#104
  1. Компанія «Ельдорадо»
  2. Київська міська державна адміністрація
  3. Головна редакція Національної телекомпанії України
  4. PriceWaterhouseCoopers
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
2 лютого, вівторок

Цикл лекцій «Зелена енергетика» в рамках інтелектуального проекту «Платформа.Свідомо» «Платформа.Свідомо» – спільний проект Бюро «Свідомо» та НаУКМА - це відкриті лекції науковців, вчителів, бізнесменів, менеджерів, митців, філософів, журналістів, екологів, лікарів та громадських діячів – людей, які досягли успіху, мають ідею та рухаються до її втілення і своєю роботою подають приклад та надихають на звершення.
Час: 18.30.
Місце проведення : КМЦ, актова зала (2 поверх)
30 січня, субота

Вистава «Оскар і Рожева пані» Вистава поставлена за мотивами однойменної повісті Е.-Е. Шмітта - різдвяна вистава у виконанні братів василіан з Брюховецької семінарії (м. Львів).
Час: 18:00
Місце проведення: КМЦ, 3 поверх
Компанія «Ельдорадо»

Менеджер комерційного відділу

Вимоги
- Чоловік/жінка, від 20 років
- Вища освіта (закінчена базова вища освіта)
- Знання англійської мови

Особисті якості: аналітичний склад розуму, комунікабельність, відповідальність, акуратність, вміння працювати як в команді, так і самостійно, оперативність у виконанні завдань, активна життєва позиція

Обов'язки
- Визначення політики закупівлі товару, угод з постачальниками
- Планування продажів (аналіз ринку, часток, сезонності, KPI)
- Управління товарними категоріями, продуктовими лінійками
- Управління стоком і планування оборотності товару
- Ведення ціноутворення (роздріб, гурт, інтернет-магазин)
- Планування рекламної активності
- Визначення і управління стратегією по товарним категоріям

Ми пропонуємо
- Роботу в престижній, стабільній компанії
- Офіційне оформлення, соц. пакет
- Перспективи кар’єрного та професійного зростання

Контакти
Якщо ви відповідаєте вказаним вимогам, надсилайте своє резюме з вказівкою вакансії і очікуваного рівня доходу на адресу Sergey.Negelya@ukr.eldorado.ru

Додаткова інформація
Компанія «Ельдорадо» (мережа магазинів аудіо, відео та побутової техніки) оголошує додатковий конкурс на заміщення посади «Менеджера комерційного відділу» (3 вакансії)

Київська міська державна адміністрація

Заступник начальника ГУ - начальник управління формування екологічної політики, контролю та стратегічних програм

Вимоги
• Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста.
• Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
• Стаж роботи за фахом у державній службі на подібних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом не менше 5 років.
• Вільне користування ПК.
•Вільне володіння українською мовою.
• Вільне володіння письмовою та розмовною англійською мовою є перевагою.

Особисті якості:
• Аналітичні здібності, системне мислення.
• Прагнення до професійного росту, висока працездатність та відданість роботі.
• Відповідальність, цілеспрямованість, ініціативність, чесність, порядність, комунікабельність, уміння працювати в команді.
• Висока виконавча дисципліна.
• Готовність працювати понаднормово та у напруженому ритмі

Обов'язки
• Виконує обов’язки згідно розподілу повноважень між першим заступником та заступником начальника Головного управління;
• Здійснює керівництво діяльністю управління формування екологічної політики, контролю та стратегічних програм, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань;
• Забезпечує виконання покладених на управління завдань щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства, реалізації рішень органів місцевого самоврядування та виконавчої влади м. Києва щодо охорони навколишнього природного середовища, поліпшення екологічного стану міських територій, раціонального використання природних ресурсів місцевого значення;
• Опрацьовує скарги, звернення громадян з питань, які відносяться до його компетенції.

Ми пропонуємо
Умови праці:
• Гідна оплата праці, премії, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі.
• Підвищений розмір пенсії.
• Оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів.

Контакти
Контактна особа:
Ярослава Заворотько
amilka@ukr.net

Начальник відділу регулювання зелених територій управління екологічної експертизи та регулювання зелених насаджень

Вимоги
• Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста.
• Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
• Стаж роботи за фахом у державній службі на подібних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом не менше 5 років.
• Вільне користування ПК.
• Вільне володіння українською мовою.
• Вільне володіння письмовою та розмовною англійською мовою є перевагою.

Особисті якості:
• Аналітичні здібності, системне мислення.
• Прагнення до професійного росту, висока працездатність та відданість роботі.
• Відповідальність, цілеспрямованість, ініціативність, чесність, порядність, комунікабельність, уміння працювати в команді.
• Висока виконавча дисципліна.
• Готовність працювати понаднормово та у напруженому ритмі

Обов'язки
• Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства, реалізації рішень органів місцевого самоврядування та виконавчої влади м. Києва дотримання та здійснення природоохоронної політики у сфері регулювання зелених насаджень та біоресурсів, спрямованої на поліпшення екологічного стану міських територій, раціонального використання місцевих природних ресурсів;
• Здійснює контроль за використанням та охороною зелених насаджень та біоресурсів в межах компетенції відділу;
• Забезпечує розгляд та погодження висновків обстеження знесення зелених насаджень міста, крім тих, що розміщені на заповідних території та на землях державного лісового фонду;
• Забезпечує підготовку проектів розпоряджень Київської міської державної адміністрації про надання дозволу на видалення зелених насаджень на території міста;
• Забезпечує підготовку та видачу ордерів на видалення зелених насаджень на території міста;
• Опрацьовує скарги, звернення громадян з питань, які відносяться до компетенції відділу та ін.

Ми пропонуємо
Умови праці:
• Гідна оплата праці, премії, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі.
• Підвищений розмір пенсії.
• Оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів.

Контакти
Контактна особа:
Ярослава Заворотько
amilka@ukr.net

Начальник відділу екологічної експертизи землевпорядної документації

Вимоги
• Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста.
• Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
• Стаж роботи за фахом у державній службі на подібних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом не менше 5 років.
• Вільне користування ПК.
• Вільне володіння українською мовою.
• Вільне володіння письмовою та розмовною англійською мовою є перевагою.

Особисті якості:
• Аналітичні здібності, системне мислення.
• Прагнення до професійного росту, висока працездатність та відданість роботі.
• Відповідальність, цілеспрямованість, ініціативність, чесність, порядність, комунікабельність, уміння працювати в команді.
• Висока виконавча дисципліна.
• Готовність працювати понаднормово та у напруженому ритмі

Обов'язки
• Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства, реалізації рішень органів місцевого самоврядування та виконавчої влади м. Києва, дотримання та здійснення екологічної політики, підготовки обґрунтованих і незалежних висновків щодо відведень земельних ділянок з точки зору екологічної безпеки, спрямованої на забезпечення збереження і розвиток навколишнього природного середовища м. Києва.
• Розгляд матеріалів щодо погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (погодження місця розташування об’єктів);
• Опрацьовує скарги, звернення громадян з питань, які відносяться до компетенції відділу та ін.

Ми пропонуємо
Умови праці:
• Гідна оплата праці, премії, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі.
• Підвищений розмір пенсії.
• Оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів.

Контакти
Контактна особа:
Ярослава Заворотько
amilka@ukr.net

Головна редакція Національної телекомпанії України

PR-менеджер –літературний редактор

Вимоги
Бажано – чоловік. Досконале знання української мови. Публікації в ЗМІ. Організаційно активна, вихована чемна людина.

Обов'язки
• Генерує креативні ідеї для Першого Національного телеканалу щодо знакових національних подій та свят і пропонує їх втілення через сучасні форми роботи.
• Пише статті та організовує інтерв'ю.
• Пропагує ідеї Головної редакції Першого Національного телеканалу у фахових рубриках Інтернет-порталів та авторитетних часописах.
• Ініціює спільно з літературними редакторами корпоративні заходи (семінари, майстер-класи) щодо підтримки довершеної літературної української мови в програмах Першого Національного.
• Придумує ЛОГО телеканалу до українських та міжнародних ювілейних дат календаря тощо.
• Налагоджує контакти Головної редакції у професійному клубі ЗМІ.

Контакти
Тел.: (044)481-0706, (044)481-4006, (044)481-0847
E-mail: khrystyna@ntu.ua

Додаткова інформація
Графік роботи:
Понеділок-четвер: 09:30-18:30
П’ятниця: 09:30-17:30

PriceWaterhouseCoopers

In-House Paralegal

Requirements
• Last year student or graduate; expected degree in Law
• Relevant experience is a plus
• Excellent working knowledge of English as well as Ukrainian and Russian languages: both written and verbal
• Extensive computer skills (Excel, PowerPoint, Word)
• Ability to work in a team and learn quickly

Responsibilities
Assistance with the following procedures:
• Reviewing commercial contracts
• Conducting research and drafting policies and procedures
• Advising on compliance and commercial legal matters

Contact
Please apply online:
http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=16947

Receptionist

Requirements
• Higher education
• Experience in a similar role with a reputable company
• Fluent English, Russian and Ukrainian
• PC literate (MS Office)
• Quick-learner, excellent team-player, pressure-resistant, tactful, initiative and organized, strong communication and interpersonal skills

Responsibilities
Front Desk Reception operations:
• Answering and distributing phone calls
• Greeting visitors
• Booking conference rooms for meetings
• Working with office equipment
• Assisting in organizing internal meetings
• Coordinating mail/courier/drivers services, etc.

Contact
Please apply online:
http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=16135