Наталія Попович

Випускниця НаУКМА 2001 р.,
Спеціальність «Політологія»

 

 

 

Кредо:
Створювати ту реальність, у якій прагнеш жити.

Особистості, які вплинули на формування як людини / науковця / фахівця:
- Батьки і родина;
- В’ячеслав Брюховецький – почесний Президент Національного університету «Києво-Могилянська академія»;
- Шері Бенджамін;
- Денніс Уілкокс;
- Уінстон Черчіль;
- Стів Джобс.

Книга, яку рекомендує прочитати:
Уолтер Айзексон «Стів Джобс»

Хобі: Лижі, теніс, фортепіано, спів

Освіта:
1999 рік – бакалавр наук з політології, додатково бакалавр наук з соціології, НаУКМА.
2001 рік – Магістр наук з політології, НаУКМА.
2003 рік – Магістр наук з журналістики та комунікацій, Університет Сан-Хосе (Каліфорнія, США).

Досвід роботи:

Сфера зайнятості – PR, Public Affairs та маркетингові комунікації.
Напрями діяльності – Менеджмент репутації компаній, брендів та перших осіб, кризові комунікації, стратегії корпоративної соціальної відповідальності та стратегії комунікацій. Маркетинг територій для розвитку туризму та залучення інвестицій.

Професійні визнання / нагороди:
Наталія очолює організаційний комітет Національного форуму з корпоративної соціальної відповідальності Росії, є співзасновником та членом правління Української асоціації зі зв’язків з громадськістю (UAPR), співголовою PR комітету Американської торгівельної палати та UAPR, часто виступає членом журі міжнародних PR конкурсів та спікером на галузевих конференціях.

Публікації:
- Discover Ukraine 2012 - найкраще з України
- Довіра до країни і успіх бізнесу
- Бренд України - що повинен зробити бізнес
- Як брендувати Україну

Співпраця з НаУКМА
- Входить до складу Довірчої ради НаУКМА;
- Входить до складу Наглядової ради благодійного проекту «Реставрація»;
- Засновник ґранту для студентів Могилянської школи журналістики;
- Гостьовий лектор у Києво-Могилянській Бізнес-школі;
- PR-консультант НаУКМА.

Проекти, з якими пропонує ознайомитись / приєднатись могилянській спільноті:
Професійно-громадська ініціатива DiscoverUkraine
Форум «Україна: брендинг країни та міст»

Детальніше - нижче.

Наталія Попович працює у міжнародній сфері PR, Public Affairs та маркетингових комунікацій понад 14 років, консультуючи компанії та організації з питань менеджменту репутації, розвитку брендів, кризового управління, корпоративної соціальної відповідальності та стратегії комунікацій.

Наталія - президент PRP (Public Relations Partnership) Group в Росії, Україні та СНД, агентства, визнаного консалтинговим агентством року у Східній Європі 2009/2010 (The Holmes Report). З 2000 року PRP - філія Weber Shandwick – агенції-лідера на глобальному PR ринку. Серед клієнтів з досвіду Наталії – такі провідні міжнародні Fortune 500 компанії, як American Airlines, Bosch Siemens, Campbell’s, Coca Cola, ExxonMobil, HP, J&J, Kraft Foods, Mastercard, Microsoft, Nestle, Sanofi-Aventis, Samsung, UBS, Unilever, а також UEFA EURO 2012, Sochi 2014, ВТБ, Консорціум виробників вина Аsti (Iталія) і багато інших.

У роботі з державним сектором та у сфері міжнародних комунікацій, Наталія є засновником PlaceID, провідного онлайн майданчику з маркетингу територій, і відповідної практики консалтингу в PRP. За час роботи практики її клієнтами були Донецька обласна рада, Львівська обласна державна адміністрація та LvivInvest, Львівський міжнародний економічний Форум, Рада Міністрів Автономної Республіки Крим,  організаційний комітет Чорноморського міжнародного економічного форуму, USAID LINC, UNDP та інші організації.

Наталія очолює організаційний комітет Національного форуму з корпоративної соціальної відповідальності Росії, є співзасновником та членом правління Української асоціації зі зв’язків з громадськістю (UAPR), співголовою PR комітету Американської торгівельної палати та UAPR, часто виступає членом журі міжнародних PR конкурсів та спікером на галузевих конференціях.

Наталія розпочала свій професійний шлях у службі зовнішніх зв’язків Києво-Могилянської Академії, далі працювала в креативній команді Leo Burnett, одного з найсильніших гравців на світовому рекламному ринку, потім вела низку міжнародних клієнтів в Romyr & Associates, канадській агенції зі зв’язків з громадськістю та public affairs. Під час отримання магістерського ступеню у США, Наталія пройшла стажування в провідній світовій PR агенції Weber Shandwick, отримавши неоціненний міжнародний досвід роботи, що підготував її до успішного відкриття та розвитку PRP Weber Shandwick в Україні у 2003 році і з 2005 року керівництва регіоном Росії, України та СНД для PRP в якості президента компанії.

Професійний підхід до роботи та міжнародний досвід дозволяють Наталії робити значний стратегічний внесок як у розвиток лідерської позиції PRP Group, так і у розвиток професійної практики зв’язків із громадськістю на пострадянських ринках.