#115
  1. Kraft Foods Ukraina
  2. Група компаній "Мрія"
  3. PriceWaterhouseCoopers
  4. International HIV/AIDS Alliance in Ukraine
  5. Перший Український Міжнародний Банк
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
17 квітня, субота

Концерт Валерія Маренича в НаУКМА
Час - 18.00
Місце проведення - Актова зала КМЦ
Вхід для студентів вільний.
21 квітня, середа

Концерт хорової капели "Почайна" у рамках щорічного фестивалю "Французька весна"
Час - 19.30
Місце проведення - Національний будинок органної і камерної музики України, вул. Велика Васильківська, 77
Kraft Foods Ukraina

Trainee Controlling

Requirements
1. Fluent English – a must
2. Higher education in finance, economics.
3. Excel user – a must, Outlook
4. Preferable if any (basics of planning & finance, budgeting)
5. Understanding of planning, budgeting, project management
6. Up to 27, male or female

Competencies:
- Hard-working, ready to perform a big amount of routine work
- Well-balanced to be able to communicate with various functions
- Honest and can be trusted, having high moral principles
- Quick-learner
- Team player

Responsibilities
- Monthly close process assistance;
- Budget preparation assistance;
- Actual figure reporting assistance;
- Internal control responsibility (inventory process, internal control procedures)

We offer
Kraft Foods Ukraina (Vyshhorod branch)
Trainee Controlling (Location: Vyshhorod Salted Snacks plant)

Temporary (up to 12 months) with the focus on permanent position after the traineeship is over. May need occasional overwork (no additional payment)

Contact
Send your CV
SaltySnacks@krafteurope.com

230-11-56, 230-11-58 (fax)

Група компаній "Мрія"

Менеджер по екології

Вимоги
• Вища спеціальна освіта
• Досвід роботи, досвід по розробці та впровадженню проектів
• Досвід роботи в міжнародній компанії – додатковий плюс
• Досвід роботи керівником
• Англійська мова – написання звітів
• Уміння працювати з людьми, висока працездатність

Обов'язки
• Розробка та впровадження стратегії та плану по системі екології, що забезпечить зріст корпоративних стандартів
• Керівництво забезпеченням необхідними матеріалами та засобами захисту
• Контроль та координування діяльності пов’язаною із контролем забруднень, викидів, переробкою (recycling), охороною довколишнього середовища тощо
• Підтримка світових стандартів стосовно охорони праці та довколишнього середовища, та впровадження кращого досвіду по всій організаційній структурі
• Забезпечення відповідності системи екології компанії світовим стандартам та внутрішньому законодавству
• Аудит, аналіз та звітність стосовно питань екології внутрішнім та зовнішнім організаційним структурам
• Оцінка можливих наслідків для розпізнавання, оцінки та зменшення ризиків компанії по екології та оцінка фінансової вартості
• Керування розвитком та впровадженням в організаційну структуру компанії системи екології
• Координація публічної інформації та співпраця з громадськими організаціями стосовно діяльності компанії по екології
• Розробка та впровадження внутрішньої системи стандартів по екології, розробка плану дій та тренінгів
• Проведення переговорів з питань екології та обслуговування зовнішніми компаніями. Оцінка вартості
• Підготовка звітності на постійній основі стосовно питань екології та дотримування стандартів

Ми пропонуємо
Компанії потрібен менеджер з питань екології, в обов’язки якого входить впровадження, керування, моніторинг та контроль за екологічною діяльністю компанії.

• Стабільна зп
• Можливість кар’єрного росту

Контакти
Контактна особа:
Людмила Сірик
siryk@mriya.net

Секретар-ресепшионіст

Вимоги
• ж, від 19 до 25 років
• вища (юридична, економічна)
• вільне володіння англійською мовою, німецька – бажано
• знання офісної техніки, володіння комп’ютером на рівні впевненого користувача
• досвід на посаді секретаря, адміністратора, хостес від 3-х місяців
• модельна зовнішність (до розгляду приймаються тільки резюме з фотографією)
• позитивний настрій, комунікабельність, стійкість до стресів, витривалість, вміння виконувати декілька завдань одночасно

Обов'язки
• зустріч гостей
• організація життєдіяльності офісу
• виконання доручень керівництва
• обслуговування зустрічей

Контакти
Контактна особа:
Людмила Сірик
siryk@mriya.net

PriceWaterhouseCoopers

Consultants / Senior Consultants, Deals

Requirements
• Professional attitude and strong communication skills
• Strong analytical skills and business awareness
• Recognized University degree, with specialization in Finance, Economics, Accounting or Tax
• CPA / ACCA certification is a plus (completed or in progress)
• Big 4 experience is an advantage
• At least 2 years of experience in Audit or Accounting and Finance
• Good knowledge of IFRS, local accounting and taxation
• Excellent knowledge of MS Excel and Power Point
• Strong writing skills in English and Ukrainian / Russian
• Fluent English, Ukrainian/Russian

Contact
Please apply online: http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=17423

Cyprus - Auditors and Financial Advisers/Consultants

Requirements
• Degree in Accounting/Economics/Finance with a good academic record;
• Fluent English;
• Good interpersonal and communication skills;
• Leadership qualities and responsibility;
• Energy and ability to work hard;
• Ready to travel

Starting from summer 2010

We offer
This is a unique opportunity to gain international experience at the very start of your career!

PwC in Cyprus is the largest and fastest growing professional services provider, with 800 experienced people, and a fully integrated member of the international PwC Network.
We offer you work in the world's largest professional services organization and the chance to become a Chartered Accountant.

Contact
Please apply online: http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=16824

Graduates 2010 / 2011

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in finance, economics, accounting.
• Strong working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly
• Ambitious and career-minded

We offer
Challenging opportunity for candidates interested in career within Assurance or Tax departments.

Once you entered the Firm you will be involved in different interesting projects under supervision of senior staff. You will have a unique opportunity to see how to apply your theoretical knowledge gained during your University studies in real business cases.

Contact
Please apply online: http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=15928

International HIV/AIDS Alliance in Ukraine

Programme Officer: Field Programmes, Centre

Requirements
? Strong commitment to confronting HIV/AIDS and motivation to work.
? 2 years experience in HIV prevention, care and support including overseeing the development and implementation of HIV/AIDS programmes in Ukraine.
? Working experience with/in HIV-service organisations, local NGOs, governmental, and/or international institutions is required.
? Knowledge of epidemiological situation in Ukraine and specifics of HIV/AIDS programmes in the region is desirable.
? Relevant University degree (Public Health, Social Science, Medicine etc.)
? Good command of written and spoken Russian, Ukrainian and English.
? Ability to think clearly and precisely articulate is essential.
? High level of computer literacy.
? Readiness to go to business trips.

Personal Attributes: The post-holder must be willing and able to provide a variety of support – including practical and analytical – to a diverse range of internal and external collaborators. S/he must possess good organisation, planning and analytical skills, a sense of collaboration, integrity and mutual understanding, willingness to assist colleagues, be articulate and assertive. Capacity for team work, and willingness to understand and support colleagues, is essential.

Responsibilities
: The post-holder is to oversee and support the development of technical and organisational capacity of local NGOs (non-government organisation) and other partner organisations working in the field of HIV/STI and having IDUs (injecting drug users), CSWs (commercial sex workers), MSM (men having sex with men), people with STI (sexually transmitted infections)and prisoners as target groups. To provide hands-on technical assistance to the Alliance-Ukraine grantees including training, mentoring, problem solving and identification of further useful resources.
Based at: Kyiv office.

We offer
Work in a dynamic organisation with encouraging working environment, attractive remuneration and benefits package, opportunities for professional and career development and growth.

Contact
For additional information on the organisation as well as its programmatic activities and the positions announced, please visit our web site: www.aidsalliance.org.ua

How to apply: Please send your CV and a covering letter in English and Ukrainian/Russian to vacancy@aidsalliance.org.ua. Subject line should contain “ref: PO: Centre and your surname”.

Deadline for applications: 6 pm, May 4th, 2010.
Only successful candidates will be contacted for an interview.

Additional information
The International HIV/AIDS Alliance in Ukraine (the Alliance-Ukraine) is an international charity established and registered in Ukraine in order to support community action on HIV/AIDS. The Alliance-Ukraine is the biggest non-governmental organisation working in the field of HIV/AIDS in Ukraine and one of the largest in the Eastern Europe and Central Asia. It was founded in 2002 and currently our team consists of nearly 100 professionals. We are implementing national-scale programmes supported by the Global Fund to Fight AIDS, Tuberculosis and Malaria, the United States Agency for International Development (USAID), and multiple local and international donors. Our annual 2010 budget is about $22 million.

Senior Programme Officer: Field Programmes, Centre

Requirements
• Strong commitment to confronting HIV/AIDS and motivation to work.
• At least 3 years experience in HIV prevention, care and support including overseeing the development and implementation of HIV/AIDS programmes in Ukraine or other countries within the region.
• Working experience with/in HIV-service organisations, local NGOs, governmental, and/or international institutions is required.
• Knowledge of epidemiological situation in Kyiv and Kyiv oblast and specifics of HIV/AIDS programmes in the regions is desirable.
• Experience in delivering presentations to various audiences, giving interviews to mass media.
• Experience in collaboration with local authorities is desirable.
• Experience in strategic planning, budget holding, and line management is a plus.
• Relevant university degree (Public Health, Social Sciences, Medicine etc).
• Good command of written and spoken Russian, Ukrainian and English.
• Ability to think clearly and precisely articulate is essential.
• High level of computer literacy.
• Readiness to go to business trips up to 25%.

Personal Attributes: The post-holder must be willing and able to provide a variety of support – including practical and analytical – to a diverse range of internal and external collaborators. S/he should be able to think creatively about the role of lessons learned and “good practice” in improving HIV/AIDS work in related programme activities. Capacity for team work, willingness to understand and support colleagues, are essential.

Responsibilities
Senior Programme Officer: Field Programmes, Centre, will coordinate all aspects of the Alliance-Ukraine funded activities, monitor and evaluate the Alliance-Ukraine-funded projects, provide focused technical support to the Alliance-Ukraine grantees in all regions of operation, deputise Head of Team.
Based at: Kyiv office.

We offer
Work in a dynamic organisation with encouraging working environment, attractive remuneration and benefits package, opportunities for professional and career development and growth.

Contact
For additional information on the organisation as well as its programmatic activities and the positions announced, please visit our web site: www.aidsalliance.org.ua

How to apply: Please send your CV and a covering letter in English and Ukrainian/Russian to vacancy@aidsalliance.org.ua. Subject line should contain “ref: SPO: Centre and your surname”.

Deadline for applications: 6 pm, May 4th, 2010.
Only successful candidates will be contacted for an interview.

Additional information
The International HIV/AIDS Alliance in Ukraine (the Alliance-Ukraine) is an international charity established and registered in Ukraine in order to support community action on HIV/AIDS. The Alliance-Ukraine is the biggest non-governmental organisation working in the field of HIV/AIDS in Ukraine and one of the largest in the Eastern Europe and Central Asia. It was founded in 2002 and currently our team consists of nearly 100 professionals. We are implementing national-scale programmes supported by the Global Fund to Fight AIDS, Tuberculosis and Malaria, the United States Agency for International Development (USAID), and multiple local and international donors. Our annual 2010 budget is about $22 million.

Перший Український Міжнародний Банк

Методолог відділу оцінки ризиків фізичних осіб

Вимоги
- Освіта вища економічна, технічна. Розуміння базових понять теорії ймовірностей, теоретичні знання в області організації бізнес процесів;
- Базові навики роботи з будь-якою з об'єктно-орієнтованих мов програмування;
- Уміння працювати із статистичними пакетами Statistica, SPSS, E-views буде плюсом, але не обов'язково;
- Логічне мислення, здатність будувати складні алгоритми;
- Готовність багато вчитись;
- Знання англійської мови на рівні upper intermediate;
- Досвід роботи буде плюсом, але не обов'язковий

Обов'язки
- Проектування і опис бізнес процесів, формулювання бізнес вимог до ІТ програм;
- Тестування програмного забезпечення на відповідність бізнес вимогам;
- Розробка алгоритмів ухвалення рішень і підтримка роботи автоматизованих систем ухвалення рішень;
- Розробка пропозицій по управлінню кредитним ризиком;
- Розробка регламентів і процедур, що забезпечують виконання функцій, по управлінню ризиками;
- Методологічне забезпечення діяльності підрозділу

Контакти
Якщо дана вакансія Вам цікава, висилайте Резюме з супровідним листом на електронну адресу Rostislav.Djuk@fuib.com

Аналітик сектору портфельного аналізу роздрібних кредитних ризиків

Вимоги
- Освіта вища економічна, технічна. Розуміння базових понять теорії ймовірностей і математичної статистики, а також теорії управління ризиками;
- Досвідчений користувач MS Office (Access, Excel, PowerPoint, VBA). Уміння працювати із статистичними пакетами Statistica, SPSS, E-views буде плюсом, але не обов'язково;
- Гарні аналітичні здібності;
- Знання англійської мови на рівні upper intermediate;
- Досвід роботи буде плюсом, але не обов'язковий

Обов'язки
- аналіз кредитного портфеля банку;
- оцінка і прогнозування кредитних втрат;
- участь в розробці скорингових моделей;
- пошук зв’язків і закономірностей між характеристиками кредитів;
- участь в реалізації стратегій ухвалення рішень про видачу кредитів;
- розробка пропозицій по управлінню кредитним ризиком

Контакти
Якщо дана вакансія Вам цікава, висилайте Резюме з супровідним листом на електронну адресу Rostislav.Djuk@fuib.com