#102
  1. Компанія «Ельдорадо»
  2. Ресурсний центр ГУРТ
  3. Aricol
  4. Advanced International Translations
  5. PriceWaterhouseCoopers
Національний університет
“Києво-Могилянська академія”
вул. Сковороди, 2, Київ 04070

Для розміщення вакансій звертайтесь
до Центру кар'єри та працевлаштування
http://www.jcc.ukma.kiev.ua/
jcc@ukma.kiev.ua
тел.: 462-51-95, 417-82-15

Детальну інформацію щодо заходів
у НаУКМА Ви зможете знайти на
сайті університету
http://www.ukma.kiev.ua/
15 січня, п’ятниця

Літературна акція «АнтиНЕК: ні цензурі!»
Що нам робити з НЕКом? — питання, на яке шукатимуть відповідь організатори та учасники акції: Юрій Андрухович, Андрій Бондар, Сергій Жадан, Лесь Подерв’янський, Агенція подій «Арт-Поле», Науково-дослідний центр візуальної культури НаУКМА, Художня студія «Антресоля».
Початок о 18.30.
Культурно-мистецький центр НаУКМА (вул. Іллінська, 9).
Компанія «Ельдорадо»

Менеджер комерційного відділу

Вимоги
- Чоловік/жінка, від 23 - 40 років
- Вища освіта (закінчена базова вища освіта)
- Знання англійської мови

Особисті якості: аналітичний склад розуму, комунікабельність, відповідальність, акуратність, вміння працювати як в команді, так і самостійно, оперативність у виконанні завдань, активна життєва позиція.

Обов'язки
- Визначення політики закупівлі товару, угод з постачальниками
- Планування продажів (аналіз ринку, часток, сезонності, KPI)
- Управління товарними категоріями, продуктовими лінійками
- Управління стоком і планування оборотності товару
- Ведення ціноутворення (роздріб, гурт, інтернет-магазин)
- Планування рекламної активності
- Визначення і управління стратегією по товарним категоріям

Ми пропонуємо
- Роботу в престижній, стабільній компанії
- Конкурентоспроможну заробітну плату
- Офіційне оформлення, соц. пакет
- Перспективи кар’єрного та професійного зростання

Три вакансії на посаду "Менеджера комерційного відділу".

Контакти
Якщо ви відповідаєте вказаним вимогам, надсилайте своє резюме з вказівкою вакансії і очікуваного рівня доходу на адресу Sergey.Negelya@ukr.eldorado.ru

Додаткова інформація
Знання, які будуть розглянуті, як додаткові переваги:
- Ринкова ситуація. Гравці, постачальники, схеми взаємодії
- Знання ринку, принципів ціноутворення
- Принципи побудови товарної лінійки

Ресурсний центр ГУРТ

Адміністратор

Вимоги
• Вільне володіння усною та письмовою українською та англійською мовами
• Вміння швидко та грамотно висловлювати свої думки та викладати їх на папері
• Організованість, пунктуальність та акуратність при виконанні завдань

Обов'язки
• Відповіді на телефонні дзвінки
• Ведення кореспонденції українською та англійською мовами
• Модерування новинного контенту сайту ГУРТа – пошук та розміщення новин, комунікація з користувачами порталу
• Спілкування з постачальниками товарів та послуг
• Допомога з організацією заходів ГУРТа

Ми пропонуємо
Умови роботи - повна зайнятість. Винагорода залежить від результатів співбесіди.

Контакти
Зацікавлених кандидатів просимо надсилати CV (з позначкою в темі листа «CV») на ел. адресу info@gurt.org.ua до 18.00 20 січня 2010р.
Боярчук Тарас
Ресурсний центр ГУРТ
info@gurt.org.ua
(044) 296 10 52
http://www.gurt.org.ua/

Додаткова інформація
Ресурсний центр ГУРТ – громадська неприбуткова організація, заснована у 1995 році та зареєстрована у січні 1996 року.

Сьогодні ГУРТ – це національний центр суспільної інформації та експертизи, місія якого сприяє суспільним перетворенням в Україні, використовуючи та розвиваючи потенціал організацій громадянського суспільства.

Aricol

Marketing Manager

Requirements
- Work experience
- Fluent English

Responsibilities
- Determine company marketing goals, company marketing policy
- Plan, develop and execute the marketing programs for a brand (or set of brands) that will increase brand identity and awareness
- Coordinate the activities of specialists in the export divisions of the Suppliers (Vendors), Aricol’s dealer organizations and its own distribution units, its sales, purchasing and finance divisions and/or outsourced facilities for marketing, research & developments, market research and consultants
- Control budgets and measure performance against objectives
- Select new products and ranges and control selection of SKU’s, pricing and listings
- Revamp, update packaging and improve existing products designs within the brand frame
- Analyze and monitor market data and the consumer environment to better understand the brand’s market position
- Prepare and implement short and long term marketing and trade strategies for the brands

In short, the Marketing Manager should Analyze the market, Plan the marketing activity, Coordinate sales & distribution and Control marketing budgets

Contact
Demyanenko Volodymyr"

Additional information
Salary: 10-15000 UAH [to be discussed individually]

Advanced International Translations

Позаштатний англо-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і української мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на українську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Ми пропонуємо
Менеджери проектів запитуватимуть Вас індивідуально по кожному проекту, які об'єми перекладу ви зможете виконати за певний термін. Таким чином Ви зможете гнучко планувати Вашу зайнятість. Але якщо Ви бажаєте гарантовано бути зайнятими роботою і мати можливість кар'єрного зростання, рекомендуємо подати запит на вакансію штатного перекладача або менеджера перекладацьких проектів.
Оплата:
Ми здійснюємо оплату зручним для Вас способом. Вкажіть бажаний розмір заробітної плати при подачі заяви. Враховуйте як комфортність роботи із заявленою ставкою, так і конкуренцію з боку інших позаштатних перекладачів.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com - в тему супровідного листа обов'язково включіть код вакансії: AIT108-UKRTRA-VNESH

Штатний англо-український перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і української мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на українську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Обов'язки
Кандидати, що пройдуть конкурсний відбір, з перших днів роботи братимуть участь в проектах для провідних світових компаній (Microsoft, Nokia, Canon, Panasonic, Sony Ericsson, Panasonic і так далі):
+ локалізація програмних продуктів і веб-сайтів;
+ переклад технічної документації до програм;
+ переклад дисплейних повідомлень високотехнологічних пристроїв.

Ми пропонуємо
При перекладі Ви використовуватимете новітні технології у сфері практичного перекладу, яким ми Вас навчимо. За бажанням, Ви зможете взяти участь в проектах відділу Advanced International Translations по розробці різноманітного інноваційного ПО для перекладачів.
Відпустка: Оплачувана компанією, 24 календарних дні..
Кар'єрне зростання:
Перекладачам, що показали відмінні результати в роботі, після закінчення періоду від 6 до 12 місяців надається можливість стати менеджером проектів з перекладу і локалізації.
Можливість вибору гнучкого графіку. Офіційне оформлення за трудовою книжкою. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов'язково вкажіть код вакансії AIT108-UKRTRA-SHTAT в запиті.

Штатний англо-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і російської мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на російську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Ми пропонуємо
При перекладі Ви використовуватимете новітні технології у сфері практичного перекладу, яким ми Вас навчимо. За бажанням, Ви зможете взяти участь в проектах відділу Advanced International Translations по розробці різноманітного інноваційного ПО для перекладачів.
Відпустка: Оплачувана компанією, 24 календарних дні..
Кар'єрне зростання:
Перекладачам, що показали відмінні результати в роботі, після закінчення періоду від 6 до 12 місяців надається можливість стати менеджером проектів з перекладу і локалізації.

Можливість вибору гнучкого графіку. Офіційне оформлення за трудовою книжкою. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com вказуйте в темі листа код вакансії AIT108-RUSTRA-SHTAT
Звертаємо увагу претендентів на те, що потреба в англо-українських штатних перекладачах зараз в кілька разів вище. Тому радимо вам подати запит, в першу чергу, на англо-українського штатного перекладача.

Позаштатний англо-російський перекладач

Вимоги
1. Відмінне знання англійської і російської мов.
2. Уміння перекладати з ідеальною якістю з англійської на російську.
3. Відповідальне відношення до роботи.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com вказуйте в темі листа код вакансії AIT108-RUSTRA-VNESH

Менеджер з продажу програмного забезпечення

Вимоги
• Досвід роботи не менше 2-х років;
• Вільне володіння письмовою англійською мовою;
• Навички ведення ділового листування;
• Відповідальне відношення до роботи;
• Активна і позитивна життєва позиція

Обов'язки
- Нарощування об'ємів продажу програмних продуктів для бюро перекладів;
- Розсилка комерційних пропозицій потенційним клієнтам;
- Аналіз ринку ПЗ і переваг конкурентів.

Ми пропонуємо
Умови праці: Відпустка оплачувана компанією, 24 календарних дні. Оплачувані лікарняні. Офіційне оформлення. Зручне розташування офісів в центрі Києва.
Заробітна плата – ступінчаста ставка + відсотки.

Контакти
Для початку участі в конкурсному відборі:

Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов’язково вкажіть код вакансії AIT108-SALES-SOFT в темі листа.

Менеджер з продажу послуг з перекладу та локалізації

Вимоги
- Досвід роботи не менше 2-х років;
- Вільне володіння письмовою англійською мовою,
- Навички ведення ділового листування;
- Відповідальне відношення до роботи;

Особисті якості:
- Комунікабельність;
- Орієнтація на результат;
- Логічне мислення.

Обов'язки
- Нарощування об'ємів продажу послуг з перекладу і локалізації корпоративним клієнтам. - Розробка пропозицій і презентацій.
- Розсилка пропозицій по цільовим групам і ведення переговорів;
- Ведення документації по замовленням і т.д.

Ми пропонуємо
Умови роботи: Висока заробітна плата - ступінчаста ставка плюс відсотки. Оплачувана компанією відпустка, 24 календарних дні. Оплачувані лікарняні. Офіційне оформлення. Зручне розташування офісів в центрі Києва.

Контакти
Подайте запит на вакансію через систему AIT по роботі з кандидатами за адресою http://www.rabota3000.com
Обов’язково вкажіть код вакансії AIT108-SALES-TRAN в темі листа.

PriceWaterhouseCoopers

IT/Banking consultant

Requirements
• Good knowledge of Banking processes, application architecture and products
• Good working knowledge of Oracle Database and ETL Tools
• Experience managing complex projects
• Good baseline consulting skills - communication, report-development, fast, proactive, self-motivated, positive-attitude, team-player
• Good English is a must

Strongly desirable:
• Hands-on Data Cleansing experience
• Close exposure to the core banking system implementation project (B2, FlexCube, T24, SAP For Banking, Finacle or other)
• Knowledge of Cobit, PMBOK
• Understanding of good IT governance practices
• Knowledge of BI and Data Warehouse technologies
• Hands-on experience with virtualization technologies
• Broad exposure to other industries in addition to banking industry (telecom, energy and utilities, mining, etc.)
• Western education and exposure to a large western-type organization is a plus

Responsibilities
We are looking for experienced and talented individuals to join our dynamic Information Technology Advisory group.

Contact
Please apply online:
http://www0.i-grasp.com/fe/tpl_pwceast21.asp?newms=jj&id=16134