#107
  1. PricewaterhouseCoopers
  2. FinPR
  3. Euromonitor International
  4. Представництво Матеріалайз
  5. Advanced International Translations
  6. Ліон консалтинг
  7. Юридична компанія
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
24 лютого, середа

Авторський семінар Олександри Довженко «Як бути успішним та досягати своїх цілей» Олександра Довженко - сертифікований тренер міжнародної організації бізнесменів WISE.

Час: 15:00
Місце проведення: 4 корпус НаУКМА, ауд. 321
24 лютого, середа

Танці в Могилянці Майстер-клас традиційного українського народного танцю. Ведучий – Ілля Фетисов («Божичі»).

Час: 18:00
Місце проведення: Актова зала (2 поверх)
27-28 лютого

ІІІ щорічні судові дебати з цивільного права та процесу України Контактна особа Лютенко Каріна Тарасівна моб.: +38 (097) 762-88-79

Час: 10:00
Місце проведення 6 корпус НаУКМА, ауд. 101-102 (27.02.10) та 9 корпус НаУКМА, ауд. Правнича клініка (28.02.10)
PricewaterhouseCoopers

PwC Students Academy

We offer
Dear Students,

PricewaterhouseCoopers invites you to visit our PwC Students Academy!

PwC Students Academy is a great way for students to explore the work we do, to discuss ‘hot’ business topics, to address questions to professionals.

PwC Students Academy upcoming topics:

• 27 February 2010 - Financial Advisory Services

Contact
Please visit our web site for full list of topics, events schedule and registration form:
www.pwc.com/ua
(Careers events section in our Career page)

Paralegal

Requirements
Successful Candidate Profile:
• Studying/Completion of studying or University degree in law
• 1 year of legal consulting experience and/or in-house legal practice with major companies, leading financial organizations or legal firms would be a distinctive advantage
• Excellent knowledge of Ukrainian law
• Excellent working knowledge of the English language: both verbal and written
• Positive attitude, strong interpersonal skills
• Ability to work in a team, meet challenges and deliver outstanding results
• Career- and success-oriented

Responsibilities
Being a 4-5th year student of Law faculty you have an excellent opportunity to start your career with our Legal department. Experience that you will gain during part-time work is invaluable and will help you to find your way in business life.

We offer
Participation in different projects such as:
• Mergers and acquisitions
• Company setup and labour law
• Banking and finance law
• Business recovery and restructuring
• Administrative and tax litigation
• Q&RM assistance to the professional staff

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
(Current vacancies section in our Career page)

Accounting Specialist in the Global Compliance Services Group, Kyiv

Requirements
• Working knowledge of English (both written and spoken)
• Computer skills (1C Accounting, Excel, Word, etc.)
• Degree in economics, accounting or finance
• Strong organizational, multitasking, and time-management skills
• Ability to work in a team and learn quickly
• Good communication (written and oral) and interpersonal skills
• Sense of responsibility

We offer
We are looking for independent accountant with complex knowledge of all bookkeeping processes and accounting experience, preferred in companies with international transactions.

Contact
Please apply online:
www.pwc.com/ua
(Current vacancies section in our Career page)

FinPR

PR-блогер

Вимоги
Вік: 20-25 років
Досвід роботи: бажаний, але не обов’язковий
Освіта: вища або студент останніх курсів навчання
Спеціальність: гуманітарна або економічна
Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, працьовитість, дисциплінованість, вміння вміло переконувати, креативність, зацікавленість у ІТ.
Володіння офісним набором програм (MS Word, MS Excell, MS PowerPoint), розуміння технічних можливостей Інтернет. Базові знання про IP-адреси та проксі-сервери буде перевагою. Бажане вміння працювати з браузерами Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome. Швидкість набору тексту понад 200 симв/хв буде перевагою.

Обов'язки
- Написання коментарів на форумах та блогах
- Створення аккаунтів на блогах, форумах, мікроблогах
- Моніторинг інформації та новин

Ми пропонуємо
Графік: повний робочий день
Розташування: офіс на площі Перемоги

Оплата: 1500 грн випробувальний термін (1 місяць), 2500-3000 грн після завершення випробувального терміну за умови збереження завантаженості. При зростанні завантаженості зростає і оплата.

Контакти
s.relyan@finpr.com.ua
Рельян В’ячеслав, керівник відділу Internet PR
(050) 410 3346
(093) 562 8410

Додаткова інформація
Компанія FinPR – перша в Україні спеціалізована компанія в сфері фінансового PR і комунікаційного консалтингу. Компанія надає комплексні послуги по інформаційному супроводу клієнта с метою налагодити його бездоганну ділову репутацію, підвищуючи тим самим його інвестиційну привабливість.

Euromonitor International

In-country Market Research Analyst

Requirements
General requirements:
• Ability to think analytically
• Attention to detail
• Good verbal and written communication skills
• Time management skills and ability to meet deadlines
• Commitment to the Result

Specific requirements:
• Trade interviewing skills
• High level of numeracy
• Familiarity with consumer goods markets in Ukraine
• Fluency in oral and written English and Ukrainian (Russian) is essential
• Proven proficiency with Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)

Chosen candidates will be required to complete both a numeracy and a writing test as part of the selection process.

Required Experience
A strong background in economics, marketing, and/or market research is desirable, but not essential. The successful candidate will enjoy problem solving, demonstrate a can do attitude, be able to work independently and be tenacious in their pursuit of information.

Responsibilities
Euromonitor International seeks an In-Country Market Research Analyst to work full time on a per project basis from a home-office reporting on consumer goods markets in Ukraine Reporting to project managers in our Vilnius office, the successful candidate will be involved in all aspects of the research process, from personal visits to stores, to secondary source information-gathering, trade interviewing, report-writing and data manipulation, validation and analysis.

The successful candidate will be located in Ukraine must be able to work from home, and have access to a PC (Windows) and the Internet (ideally a broadband connection). Time commitments can vary depending on the project – however, a minimum commitment of at least 20-35 hours a week is necessary for most projects.

Contact
To submit application please
follow the link or go directly to employment listings on Euromonitor International Career web page.

Application close on 25th February 2010.

www.euromonitor.com

Additional information
Euromonitor International is the world’s leading provider of global market intelligence. The company has been established for over 35 years and has offices in Chicago, London, Dubai, Vilnius.

Представництво Матеріалайз

Фінансовий асистент

Вимоги
- ж – від 20 років
- в/о (незакінчена в/о) економічна або досвід роботи в фінансовій сфері від 1 року
- досвідчений користувач MS office
- англійська мова (від pre-Intermidiate)

Особисті якості:
- комунікабельність
- бажання працювати з великим обсягом інформації
- висока працездатність в стислі терміни

Обов'язки
- Робота з СПД (реєстрація, підготовка та здача звітів, поточні питання)
- Робота з документами (банківські виписки, рахунки, акти, видаткові, тощо)
- Робота по поточним питанням з банком
- Ведення кадрової документації (заяви, накази, трудові книжки, тощо)

Контакти
Резюме направляти
Lyubov.Yaremenko@materialise.kiev.ua

Advanced International Translations

Позаштатний англо-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і української мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на українську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Обов'язки
Менеджери проектів запитуватимуть Вас індивідуально по кожному проекту, які об'єми перекладу ви зможете виконати за певний термін. Таким чином Ви зможете гнучко планувати Вашу зайнятість. Але якщо Ви бажаєте гарантовано бути зайнятими роботою і мати можливість кар'єрного зростання, рекомендуємо подати запит на вакансію штатного перекладача або менеджера перекладацьких проектів.

Ми пропонуємо
Оплата:
Ми здійснюємо оплату зручним для Вас способом. Вкажіть бажаний розмір заробітної плати при подачі заяви. Враховуйте як комфортність роботи із заявленою ставкою, так і конкуренцію з боку інших позаштатних перекладачів.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов'язково включіть код вакансії: AIT108-UKRTRA-VNESH

Додаткова інформація
)Advanced International Translations - український лідер з локалізації програмного забезпечення і перекладу технічної документації.

Штатний англо-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і української мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на українську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Обов'язки
Кандидати, що пройдуть конкурсний відбір, з перших днів роботи братимуть участь в проектах для провідних світових компаній (Microsoft, Nokia, Canon, Panasonic, Sony Ericsson, Panasonic і так далі):
+ локалізація програмних продуктів і веб-сайтів;
+ переклад технічної документації до програм;
+ переклад дисплейних повідомлень високотехнологічних пристроїв.

Ми пропонуємо
При перекладі Ви використовуватимете новітні технології у сфері практичного перекладу, яким ми Вас навчимо. За бажанням, Ви зможете взяти участь в проектах відділу Advanced International Translations по розробці різноманітного інноваційного ПО для перекладачів.
Відпустка: Оплачувана компанією, 24 календарних дні..
Кар'єрне зростання:
Перекладачам, що показали відмінні результати в роботі, після закінчення періоду від 6 до 12 місяців надається можливість стати менеджером проектів з перекладу і локалізації.
Можливість вибору гнучкого графіку. Офіційне оформлення за трудовою книжкою. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов'язково вкажіть код вакансії AIT108-UKRTRA-SHTAT в запиті.

Менеджер з продажу програмного забезпечення

Вимоги
• Досвід роботи не менше 2-х років;
• Вільне володіння письмовою англійською мовою;
• Навички ведення ділового листування;
• Відповідальне відношення до роботи;
• Активна і позитивна життєва позиція.

Обов'язки
- Нарощування об'ємів продажу програмних продуктів для бюро перекладів;
- Розсилка комерційних пропозицій потенційним клієнтам;
- Аналіз ринку ПЗ і переваг конкурентів.

Ми пропонуємо
Умови праці: Відпустка оплачувана компанією, 24 календарних дні. Оплачувані лікарняні. Офіційне оформлення. Зручне розташування офісів в центрі Києва.
Заробітна плата – ступінчаста ставка + відсотки.

Контакти

Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов’язково вкажіть код вакансії AIT108-SALES-SOFT в темі листа.

Менеджер з продажу послуг з перекладу та локалізації

Вимоги
- Досвід роботи не менше 2-х років;
- Вільне володіння письмовою англійською мовою,
- Навички ведення ділового листування;
- Відповідальне відношення до роботи;
Особисті якості:
- Комунікабельність;
- Орієнтація на результат;
- Логічне мислення.

Обов'язки
- Нарощування об'ємів продажу послуг з перекладу і локалізації корпоративним клієнтам. - Розробка пропозицій і презентацій.
- Розсилка пропозицій по цільовим групам і ведення переговорів;
- Ведення документації по замовленням і т.д.

Ми пропонуємо
Умови роботи: Висока заробітна плата - ступінчаста ставка плюс відсотки. Оплачувана компанією відпустка, 24 календарних дні. Оплачувані лікарняні. Офіційне оформлення. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов’язково вкажіть код вакансії AIT108-SALES-TRAN в темі листа.

Ліон консалтинг

Вакансії у сфері консалтингу

Вимоги
Ми шукаємо :
• молодих спеціалістів з високим потенціалом;
• віком від 20 до 25 років;
• освіта незакінчена вища або вища;
• досвід роботи в сфері роботи з клієнтами, документами бажаний;
• впевнений рівень користування ПК та прикладними програмами.

Ми пропонуємо
• роботу з перспективою кар’єрного росту;
• стабільність і вчасність оплати праці;
• ставку зарплати + відсотки та премії (рівень зарплат на в/т 3000-3500 грн);
• можливість отримати хороший досвід та знання;
• повний робочий день з можливістю відлучатися на навчання (екзамени);

Контакти
Резюме надсилати на: hr@lc.com.ua. До резюме обов’язково додавати коротку анотацію (розповідь) про себе, очікуваний рівень зарплати та свої основні професійні вміння.
Телефони для довідок : (044) 428-61-41, 362-21-44 (55).

Додаткова інформація
Офіс Компанії знаходиться на Печерську (м. Арсенальна, м. Печерська – 5хв). Наші представництва в Інтернеті: www.lc.com.ua, www.kioski.kiev.ua, www.meco.com.ua.

Юридична компанія

Секретар

Вимоги
- освіта вища
- українська, російська, англійська мови
- знання ПК, офісної оргтехніки
- досвід роботи бажано

Особисті якості:
- акуратність, уважність, доброзичливість
- грамотна розмовна мова, приємна зовнішність, бажання працювати

Обов'язки
- реєстрація пошти (вхідна/вихідна), відправка пошти, робота з кур’єрськими службами
- прийом телефонних дзвінків, переадресація на співробітників
- бронювання готелів, авіаквитків (міжнародний напрям)
- зустріч гостей, приготування чаю/кави
- робота з офісною технікою (факс, принтер ксерокс, сканер, міні-АТС)
- виконання поточних доручень

Контакти
Контакт 498-60-53 050-417-60-08 Вікторія
deeva@attorneys.ua
www.attorneys.ua

Додаткова інформація
Час роботи:
пн-пт 09.00-18.00, субота, неділя – вихідний