education;
• Excellent analytical skills;
• Detail orientation;
• Good English.

Desirable (not obligatory) skills and knowledge:

• CRM/ERP/MRP applications concept understanding and related experience;
• SQL server understanding (development is a plus); Oracle skills;
• SQL/PL-SQL/T-SQL;
• VB, Delphi, .NET;
• Business process definition and functional design preparation experience;
• Finance and Logistic knowledge.

Responsibilities
• Business and systems analysis;
• Business application analysis;
• Logistics and purchasing process technical support;
• Delivery Management development and technical support;
• Invoice control flow and reporting;
• Client/server and relational database design (Oracle based);
• System Troubleshooting and Incident Management;
• Local applications and reports development

We offer
We can offer you excellent career opportunities in international environment, training programs in our corporate network, the life-time experience to participate in the development process of a fast growing multinational company.

Schedule: part-time

Contact
Ovechkin Stanislav
Stanislav.Ovechkin@metro.ua

Альфа-Банк

Адміністратор відділення банку

Вимоги
• Вища або неповна вища освіта
• Досвідчений користувач ПК (MS Office)
• Досвід роботи в банківській сфері та знання англійської мови є перевагою
• Вміння працювати з людьми, знання етики спілкування з клієнтами
• Клієнтоорієнтованість, дисциплінованість
• Приємна зовнішність

Обов'язки
• Зустріч клієнтів при вході у відділення; розподіл до фахівців і направлення в зони обслуговування
• Короткі консультації клієнтів щодо пропонованих банківських послуг
• Допомога та навчання клієнтів роботі з пристроями самообслуговування (банкомат, телефон для зв'язку з колл-центром, термінали i-box тощо)
• Контроль за станом клієнтського залу

Ми пропонуємо
У зв'язку з реалізацією банком нової стратегії, орієнтованої на високий рівень сервісу, у відділеннях банку відкривається вакансія Адміністратор відділення, і ми запрошуємо до співпраці активних і цілеспрямованих молодих людей!

• Роботу у відділеннях Банку в Києві а також: Донецьк, Дніпропетровськ, Харків, Одеса, Запоріжжя, Львів, Біла Церква, Житомир, Луганськ, Івано-Франківськ, Кременчук
• Конкурентну заробітну плату
• Безкоштовне навчання
• Перспективу кар'єрного росту
• Офіційне оформлення співробітників у штат Банку згідно чинного законодавства
• Можливість працювати неповний робочий день
• Щорічну оплачувану відпустку

Контакти
Якщо Ви або Ваші знайомі хочете працювати і будувати кар'єру в динамічній команді нашого Банку, надсилайте своє резюме із зазначенням назви вакансії та міста в темі листа, за адресою: cv@alfabank.kiev.ua.
Будемо також вдячні за прикладені до резюме фотографії!

Будемо раді бачити Вас в команді Альфа-Банку!

Санофі-Авентіс Україна

Асистент відділу клінічних досліджень

Обов'язки
ведення бази даних центрів клінічних досліджень
- участь в процесі відбору центрів клінічних досліджень
- підготовка документів досліджень для подачі в регуляторні органи/центральну етичну комісію
- переклад документів клінічних досліджень на англійську/українську/російську мову, об`єм до 3-х сторінок
- підготовка проект-специфічних документів для центрів клінічних досліджень
- ведення поточної документації проектів
- відправка/отримання документів/матеріалів дослідження
- комунікація з компаніями-підрядниками
- ведення електронної системи розрахунків
- складання звіту про серйозні побічні явища, трекінг побічних явищ в клінічних дослідженнях

Контакти
Будь-ласка, висилайте резюме на електронну адресу:

Dmytro.Yermak@sanofi-aventis.com

PriceWaterhouseCoopers

Consultants / Senior Consultants, Deals

Requirements
• Professional attitude and strong communication skills
• Strong analytical skills and business awareness
• Recognized University degree, with specialization in Finance, Economics, Accounting or Tax
• CPA / ACCA certification is a plus (completed or in progress)
• Big 4 experience is an advantage
• At least 2 years of experience in Audit or Accounting and Finance
• Good knowledge of IFRS, local accounting and taxation
• Excellent knowledge of MS Excel and Power Point
• Strong writing skills in English and Ukrainian / Russian
• Fluent English, Ukrainian/Russian

Contact
Please apply online: http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=17423

Cyprus - Auditors and Financial Advisers/Consultants

Requirements
• Degree in Accounting/Economics/Finance with a good academic record;
• Fluent English;
• Good interpersonal and communication skills;
• Leadership qualities and responsibility;
• Energy and ability to work hard;
• Ready to travel

Starting from summer 2010

We offer
This is a unique opportunity to gain international experience at the very start of your career!

PwC in Cyprus is the largest and fastest growing professional services provider, with 800 experienced people, and a fully integrated member of the international PwC Network.
We offer you work in the world's largest professional services organization and the chance to become a Chartered Accountant.

Contact


Please apply online: http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=16824

Graduates 2010 / 2011

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in finance, economics, accounting.
• Strong working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded

We offer
Challenging opportunity for candidates interested in career within Assurance or Tax departments.

Once you entered the Firm you will be involved in different interesting projects under supervision of senior staff. You will have a unique opportunity to see how to apply your theoretical knowledge gained during your University studies in real business cases

Contact
Please apply online: http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=15928